El 'ciberbullying', un tema de preocupació per al Consell dels Infants i Adolescents
Els consellers també han debatut sobre com gastar 50.000 euros dels pressupostos municipals
El Consell dels Infants i Adolescents de Rubà ha participat per primera vegada en una reunió estatal que agrupa consells de 75 municipis diferents. Enguany s'ha fet a Oviedo i els encarregats de representar Rubà han estat l'Iker Palazón, l'Anna Valdivieso i en David Ferré. Per a ells ha estat una gran experiència, on s'ha parlat d'eliminar els deures o com millorar el sistema educatiu, però també d'un tema de gran preocupació per al Consell dels Infants de RubÃ: el ciberbullying. Diuen que detectar-ne casos no és fà cil, però que són més habituals del que creiem a escoles i instituts de RubÃ.
D'altra banda, en la reunió del Consell celebrada aquest dijous, els nens i adolescents han ultimat les seves propostes per decidir en què els agradaria gastar-se els 50.000 euros que tenen reservats en el marc del procés participatiu de l'Ajuntament. Les propostes s'han de treballar ara a nivell tècnic, però l'espai públic, les bicis i els esports són, a priori, els temes més proposats.
RUBÉN CABÚS
Comentaris

Min
Consell d'Infà ncia i Adolescència. Sé que s'escriu amb genèric masculà però és important canviar les coses perquè la societat també canviï una mica més en benefici d'una igualtat per a tothom.