Warning: session_start(): open(/var/www/rubitv/tmp/sess_du6bvq6qr9e9ubv6gkdu2sfci3, O_RDWR) failed: S’ha denegat el permís (13) in /var/www/rubitv/rubitv.cat/public/inc/classes/Application.php on line 33

Warning: session_start(): Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /var/www/rubitv/rubitv.cat/public/inc/classes/Application.php:33) in /var/www/rubitv/rubitv.cat/public/inc/classes/Application.php on line 33
S'inicia la col·locació de l'estructura de l'illa de llum de Nadal al carrer Maximí Fornés - comentaris 20 a 29 - Societat - Rubí TV
 
 
19-11-2018
 

S'inicia la col·locació de l'estructura de l'illa de llum de Nadal al carrer Maximí Fornés

La instal·lació té un cost de 135.520€

Els carrers de Rubí es decoraran, com cada any, amb motius lluminosos nadalencs durant el mes de desembre. Aquest any, però, a la decoració tradicional s'hi sumarà un nou element: l'illa de llum, un passadís lluminós de 33,6m de longitud, 6m d'amplada i 4,6m d'alçada, que s'ha començat a instal·lar aquest divendres al carrer de Maximí Fornés.

Es tracta de la primera instal·lació d'aquestes característiques que es fa a Catalunya: és una estructura d'alumini amb 4.200m lineals de cordó Pixel Led, amb 42.000 bombetes tipus led i amb un consum de 2,1kW/h d'origen 100% renovable, com tota l'energia que consumeixen les instal·lacions municipals. Al túnel s'hi pot accedir des de qualsevol dels dos extrems.

Aquesta illa de llum també està programada per oferir un espectacle audiovisual que es reproduirà cada dia en dues sessions, una a les 18.30h i l'altra a les 20h. D'aquesta manera, els carrers de la ciutat continuen ampliant la decoració nadalenca. L'any passat el carrer de Cal Gerrer ja va incorporar decoració lumínica.

L'alacaldessa, Ana María Martínez, creu que aquest nou element "serà un motiu més perquè la gent surti a passejar pels carrers de la ciutat, gaudeixi de l'espai públic, s'interessi per les propostes dels nostres comerços i faci les compres de Nadal als establiments de Rubí. A més, en ser una proposta tan diferent a l'habitual, pensem que pot fer que gent d'altres ciutats ens visiti i això sempre és bo".

L'enllumenat de Nadal s'encendrà el dia 5 de desembre, i estarà encès fins al 6 de gener, de diumenge a dijous de 18 a 22 h, els divendres i dissabtes fins a les 24 h, i els dies 24, 25 i 31 de desembre i 5 de gener fins a les 3 h.

La instal·lació, que ha estat adjudicada a Ximénez Ximénez Catalunya SL, té un cost de 135.520 euros.

RUBITV.CAT / Fotos: Iluminaciones Ximénez

 
51 comentaris
 

Comentaris

20-11-2018
22:43
 
Andres

Esto es una vergüenza gastar el dinero en eso cuando hay gente necesitada

 
20-11-2018
20:06
 
Yo

De mal en peor.
Qué desastre...

 
20-11-2018
19:20
 
Agustín

esta mañana e estado viendo el invento y me e preguntado que no que eso lo a donado alguien y que es impensable que el ayuntamiento se gaste un euro es esa cosa porque es feo y ridiculo,pongan laslucecitas tradicionales y tan contentos...gracias

 
20-11-2018
19:11
 
Innovación

Me da pena pasarme a leer los comentarios y siempre criticando todo lo que se hace, lleno de llorones escribiendo desde el sofa de su casa, manifestaros en la calle, venga cerrar la puerta.

 
20-11-2018
15:30
 
YA VALE MAS (todo sube)

De Guatemala a Guatepeor.
La Sra,Martinez, está haciendo buena la labor de su antecesora Carmen Garcia.
¿Este túnel, te puede llevar a otra dimensión?
Estaría bien, que pasando bajo el, nos olvidasemos de la cantidad de vividores de la política que nos rodean. Que se queden en esa otra dimensión, donde se puedan gastar lo que jauja les depare, pero no nuestros impuestos. en fantochadas,
Salud

 
20-11-2018
09:17
 
Aria

La verdad es que se ve muy cutre un túnel, carísimo, que no ocupa ni media calle. Quiero ser optimista y pensar que quizás lo han reciclado y no nos toca pagar, puesto que la foto no es de Rubí.
Qué ganas de cambiar de alcaldesa...

 
20-11-2018
09:04
 
Dolors

Jo per anar a veure el túnel baixo pel carrer Cervantes : De nit, faroleta de llum groguenca, rajoles de la vorera aixecades, vorera de davant ocupada per una tanca fa mesos... Els que diuen que el centre està bé...

 
20-11-2018
08:59
 
Daniel

A mí me da vergüenza que sean capaces de poner semejante estructura en el centro para según el pensamiento de la alcaldesa los rubinenses y gente de otras poblaciones saldrán más de sus casas y pasarán por el centro de rubí.... Si eso es cierto es una manera de que los negocios de el centro de rubí trabajen más, y todos los negocios fuera de el centro? A caso no pagan los mismos impuestos? No tienen los mismos derechos? Muchos barrios de rubí nunca han tenido decoración de Navidad y todo para q el centro este bonito. Espero que algún día tengamos un alcalde/sa que de verdad mire por todo el pueblo y no solo el postureo de el centro.

 
20-11-2018
07:21
 
Nuria

Pensando en cómo está el trozo de obras . Da pena andar por el pueblo y encima peligroso . Llevo un bebé y ya no se por donde pasar . Se gastan ese dineral y no hacen las aceras más anchas ? O de las que hay que bajar porque en medio hay un poste . Vergonzoso . Lo vi ayer y me parece horroroso

 
19-11-2018
22:14
 
Instagramer

Que quereis q os diga, a mí me da igual qien lo page quda finissimo i le da un toque diferente a la calle pra las fiestas. Las fotos quedaran finissimas, toma likeeess

 
 
Afegir comentari
  • Nom
     
  • E-mail
     
  • Comentari
     
  •  
  •  
 

Tots els comentaris seran moderats abans de publicar-se.

Rubitv.cat no es fa responsable de l’opinió expressada pels usuaris. No es permeten comentaris ofensius, il·legals o que faltin a la dignitat de les persones. Rubitv.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri inapropiats.

Llegir avís legal

 

Notícies Relacionades

Societat

16-12-2018

 

Esportistes i artistes de renom participaran a les fotografies solidàries amb La Marató de TV3

Aquest diumenge, 16 de desembre, esportistes de renom de Rubí, així com l'actor Rubén Y(…)

Societat

15-12-2018

 

La Sindicatura avisa que un 30% dels ajuntaments no ha presentat els comptes de 2017

La Sindicatura de Comptes de Catalunya va fer públic divendres que un 30% dels ajuntament(…)

Societat

13-12-2018

 

L'exposició "Humoràlia i Drets Humans" es prorroga fins el 18 de gener

L'exposició Humoràlia i Drets Humans es podrà veure a la Biblioteca Municipal Mestre M(…)
 
 

Subscriu-te al nostre butlletí

  • e-mail
 
 
Bars i Restaurants
Taxis i telèfons d'interès
Rep les notícies de Rubitv.cat per WhatsApp!