22-06-2018
 

L'oposició condiciona el suport al Pla d'Inversions a una negociació sobre la reforma del Parc de Ca n'Oriol

El Ple torna a posicionar-se a favor del desviament de les línies d'alta tensió

El govern municipal tenia la intenció d'aprovar al ple d'aquest dijous el Pla d'Inversions 2018, un paquet d'actuacions per valor de 7,9 milions d'euros (veure notícia). Tot i així, en el darrer moment el govern ha decidit retirar aquest punt de l'ordre del dia. Fonts municipals han explicat a Rubitv.cat que el govern busca un ampli consens a l'hora d'aprovar aquest Pla, de gran importància per a la ciutat. Tanmateix, aquest mitjà ha pogut saber que l'oposició, pràcticament en bloc, ha condicionat el suport al Pla a una negociació ferma sobre la reforma del Parc de Ca n'Oriol. Caldrà veure, doncs, què passa durant les pròximes setmanes i com es resol aquesta situació.

En el capítol de mocions, s'ha aprovat per unanimitat una moció d'ICV i Veïns per Rubí (VR) que tornava a posar sobre la taula la necessitat de desviar les línies d'alta tensió que travessen Can Fatjó i Can Vallhonrat. També ha prosperat, tot i que amb 8 abstencions, la moció del PDeCAT que reclamava un pla integral per definir el futur de l'entorn de l'Escardívol.

Durant el ple, l'AUP ha retirat la seva moció sobre el barraquisme a la ciutat després que s'hagi conegut que l'Ajuntament ja treballa en aquesta qüestió. I Cs ha aconseguit aprovar una moció que reclamava instal·lar papereres amb cendrers, tot i que el govern ha explicat que s'han comprat un model diferent de papereres que inclou una peça metàl·lica per apagar les cigarretes. Gran part de l'oposició ha qüestionat aquesta moció.

Finalment, s'ha aprovat per unanimitat una moció de l'AUP sobre la connexió dels col·lectors de les conques 2 i 3 amb la depuradora de Rubí-Sant Cugat. El govern s'ha compromès a resoldre aquesta qüestió ben aviat.

Pots veure un altre vídeo sobre el Ple amb temes més socials aquí.

RUBÉN CABÚS

 
15 comentaris
 

Comentaris

25-06-2018
11:09
 
Jasan

Todas las opiniones son respetables,nos acostumbramos los que escribimos aquí, a hablar por los demas cuando somos un pueblo de más de 70000 personas,no todo es blanco o negro,desde luego la alcaldía habrá tenido sus errores y aciertos,pero a mi rubi me gusta y estoy orgulloso de ser rubinense, esta ciudad la veo mejor que cuando llegue hace 7 años,de eso no tengo duda.Estoy deseando ver que pasa con los presupuestos y sobretodo con el proyecto de can oriol,nuestro pulmón,deseo lo mejor para esta ciudad gobierne quien gobierne

 
25-06-2018
10:12
 
Travolta

Os duele que alguien este a favor?no tenéis más argumentos que Palmero o familiar o funcionario? Tengo que ser todo eso por ver las cosas de otra manera que vosotros?Ya demostrais como sois,yo no falto a nadie por pensar diferente a mi,soy un ciudadano más que quiero lo mejor para Rubí,y sigo pensando que este equipo está trabajando para nuestra ciudad sin parar y seguro que con aciertos y errores, pero trabajan

 
24-06-2018
18:37
 
A Travolta

Realmente es una lástima que algunos puedan aplaudir el trabajo de esta alcaldesa, es que no tienen ojos en la cara? Nuestra ciudad nunca había estado peor y nunca los ciudadanos tan descontentos (suciedad, hierbajos, cada día menos sitios para aparcar,....), en fin que, sra. mia dedíquese vd a otra cosa porque lo que es dirigir una ciudad, no tiene ni idea. Esta destrozando Rubí, que pena por Dios!!!!!!

 
24-06-2018
18:36
 
A Travolta

Realmente es una lástima que algunos puedan aplaudir el trabajo de esta alcaldesa, es que no tienen ojos en la cara? Nuestra ciudad nunca había estado peor y nunca los ciudadanos tan descontentos (suciedad, hierbajos, cada día menos sitios para aparcar,....), en fin que, sra. mia dedíquese vd a otra cosa porque lo que es dirigir una ciudad, no tiene ni idea. Esta destrozando Rubí, que pena por Dios!!!!!!

