Warning: session_start(): open(/var/www/rubitv/tmp/sess_rig2rrfsa8if23svs60jv651m5, O_RDWR) failed: S’ha denegat el permís (13) in /var/www/rubitv/rubitv.cat/public/inc/classes/Application.php on line 33

Warning: session_start(): Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /var/www/rubitv/rubitv.cat/public/inc/classes/Application.php:33) in /var/www/rubitv/rubitv.cat/public/inc/classes/Application.php on line 33
El ple acorda revisar el model de tarifació social a les escoles municipals i el catàleg de Patrimoni - Política - Rubí TV
 
 
20-07-2018
 

El ple acorda revisar el model de tarifació social a les escoles municipals i el catàleg de Patrimoni

Prospera una moció per reforçar el control de conductors incívics i una altra per redactar el Pla de Camins

El ple de juliol ha estat un ple força tranquil i amb un ampli consens en la majoria de temes tractats. S'ha aprovat per unanimitat una moció de suport a les reivindicacions dels treballadors de Correus a Rubí, una altra que proposava establir un protocol d'actuació davant l'incompliment reiterat d'alguns conductors i un text que proposava la redacció del Pla de Camins de Rubí. La bona entesa entre partits també s'ha trobat per acordar que s'instal·li una senyera a la rotonda d'accés a Rubí des de Sant Cugat i en la que denunciava que una empresa de Rubí gestioni residus d'obres sense autorització.

La tarifació social a les escoles munipals ha estat un tema de debat al Ple. La moció d'ICV per revisar aquest model ha comptat amb el suport de pràcticament tots els partits. El ple ha acordat revisar la tarifació social a partir del setembre.

En canvi, el PDeCAT s'ha quedat literament sol en la seva moció de suport al dia de l'alliberament fiscal. Tampoc ha tingut sort ERC en una moció que demanava a l'Ajuntament que contractés un dinamitzador del programa de garantia juvenil, una competència que és de la Generalitat. Sí ha prosperat una moció dels republicans sobre el model sanitari català i universal.

L'estat dels parcs i jardins ha tornat al ple de la mà de Cs amb una moció que demanava la incorporació de l'Ajuntament a l'Associació Espanyola de Parcs i Jardins. El text ha topat amb el rebuig d'ERC, l'AUP, ICV i el PDECAT.
Finalment, el ple també ha acordat per unanimitat revisar el catàleg de patrimoni a instàncies de l'AUP.

RUBÉN CABÚS

 
0 comentaris
 

Comentaris

 
Afegir comentari
  • Nom
     
  • E-mail
     
  • Comentari
     
  •  
  •  
 

Tots els comentaris seran moderats abans de publicar-se.

Rubitv.cat no es fa responsable de l’opinió expressada pels usuaris. No es permeten comentaris ofensius, il·legals o que faltin a la dignitat de les persones. Rubitv.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri inapropiats.

Llegir avís legal

 

Notícies Relacionades

Cultura

13-10-2018

 

El tradicional aplec de tardor se celebrarà el proper diumenge a Sant Muç

El proper diumenge, 21 d'octubre, se celebrarà el tradicional Aplec de Tardor, organitzat(…)

Política

28-09-2018

 

El Ple aprova diverses mocions i les justificacions de les aportacions dels grups municipals

El Ple municipal d'ahir va aprovar 6 mocions sobre diverses temàtiques. En la primera moc(…)

Política

27-09-2018

 

Les forces independentistes porten al ple el reconeixement de les persones que van fer possible l'1-O

Aquest dijous se celebra el ple municipal del mes de setembre, a quatre dies del primer an(…)

Economia

21-09-2018

 

El comerç local oferirà dissabte descomptes especials en un nou "Fora Estocs"

Els comerciants del centre oferiran aquest dissabte els darrers productes de la campanya (…)
 
 

Subscriu-te al nostre butlletí

  • e-mail
 
 
Bars i Restaurants
Taxis i telèfons d'interès
Rep les notícies de Rubitv.cat per WhatsApp!