29-04-2018
 

Restriccions d'aparcament a l'Escardívol a partir del dimarts amb motiu del festival Los40 Primavera Pop

FGC reforçarà el servei de trens fins a Rubí el pròxim dissabte per facilitar l'arribada del públic

Amb motiu de la celebració del festival Los40 Primavera Pop l'aparcament a l'Escardívol es veurà limitat temporalment. A partir de les 6h del dimarts 1 de maig no es podrà estacionar a les places més properes a la rotonda. A la zona més pròxima a l'edifici de l'Escardívol i al carrer Joaquim Blume, l'aparcament quedarà restringit a partir del dia 3 a les 6h. En el primer cas, està prevista la retirada d'aquells vehicles que hi restin aparcats el dia 2 al matí, mentre que les places de l'altra meitat es desallotjaran el dia 4.

D'altra banda, amb l'objectiu de facilitar la mobilitat als carrers i accessos propers a l'Escardívol durant el dia del concert, el Servei de Mobilitat de l'Ajuntament ha dissenyat tot un seguit d'itineraris on s'indicaran amb senyals les zones recomanades per aparcar. Aquests espais d'estacionament estaran situats al polígon de La Llana, el passeig de la Riera i la zona del pont de Can Claverí, aprofitant que en el moment de celebració del festival hi ha una baixa activitat als polígons.

Davant la previsible assistència de gent de fora de la ciutat, i a petició del consistori, Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) també ha previst un reforç del servei consistent en el perllongament de la línia L6 fins a Rubí i en la sortida de més convois des de Terrassa Nacions Unides que, al seu pas per Sarrià, es convertiran en trens L6 amb el seu horari habitual.

Atenent igualment a la gran afluència de públic que es donarà cita al festival, Protecció Civil i Policia Local han adreçat diverses recomanacions a la ciutadania que ja es poden consultar al web de l'Ajuntament.

RUBITV.CAT

 
14 comentaris
 

Comentaris

03-05-2018
13:33
 
Jasan

A los chavales la educacon básica que van a recibir es la que se le teansmita en casa en el ámbito familiar y con unos valores que les sepamos transmitir.Los machistas no creo que lo sean por escuchar música sin unos valores sino por los valores y las acciones que vean en su propia casa y en su ámbito social,vaya no creo que sea más machista el que escucha reageton que el que escucha a wagner.

 
03-05-2018
10:40
 
Andrés

No se trata de que no se celebrre el concierto, simplemente que se apliquen criterios coherentes a la hora de evitar que con el dinero público se fomenten machismos, xenofobias o cualquier otro supremacismo tóxico. Es sencillo, sólo hace falta voluntad

 
03-05-2018
01:50
 
Para jose

El que se te ve el.plumero es a ti!! Si criticas al PSC para ti ya eres directamente independentista o cómo va esto que dices?Te repites mucho con tus palabras y podrias ser más ingenioso,pero no me extraña porque viniendo del socialismo de Rubí,originalidad e innovación no se puede pedir! Soy un ciudadano anónimo no afiliado a ningún partido y tengo el derecho de quejarme todas las veces que me de la gana,lo entiendes?Palmero,Si no te gusta que critiquen a tu amiguita o te paseas por otro lado o rompes el carnet de partido y dedicas mejor el tiempo a hacer estudios sobre elefantes marinos.Estoy convencido que si pudierais censurar y bloquear este medio de comunicación lo harias,al igual que censurais,bloqueais a gente anónima.

 
02-05-2018
14:31
 
jose

JEJE si es que se os ve tanto el plumero a los independentistas que escribis por aquí criticándolo todo sólo para desgastar al PSC que lo habéis vuelto a hacer...A mi comentario que decía eso habéis respondido varios acusándome de palmero del psc o militante, si es que al final más que risa da un poco de pena la verdad, es muy ridículo.
Y lo curioso es que acusen de palmeros a otros precisamente los palmeros 100% de ERC&company.
Por cierto Andrés, también se manifestaban de ERC y allí tienen a su machista de 'las tetas gordas' en sus filas...menos lecciones al resto y primero barrer en casa.

