07-06-2018
 

Un veí del Segle 21 recupera el seu pis ocupat un any després i amb diversos desperfectes

El jutge va demanar a la dona que vivia il·legalment a l'habitatge que entregués les claus als Jutjats

El passat divendres va acabar el malson de l'Antonio i la seva família, propietaris d'un pis del barri del Segle 21. Tot just fa un any, el rubinenc denunciava a Rubitv.cat l'ocupació del seu pis per part d'una dona (veure notícia), que afirmava haver pagat 1.200 euros a un home per poder viure en aquest habitatge. Durant dotze mesos, l'Antonio no ha pogut accedir al seu pis, malgrat els intents de mediació que van fer des de Serveis Socials i els Mossos d'Esquadra, i el cas no s'ha tancat fins que s'ha resolt la sentència judicial.

Ara fa un any, l'Antonio va posar en marxa ben ràpidament tots els procediments judicials per intentar recuperar el pis, ubicat al carrer Riu Francolí. Tanmateix, aquest ha estat un procés llarg i complicat per a la família, que ha patit alguns problemes de salut com a conseqüència dels nervis, angoixa i estrès que els ha provocat aquesta situació. Finalment, el jutge va decidir que la dona ocupant del pis entregués les claus el passat divendres, com així va ser. Va ser llavors quan l'Antonio va poder recuperar el seu pis, que s'ha trobat molt brut, amb el parquet trencat i diversos desperfectes als lavabos i la cuina, segons explica la família.

La llei de 'desnonaments exprés' per fer fora ocupes il·legals en dos mesos, aprovada pel Congrés a l'abril, ha estat, segons la família, 'determinant per poder accelerar els tràmits'.

La família de l'Antonio ha volgut agrair públicament el suport rebut durant aquest temps per part dels Mossos d'Esquadra, l'Audiència Provincial de Barcelona, el regidor Víctor Puig (PDeCAT) i els mitjans de comunicació que han donat difusió al cas -entre ells, Rubitv.cat-.

RUBÉN CABÚS

 
21 comentaris
 

Comentaris

07-06-2018
20:16
 
poirot

por que esta noticia tiene publicidad encubierta
en fin

 
07-06-2018
19:03
 
Chema B.

Para quien se identifica "Para Chema B." (antes que nada yo me identifico)
Cuando la primera autoridad de esta ciudad presume de que no hay nadie que no tenga techo deberia añadir "excepto los que por necesidad o por no poder alquilar una vivienda o por mucha cara dura okupan viviendas o duermen al raso"

 
07-06-2018
17:36
 
Para Chema B

Yo alucino con su comentario, ahora resulta que los que no tiene techo es culpa de la Alcaldesa. Su okupan culpa de ella y no tienen también, y digo yo que hace la Generalitat ??? Ah! No que les importan más otros temas .... ah! No que España nos roba!!

 
07-06-2018
16:41
 
Chema B.

Amigo Jose, este u otros okupas estan en su derecho de ocupar otra vivienda por no dejar en mal lugar a la Sra. Alcaldesa que en tema anterior presumia de que en Rubi nadie esta sin techo y eso es cierto si da por personas con techo a los okupas, dormilones en vestibulos de cajeros o en algun banco de plaza publica. Menos medallas Sra.

 
07-06-2018
16:03
 
Rubinense87

Enhorabuena al propietario!
Vergüenza de país donde se felicita a una persona por entrar en su vivienda en propiedad.
Mucho caradura y vividor hay en estos tiempos. Y quien tiene la culpa? NOSOTROS!
Primero por la educación. Madres y padres que han aceptado, consentido y malcriado a sus hijos bajo el lema de "que no le falte de nada, como a mí a su edad".
Y segundo por no pedir o exigir al los políticos que se de defienda la propiedad privada como tal. Porque nos gusta opinar mucho de política pero sin interesarnos en saber de nada.
Así que como dice el refrán:
De estos barros aquellos lodos.

