Catalunya en Comú dona el tret de sortida al procés de preparació per les municipals
El grup presenta una proposta de procés participatiu obert a tota la ciutadania
Els inscrits i inscrites a Catalunya En Comú de Rubí han aprovat per Assemblea l'inici del procés d'elaboració del programa electoral i la candidatura amb la qual Catalunya En Comú Rubí participarà en les municipals del 2019.
El grup motor, doncs, ha presentat una proposta de procés participatiu obert a tota la ciutadania per a elaborar el programa electoral de la formació. Aquest procediment, que culminarà a inicis de març del 2019, comptarà amb un seguit d'espais de deliberació sobre els 5 eixos temàtics que articularan les propostes programàtiques, 4 sessions en format "Conversa Pública" on diversos experts i expertes tractaran públicament temes de ciutat en clau local i assemblees obertes per garantir la participació dels veïns i veïnes de Rubí a la proposta final.
Igualment l'assemblea ha aprovat el Reglament de Primàries que regula el procés de confecció de la candidatura per a les properes municipals. Aquest, s'inicia aquest mes d'octubre i preveu tancar-se a mitjans del mes de desembre.
Els inscrits i inscrites de Rubí han constatat en diverses intervencions, el final de cicle de l'actual equip de govern i la necessitat que la ciutat disposi d'un projecte engrescador, transformador i que compti amb la ciutadania de Rubí.
RUBITV.CAT / Foto: Cedida