S’organitza un nou sopar en suport als presos polítics al voltant de la presó de Puig de les Basses
El proper divendres tindrà lloc una sortida per donar suport a Dolors Bassa
Després de les sortides a la presó de Mas d'Enric i a Lledoners, s'ha organitzat per al proper divendres, 23 de novembre, una nova sortida, aquest cop al voltant de la presó de Puig de les Basses, on es troba empresonada l'exconsellera Dolors Bassa.
L'organització demana que, qui vulgui anar-hi, porti el sopar de carmanyola o entrepà, beguda, una taula de càmping o una cadira; i recorda que cal portar roba d'abrigar.
La sortida serà a les 17.30h des de l'Escardívol, i es preveu arribar a Rubí a les 24h. Els tiquets per l'autocar es poden adquirir a Viatges Franquesa(Francesc Macià, 63) per 13€.
Un centenar de persones es van concentrar divendres davant de l'Ajuntament per exigir la llibertat dels 'Jordis'
Com cada dia 16 de mes, els partits i les entitats sobiranistes van convocar una concentració davant de l'Ajuntament, per exigir la llibertat de Jordi Sànchez, expresident de l'ANC, i Jordi Cuixart, president d'Òmnium, que ja fa 13 mesos que es troben empresonats.
La concentració de divendres va reunir un centenar de persones a la plaça de Pere Aguilera.
RUBITV.CAT / Foto: Cedida
Comentaris

A. Sánchez
Por lo que veo, se está poniendo de moda este tipo de romerías. Que disfrutéis mucho... yo prefiero leer un buen libro y estar con mis seres queridos, para mi es mucho más gratificante.