 
24-06-2018
13:38
 
Jaume

Travolta, lo tuyo huele fatal y otros mensakes ya lo dejan claro
O eres alguien que solo quiere molestar a los críticos con el Ayuntamiento o eres un funcionario palmero que quiere ganarse no se que si en un futuro, las urnas espero no lo permitan, vuelven a repetir los del PSCRubi a no ser que de esas listas desaparezcan AMM, MM y SG
Y como algunos dicen, estoy/estamos hartos de espectáculos "gratuitos" para la masa, mucha de ella de fuera de Rubí y mientras la ciudad sucia y las urbanizaciones intransitables...que alguien del Ayuntamiento se de un paseo y podrá comprobarlo in situ

 
24-06-2018
01:15
 
A travolta

Travolta, eres uno de esos palmeros que buscan un puesto en las próximas listas del Psc.
Todos sabemos como funcionais.
La verdad es que la alcaldesa no le interesa nada su ciudad. Las urbanizaciones hechas una pena, la limpieza es de vergüenza y la seguridad un asco.
No tenéis dignidad ninguna, ni respeto por el contribuyente.

 
23-06-2018
18:45
 
YA VALE MAS (todo sube)

Travolta..travoltete, que se te ve el plumerete.
No te apellidaras por casualidad, Martinez o Mas?.
Bueno tu a lo tuyo, que es disfrutar del "sabado noche". Lo otro "pecata minuta" .
Palmas, palmitas... que viene la Ana y te premiara.
Agur

 
23-06-2018
17:09
 
Rubinenc

Carai Travolta veig que mires la ciutat amb altres ulls diferents al de la resta de ciutadans! Porto a Rubí més de 30 anys i MAI l’havia vist tant deixada, bruta i irrespetuosa.

 
22-06-2018
23:29
 
Travolta

Como puedes decir que no a hecho nada por la ciudad? Pero por favor donde viven uuufff no he visto una alcaldesa que haga y viva tanto por su ciudad que ella

 
22-06-2018
19:01
 
A vecino enfadado

Perdona, pero no es por fastidiar a la alcaldesa. Es que esta señora, ahora que se le acaba el mandato, está buscando votos y corriendo quiere hacer "que sus ilusiones" sean una realidad, cuando hasta ahora no se ha preocupado de nada. Sus ilusiones no nos importan para nada, simplemente queremos una ciudad bonita y limpia, y que se deje el malgastar nuestro dinero, que nos cuesta mucho sudor, y que el parque de Can Oriol, no necesita tantos millones de €, y luego, dudamos de su mantenimiento más cuando ella nos tiene toda la ciudad con jardineras y parques llenos de hierbajos.

 
 
Afegir comentari
  • Nom
     
  • E-mail
     
  • Comentari
     
  •  
  •  
 

Tots els comentaris seran moderats abans de publicar-se.

Rubitv.cat no es fa responsable de l’opinió expressada pels usuaris. No es permeten comentaris ofensius, il·legals o que faltin a la dignitat de les persones. Rubitv.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri inapropiats.

Llegir avís legal

 

Notícies Relacionades

Política

16-10-2018

 

Alguns grups municipals expressen dubtes sobre el procés participatiu sobre el Parc de Ca n'Oriol

Alguns grups municipals han volgut donar resposta als resultats de la consulta ciutadana p(…)

Cultura

13-10-2018

 

El tradicional aplec de tardor se celebrarà el proper diumenge a Sant Muç

El proper diumenge, 21 d'octubre, se celebrarà el tradicional Aplec de Tardor, organitzat(…)

Societat

01-10-2018

 

Arrenca la fase de propostes ciutadanes per a la reforma del Parc de Ca n'Oriol

El procés participatiu que decidirà com serà el Parc de Ca n'Oriol entra en una nova fa(…)

Societat

28-09-2018

 

Una enquesta municipal revela que un 50% considera necessari ampliar les activitats del Parc de Ca n'Oriol

Un enquesta, elaborada per l'empresa Vox Populi Recerca SL per a l'Ajuntament de Rubí, re(…)
 
 

Subscriu-te al nostre butlletí

  • e-mail
 
 
Bars i Restaurants
Taxis i telèfons d'interès
Rep les notícies de Rubitv.cat per WhatsApp!