Warning: session_start(): open(/var/www/rubitv/tmp/sess_rkl4jle8aag0unqbdppgvtbq21, O_RDWR) failed: S’ha denegat el permís (13) in /var/www/rubitv/rubitv.cat/public/inc/classes/Application.php on line 33

Warning: session_start(): Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /var/www/rubitv/rubitv.cat/public/inc/classes/Application.php:33) in /var/www/rubitv/rubitv.cat/public/inc/classes/Application.php on line 33
La presidenta de l'ANC, Elisenda Paluzie, explica a Rubí la nova ruta que seguirà l'Assemblea - Política - Rubí TV
 
 
24-09-2018
 

La presidenta de l'ANC, Elisenda Paluzie, explica a Rubí la nova ruta que seguirà l'Assemblea

Paluzie ha visitat el municipi un any després dels fets que van provocar l'empresonament de Jordi Sànchez

El Casal Popular de Rubí ha acollit a Elisenda Paluzie, presidenta de l'Assemblea Nacional de Catalunya (ANC), tot just un any després dels fets del 20-S, que van provocar l'empresonament del seu predecessor, Jordi Sànchez. Paluzie ha vingut a la ciutat a explicar la nova ruta que seguirà l'ANC a partir d'ara, però ha tingut uns minuts per recordar als seus companys i ha comentat com han viscut el 20 de setembre d'enguany.

La presidenta de l'ANC ha estat autocrítica amb les errades que segons ella, van cometre durant el mandat del passat 1 d'octubre i ha explicat als més de 100 assistents les noves matèries respecte a economia i societat civil. Paluzie ha explicat també que l'Estat ha volgut "implantar una campanya de la por" explicant com ha estat de negatiu l'impacte de la "fugida de les seus centrals de les empreses" i que volen fer "una Campanya de Consum estratègic per enfortir l'economia i tenir unes empreses independents i sense lligams amb el poder", ha explicat la presidenta de l'Assemblea al Casal Popular.

Un altre dels punts forts ha estat el tema de les primàries, on Elisenda Paluzie ha fet judici i ha conclòs que fins ara havien defensat candidatures unitàries independentistes però que no introduïen la participació ciutadana: "volem incrementar la participació de la ciutadania, un tipus de national conversation on la població expliqui com s'imagina una Catalunya independent i que els polítics escoltin les propostes".

La xerrada ha conclòs amb un torn obert de preguntes on tothom del públic qui ho desitgés ha pogut intervenir.

ELISA VILLARREAL

 
2 comentaris
 

Comentaris

25-09-2018
20:44
 
jose

Cutter tienes toda la razón. Todo este lio ya va bien para que muchos aquí y en el resto de España vivan de nuestros impuestos sin trabajar para nosotros, que es lo que deben hacer, y para que medios, organizaciones y todo lo que les rodea hagan lo mismo.
El problema es que parece ser que mucha gente es lo que quiere...Como bien dices sólo hay que ver el caso Pujol...¿Alguien de los suyos pide que acabe entre rejas? No hombre no, las exigencias y las cosas malas sólo las hacen los otros, nunca uno mismo. Así nos va, a ver si la gente abre los ojos de una vez y ve el despilfarro de dinero y tiempo que se malgasta en temas que no solucionan los problemas del día a día y que siempre se olvidan...

 
25-09-2018
17:15
 
Cutter

Yo quiero una Cataluña sin políticos, sois el estigma de la ciudad, todos buscais lo mismo, el dinero, todavia nadie ha explicado nada de como y de que manera seria factible una hipotética e irreal independencia, no, España no roba, son los políticos y los de aqui no son unos santos, cuando vea a Pujol en la cárcel entonces creeré que se va por el buen camino, mientras no me creo nada y no voy a votar a nadie, tacharme de egocéntrico pero yo voy a lo mio y no me quejo

 
 
Afegir comentari
  • Nom
     
  • E-mail
     
  • Comentari
     
  •  
  •  
 

Tots els comentaris seran moderats abans de publicar-se.

Rubitv.cat no es fa responsable de l’opinió expressada pels usuaris. No es permeten comentaris ofensius, il·legals o que faltin a la dignitat de les persones. Rubitv.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri inapropiats.

Llegir avís legal

 

Notícies Relacionades

Cultura

14-11-2018

 

L'Espai Cultural de la CGT organitza un homenatge a Ferrer i Guàrdia, creador de l'Escola Moderna

L'Espai Cultural de la CGT de Rubí acollirà aquest divendres un homenatge a Francesc Fer(…)

Societat

08-11-2018

 

El detingut a Terrassa per voler atemptar contra Pedro Sánchez és fill de l'ex alcalde franquista Manuel Murillo

Els Mossos d'Esquadra van detenir fa tres setmanes a Terrassa un franctirador que volia ma(…)

Política

31-10-2018

 

L'ANC impulsarà finalment les primàries a Rubí de cara a les eleccions municipals

L'Assemblea de l'ANC de Rubí del passat dijous, 25 d'octubre, va decidir per 20 vots a fa(…)

Política

19-10-2018

 

Els partits independentistes es posicionen sobre les primàries republicanes

L'Assemblea Nacional Catalana de Rubí ha celebrat un acte informatiu i de debat sobre el (…)
 
 

Subscriu-te al nostre butlletí

  • e-mail
 
 
Bars i Restaurants
Taxis i telèfons d'interès
Rep les notícies de Rubitv.cat per WhatsApp!