Warning: session_start(): open(/var/www/rubitv/tmp/sess_apjgn1h02sp200h0qcutie2vo6, O_RDWR) failed: S’ha denegat el permís (13) in /var/www/rubitv/rubitv.cat/public/inc/classes/Application.php on line 33

Warning: session_start(): Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /var/www/rubitv/rubitv.cat/public/inc/classes/Application.php:33) in /var/www/rubitv/rubitv.cat/public/inc/classes/Application.php on line 33
​Cerdanyola celebra 30 anys del Festival de Blues amb 70 concerts i activitats gratuïts - Cultura - Rubí TV
 
 
28-09-2018
 

​Cerdanyola celebra 30 anys del Festival de Blues amb 70 concerts i activitats gratuïts

Noms com Sol Lagarto, Watermelon Slim, Mike Vernon, Shirley Davis o The Soul Jackets, entre els caps de cartell

Parlar de Cerdanyola del Vallès i música evoca directament al Festival Internacional de Blues, una cita esperada per l'impacte que té en la ciutat. El seu cartell s'ha convertit en un autèntic reclam per als amants d'aquest gènere, i aquest any, en la commemoració de la seva edició número 30, aproparan més que mai el gènere al públic amb uns 70 concerts repartits per tota la ciutat, tots ells gratuïts, i que comptaran, entre d'altres, amb estrelles com Sol Lagarto, Watermelon Slim, Mike Vernon o Shirley Davis.

Si bé la crisi econòmica va deixar tocat el festival, que al 2011 es va passar a celebrar amb caràcter bianual, l'Ajuntament de Cerdanyola ha decidit apostar-hi fort i, després de l'edició de l'any passat, el festival torna a celebrar-se anualment. Tot plegat deriva d'un primer concert celebrat l'any 1988, i que va suposar el primer festival de blues que es feia a tot l'Estat.

Ara, una Comissió Ciutadana s'encarrega de l'organització del festival, format per veïns de Cerdanyola vinculats a la seva història, i que han permès enfortir el lligam amb restauradors locals per fer-los format part de la programació. Així, els bars i restaurants de la ciutat acullen una quarantena d'activitats, que faran que el blues ressoni pels carrers de Cerdanyola.

Una de les característiques del festival és que els 70 concerts i activitats tenen caràcter gratuït. Així, la varietat d'estils que van del Rhythm & Blues al Soul fins al Rock sureny, passant pel Swing, permetrà al públic general descobrir diferents artistes. Entre els noms que configuren el cartell hi ha Mike Vernon, Sol Lagarto, Watermelon Slim, Shirley Davis o The Soul Jackets entre d'altres.

Tret de sortida aquest divendres

La cita arrenca aquest divendres amb Mike Sánchez & Lluís Coloma en un duel pianístic al pati del Museu d'Art de Cerdanyola, i amb The Slingshots a la plaça de l'Abat Oliba. La Nit Gran del Festival, que se celebrarà el dissabte 6 d'octubre, comptarà amb protagonistes de luxe: Howlin'Dogs, Mike Vernon & The Mighty Combo, Watermelon Slim i Shirley Davis & The Silverbacks, tots ells a l'escenari del Parc del Turonet.

El punt i final serà diumenge 7 d'octubre després, d'una setantena d'activitats amb una matinal, també al Parc del Turonet, amb Miau Trío, Johnny Big Stone & The Blues Workers i Wax & Boogie.

ALBERT SEGURA / Foto: Organització

 
1 comentaris
 

Comentaris

30-09-2018
19:16
 
Uri

I a mi què Cerdanyola? Quo vadis, Rubitv...

 
 
Afegir comentari
  • Nom
     
  • E-mail
     
  • Comentari
     
  •  
  •  
 

Tots els comentaris seran moderats abans de publicar-se.

Rubitv.cat no es fa responsable de l’opinió expressada pels usuaris. No es permeten comentaris ofensius, il·legals o que faltin a la dignitat de les persones. Rubitv.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri inapropiats.

Llegir avís legal

 

Notícies Relacionades

Cultura

15-10-2018

 

La Societat Blues Rubí organitza un vermut musical i una botifarrada popular al Celler

Aquest dissabte, 20 d'octubre, hi haurà un vermut musical al Celler organitzat per la Soc(…)

Cultura

05-06-2018

 

El 5è Festival de Blues de Rubí tindrà lloc del 8 al 10 de juny

El blues tornarà a ser molt present a Rubí entre el 8 i el 10 de juny gràcies a la cinq(…)

Cultura

10-06-2017

 

El IV Festival Blues de Rubí tindrà lloc els dies 16, 17 i 18 de juny a la plaça Anselm Clavé

La plaça Anselm Clavé acollirà els dies 16, 17 i 18 de juny la quarta edició del Festi(…)

Cultura

20-06-2016

 

El III Festival de Blues de Rubí supera amb èxit la prova de desvincular-se de Festa Major

La Societat de Blues de Rubí ha organitzat aquest cap de setmana el III Festival de Blues(…)
 
 

Subscriu-te al nostre butlletí

  • e-mail
 
 
Bars i Restaurants
Taxis i telèfons d'interès
Rep les notícies de Rubitv.cat per WhatsApp!