 
07-06-2018
15:10
 
Ester

Creo yo k hay muchos ocupas por el alquiler tan alto en rubi hay familias con hijos con necesidad de un techo digno ya k vas a los servicios sociales y no te lo ponen muy facil pero una cosa es pisos vacios del banco que se puede llegar a un acuerdo en un alquiler asequible y pisos de propietario k la persona a sudado por esa vivienda osea es muy distinto yo me alegro k el propietario lo aya otravez tener su hogar pero hay k mirar el otro aspectos somos humanos i distinta situacion i se hablaran las cosas todo cambiaria aqui i ocupas no uvieran

 
07-06-2018
14:30
 
jose

Todos sabemos que esa idílica okupa que deja encima el piso es tan buenas condiciones ocupará otro piso ya mismo.
Espero que en este caso el piso que ocupe sea de uno de los votantes de algún partido de los que votaron en contra de los deshaucios expres, o de alguien que justifica la ocupación (en el piso de otros claro, no en el suyo o en el de sus familiares).
Si a todos estos iluminados pro ocupación se les colaran en su piso estas vacaciones ya veríamos como cambian de opinión después de tener que pelear por su piso y gastarse dinero en echarlos y en arreglar lo roto y robado.
Que curioso que los pro ocupación nunca tienen ni una cama libre para poder ofrecerla a estos jetas.
No confundamos necesitados con caraduras!

 
07-06-2018
14:29
 
Jasan

No entiendo como es tan fácil que un banco heche a una familia por no pagar 3 meses de hipoteca,habiendo pagado durante 20 años y a esta gente no haya coj....los okupas deberían okupar solo pisos de banco que tienen muchísimos por desahucios injustos,por lo menos se haría una especie de "justicia social"

 
07-06-2018
14:07
 
Anabel

No entiendo estas situaciones entran en tu casa no los puedes echar y encima cuando consigues recuperarlo te lo devuelven echo polvo. Yo los denunciaba y que pagarán todos los desperfectos que han echo ,es muy infausto se que tenemos derecho a una vivienda etc... pero no a costa de la de otros y todas las consecuencias que han derivado . Un abrazo bien fuerte a la familia que ha recuperado SU CASA.

 
07-06-2018
12:52
 
ambe

Enhora buena al propietario por haber recuperado su vivienda. Solo él sabrá el dinero , salud y tiempo que ha perdido durante todo este proceso.
Lamentablemente ninguna de las tres cosas va a poder recuperar.
Esperemos que pronto surjan efecto los deshaucios express, para que a los "malos okupas" se les acabe la impunidad.

 
 
Afegir comentari
  • Nom
     
  • E-mail
     
  • Comentari
     
  •  
  •  
 

Tots els comentaris seran moderats abans de publicar-se.

Rubitv.cat no es fa responsable de l’opinió expressada pels usuaris. No es permeten comentaris ofensius, il·legals o que faltin a la dignitat de les persones. Rubitv.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri inapropiats.

Llegir avís legal

 

Notícies Relacionades

Societat

11-10-2018

 

El Sindicat del Lloguer de Rubí vol unir forces contra els abusos en els preus dels lloguers

El Sindicat del Lloguer de Rubí va celebrar ahir el seu primer acte oficial a Rubí, que (…)

Política

25-09-2018

 

L'AUP aposta per la masoveria urbana com a fórmula per facilitar l'accés a l'habitatge

L'Alternativa d'Unitat Popular (AUP) ha presentat en roda de premsa una moció que aposta (…)

Economia

18-09-2018

 

El Consell Comarcal contractarà 12 joves d'entre 16 i 30 anys

El Consell Comarcal del Vallès Occidental contractarà pròximament 12 joves per a cobri(…)

Societat

10-09-2018

 

Els mossos de Rubí ja disposen de pistoles elèctriques

Els Mossos d'Esquadra de la comissaria de Rubí ja disposen de pistoles elèctriques o Tas(…)
 
 

Subscriu-te al nostre butlletí

  • e-mail
 
 
Bars i Restaurants
Taxis i telèfons d'interès
Rep les notícies de Rubitv.cat per WhatsApp!