 
02-05-2018
11:34
 
Andrés

Hace pocos días nos manifestábamos contra la violencia machista....pero ahora vamos a pagar con dinero público a gente que trata a las mujeres como carne. HIPOCRESÍA y bonito mensaje para nuestra juventud http://canal4diario.com/2017/07/26/este-es-el-video-musical-que-es-basura-sexista/

 
01-05-2018
17:43
 
Para jose

El CLAN ya ha dado instrucciones a sus palmeros y subvencionados sociales,que se pongan a escribir para compensar las críticas del equipo equipo de desgobierno.Se os acaba el.chollo!!Jajaja!Por qué no traeis la filarmónica de Viena a Rubí?Jajaja

 
01-05-2018
11:52
 
Elmordiscodelcoket

Socialistos...

 
01-05-2018
10:26
 
Mosar

Se celebra en Malaga, Madrid y RUBI. Os parece poco? Rubi a la altura de una Gran Ciudad.
Bravo JOSE por tu comentario, y Bravo por el actual equipo de gobierno del Ajuntament de Rubí.

 
01-05-2018
10:25
 
Jasan

Realmente opino un poco como Jose, a mi esa música no me gusta nada,aunque que venga Pablo López es un punto.Pero hay q admitir que se pone literalmente a reventar de gente joven y no tan joven,que a pocos sitios de ocio tienen donde ir en rubi o alrededores.Aunque a mi no me guste si se pone a reventar es por algo y luego vendrán las críticas de...si sólo van canis...se llena de niñatos borrachos e in cívicos. ..por supuesto habra de todo pero ya le gustaría a la gente mayor ser tan cívica y limpia cómo la mayoría de los jóvenes q asistirán a este evento

 
30-04-2018
23:47
 
Para jose

Tú mismo lo has dicho:"Muchos vemos de donde vienen las críticas"..No creo que la gente que opine aquí u otros medios de comunicacion o redes sociales,lo hagan para desgastar a la alcaldesa,simplemente quieren que sus impuestos se inviertan en cosas prioritarias y necesarias para Rubí.Por tanto y no me extenderé más,lo que teneis que hacer es miraros el ombligo y respetar a la ciudadanía.Está claro que lo vuestro es más parecido a un CLAN que a un partido político y os dedicais a señalar con el dedo a todo el que está en desacuerdo con vosotros!!! No os mereceis seguir ni un día más en esta ciudad "gobernando" ni vosotros, ni todos los palmeros a sueldo que os apoyan por este medio u otros.

 
 
Afegir comentari
  • Nom
     
  • E-mail
     
  • Comentari
     
  •  
  •  
 

Tots els comentaris seran moderats abans de publicar-se.

Rubitv.cat no es fa responsable de l’opinió expressada pels usuaris. No es permeten comentaris ofensius, il·legals o que faltin a la dignitat de les persones. Rubitv.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri inapropiats.

Llegir avís legal

 

Notícies Relacionades

Cultura

15-10-2018

 

Dissabte arrenca la temporada de l'Associació Jazz Rubí amb Jazzpirit & Josep Maria Farràs

El proper dissabte 20 d'octubre començarà una nova temporada a l'Associació Jazz Rubí.(…)

Cultura

01-10-2018

 

La Sala celebra els 25 anys de celebració rememorant temes "De pel·lícula"

El teatre municipal La Sala va celebrar, el passat dissabte, els actes dels 25 anys i ho v(…)

Cultura

19-09-2018

 

La meteorologia obliga a suspendre definitivament el 7è Arran de Font

L'Arran de Font, que arribava aquest enguany a les 7 edicions, no es podrà celebrar aques(…)

Cultura

17-09-2018

 

El teatre municipal La Sala instal·la una pantalla per donar a conèixer la programació cultural

El Teatre Municipal La Sala comptarà aquesta temporada amb una gran pantalla per difondr(…)
 
 

Subscriu-te al nostre butlletí

  • e-mail
 
 
Bars i Restaurants
Taxis i telèfons d'interès
Rep les notícies de Rubitv.cat per WhatsApp!