07-09-2018
 

La UGT proposa una T-Treball per abaratir el cost del transport als polígons del Vallès

La targeta bonificaria el desplaçament dels treballadors al seu lloc de feina

El sindicat UGT ha proposat la creació d'una targeta de transport T-Treball per bonificar el desplaçament dels treballadors al seu lloc de feina. El sindicat ha denunciat el cost econòmic i de temps que han d'assumir els treballadors que es desplacen fins als polígons industrials de l'àrea metropolitana de Barcelona a causa de la "manca" o "deficiència" de transport públic.

Segons la UGT, el cost d'anar-hi en transport públic és superior al del vehicle privat. És per aquest motiu que l'organització ha reivindicat que la xarxa de transport sigui una "veritable alternativa a la mobilitat privada" i que el temps de desplaçament fins al lloc de feina es consideri temps de treball.

El sindicat ha fet aquestes demandes després de presentar un informe sobre les dificultats que tenen els treballadors per arribar als polígons industrials de comarques com el Barcelonès Nord, el Baix Llobregat o el Vallès Occidental. Segons les dades recollides pel sindicat, el cost mensual d'anar en transport públic des de Barcelona fins al polígon Badalona Sud és de 402,38€, mentre que el cost de desplaçar-s'hi en transport privat és de 283,14 euros.

El sindicat ha indicat que aquesta despesa s'ha calculat a partir del cost dels bitllets de transport, peatges i combustibles més el del temps invertit fins arribar al lloc de treball. Segons aquest càlcul, la despesa que ha d'assumir un treballador per anar de Barcelona al Polígon Santa Margarida de Terrassa és de 692,45 euros en transport públic i de 508,86 euros en transport privat.

RUBITV.CAT / Foto: Jordi Vilalta

 
1 comentaris
 

Comentaris

07-09-2018
14:37
 
victor

Lo vergonzoso es que no se cuadren a favor del trabajador por la regulación de las tarifa por zonas, ya que al Vallés se le castiga de una forma vergonzosa. No se puede obligar a pagar 2 y 3 zonas por desplazamientos mucho más cortos que los del baix llobragat o barcelonés pagan 1 zona.
No es admisible que con 1 zona puedas ir de Montgat a Castelldefels pero cobren 2 zonas para hacer de Rubí a Terrassa. Si quieren evitar desplazamientos en coche y fomentar el transporte público lo primero es cambiar la tarificación por zonas.

 
 
Afegir comentari
  • Nom
     
  • E-mail
     
  • Comentari
     
  •  
  •  
 

Tots els comentaris seran moderats abans de publicar-se.

Rubitv.cat no es fa responsable de l’opinió expressada pels usuaris. No es permeten comentaris ofensius, il·legals o que faltin a la dignitat de les persones. Rubitv.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri inapropiats.

Llegir avís legal

 

Notícies Relacionades

Política

25-09-2018

 

L'Ajuntament ofereix el seu suport a la plantilla d'Ipagsa, on hi ha previstos 60 acomiadaments

L'alcaldessa Ana María Martínez; el portaveu del grup municipal d'ERC, Xavier Corbera; (…)

Economia

18-09-2018

 

El Consell Comarcal contractarà 12 joves d'entre 16 i 30 anys

El Consell Comarcal del Vallès Occidental contractarà pròximament 12 joves per a cobri(…)

Societat

07-09-2018

 

L'Oficina Local d’Habitatge incorporarà un treballador social especialitzat

L'empresa municipal d'habitatge de Rubí, PROURSA, ha obert un concurs públic per incorp(…)

Economia

06-09-2018

 

Agfa compra l'empresa rubinenca Ipagsa i acomiadarà uns 60 treballadors

L'empresa Agfa Graphics ha donat a conèixer la seva voluntat d'adquirir l'empresa rubinen(…)
 
 

Subscriu-te al nostre butlletí

  • e-mail
 
 
Bars i Restaurants
Taxis i telèfons d'interès
Rep les notícies de Rubitv.cat per WhatsApp!