Torna La Marxa Infantil en la seva 48a edició
Les incripcions s'obren el dilluns 15 d'octubre
La Marxa Infantil de Regularitat celebra enguany la seva 48a edició. Les inscripcions per participar-hi s'obren el dilluns 15 fins als 26 d'Octubre, per un preu de 6 euros més un euro d'assegurança. Es podran fer cada tarda de dilluns a dijous al Centre Excursionista de Rubí entre les 17h i les 21h
La Marxa serà el diumenge, 28 d'octubre, i és oberta a participants d'entre 7 i 12 anys, que realitzaran el recorregut per parelles.
El recorregut d'aquesta edició comença al Castell Municipal, passa per l'Arborètum, Sant Muç, el Torrent del Mut, Torrent de Can Roig, Can Guilera, Can Mir, Torrent dels Valencians, Can Ximelis, i torna a acabar al Castell. En ser trams de muntanya, l'Ajuntament i els organitzadors, donen molta importància a la seguretat.
Durant les dues hores del dinar hi haurà jocs d'inflables i animadors infantils.
ELISA VILLARREAL