Usuaris de la plaça del Doctor Pearson demanen a l'Ajuntament que arregli els bancs
Diuen que és una zona molt freqüentada i que presenta un estat "molt pobre"
Diversos jubilats s'han posat en contacte amb Rubitv.cat per denunciar l'estat de conservació dels bancs situats a la plaça del Doctor Pearson. Denuncien que molts d'aquests bancs estan trencats i que molts altres estan molt desgastats com a conseqüència de la pluja, l'ús i el pas del temps. "És una llàstima que una plaça tan cèntrica com aquesta estigui així", lamenta l'Andrés, usuari habitual d'aquests bancs.
Francisco Javier Vilar és un altre dels veïns de la zona que no entén la situació d'aquesta plaça: "Els jubilats ni ningú podem fer servir els bancs d'aquesta plaça", diu, i demana a l'Ajuntament que repari els bancs ràpidament per tal que tothom que ho desitgi els pugui fer servir.
Finalment, la Mercedes, pensionista, també reivindica que s'ompli de sorra aquesta plaça, ja que la pluja produeix esvorancs i això ha ocasionat la caiguda de la seva mare en dues ocasions. "És perillós que hi hagi bonys i forats per tota la plaça. És molt fàcil caure i fer-se mal", afegeix.
RUBÉN CABÚS
Comentaris

Manca de visió
Penseu que és la porta d'accés a la ciutat, allò que es troba la gent quan surt de l'estació d'FGC. Un espai que hauria de donar la benvinguda a la ciutat està en aquestes condicions...

veina Av Can Tapis
Donçs ara imagineu-vos com estem alla…!!! Sant Muç….el lejano Oeste...els bancs que hi han al carrer Pons i Cirac ( a l´illeta ) fets un desastre, la pintura desgastada i les fustes en mal estat ( es belluguen ) si a aixó li sumem que les plantes al voltant dels arbres mesuren casi 1,20 metres i que esta tot ple de bruticia ( alla nomes passa la maquina, no hi ha personal a peu) la plaçeta fa pena...te un aspect deixat i brut...barri marginal!!???
Nosaltres tambe paguem els nostros impostos.

Pere
BONA INICIATIVA! Una vegada mes els arreglaran despres d'haver sortit a premsa. Un poble fet un desastre, desde el centre fins a tot arreu i ells, el Govern, ni cas, tu... sortir a la premsa, fer-se fotos a tot arreu ben monus i punt. Ja fa temps us vaig suggerir, Rubitv, que podrieu crear una pàgina a on poguèssim penjar les fotos de com està la ciutat per tal que els que ens governen les vegin, ja que està clar que per ells solets no veuen res de res. I el tema del fang quan plou és de jutjat de guardia, arriba fins a l'estació vella. I tampoc ho deuen haver vist mai... vergonyós

victor
Estoy de acuerdo con Salva, pero la culpa no es sólo del ayuntamiento, de echo el ayuntamiento tiene la menor culpa, la de no arreglarlo, pero la culpa casi en todos los casos es de la población que ensucia y rompe todo.
Menos criticar al ayuntamiento, aunque también se merece lo suyo, y más criticar al vecino.

Salva
Tot Rubí está fet una merda, però ens queixem en privat i no Fem res, és vergonyos

Carme Rovira
Perque no veniu a fer fotos a la plaça Louis Braille (l'Espona) ???
Veureu que és "fet malbé". Tota la zona per dalt i per baix.
Bancs despintats, bruticia de tota mena, vidres trencats del botellon de la setmana.
És molt transitat, sobre tot, per nens que van a l'escola. A tots els veïns ens cobren els impostos corresponents i no perdonen