Warning: session_start(): open(/var/www/rubitv/tmp/sess_uhmm706d4en8v18kafohjrc3h1, O_RDWR) failed: S’ha denegat el permís (13) in /var/www/rubitv/rubitv.cat/public/inc/classes/Application.php on line 33

Warning: session_start(): Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /var/www/rubitv/rubitv.cat/public/inc/classes/Application.php:33) in /var/www/rubitv/rubitv.cat/public/inc/classes/Application.php on line 33
Més d'un miler de rubinencs han fet arribar les seves queixes i suggeriments a l''Alcaldia als barris' - Societat - Rubí TV
 
 
19-04-2018
 

Més d'un miler de rubinencs han fet arribar les seves queixes i suggeriments a l''Alcaldia als barris'

La tercera edició s'inicia amb visites a Ca n'Oriol, la Zona Nord, Can Rosés i El Pinar

L'alcaldessa, Ana María Martínez, ha tornat a sortir al carrer per apropar-se a ciutadania i teixit associatiu per recollir noves idees i propostes de millora de la ciutat en el marc del projecte Alcaldia als barris. És la tercera edició d'aquesta iniciativa que busca la participació a través de la proximitat entre administració i ciutadania. Fins ara, 1.014 veïns i veïnes de Rubí han participat a les dues edicions anteriors de la proposta amb les seves aportacions, queixes i suggeriments. La setmana passava van començar les visites i trobades als barris d'El Pinar, la Zona Nord, Ca n'Oriol i Can Rosés.

Segons informa l'Ajuntament, la iniciativa té previst visitar tots els barris del municipi amb la intenció d'escoltar i recollir les aportacions de veïns i veïnes. En aquesta ocasió, Alcaldia als barris també servirà per informar de les accions que s'han dut a terme arran de les peticions de les edicions anteriors.

A més, també s'aprofitarà l'oportunitat per informar de la posada en marxa d'una nova iniciativa que vol fomentar la implicació de la ciutadania en el desenvolupament de la ciutat. Es tracta dels pressupostos participatius on la ciutadania està convocada a definir el destí de 200.000 euros del pressupost actual. D'aquests, una partida de 150.000 euros serà la ciutadania qui en decideixi com invertir-los i el Consell dels Infants serà el responsable de decidir els 50.000 euros restants.

RUBITV.CAT / Foto: Ajuntament de Rubí

 
6 comentaris
 

Comentaris

22-04-2018
17:43
 
Pescando en la charca

Alcaldia de barris=Promesas incumplidas y mentiras varias.Sólo hay que comprobar los hechos,para hacerse una idea de hasta donde llega el fraude.

 
19-04-2018
17:40
 
Busca el voto

Nada, ya veis, esta buscando votos. El mio no lo va a tener. Espero que el vuestro tampoco. Ahora, a todo correr quiere hacer alguna cosa. Ya es tarde anamari, no se trabaja solo en el último momento, se trabaja aunque sea como una hormiguita, un poquito cada día. A los ciudadanos se les respeta y con educación

 
19-04-2018
15:40
 
Lucia

Sí, ya os podéis quejar, ella os dirá que se lo estudiará, si sois inocentes os lo creereis y ella a los dos segundos se olvidará. Total, que todo igual, nada de nada, pero eso sí, ella cobrando de varios sitios sin pegar golpe. Que pena dais lo que la habéis votado. Votadla de nuevo, ja, ja

 
19-04-2018
15:34
 
Un pas endavant

Fotógrafos preparados?? Al final parece que sólo importa eso, foto y postureo.... Necesitamos gobiernos municipal siempre conectado con los vecinos, no uno que "salga a la calle para acercarse a la ciudadanía"

 
19-04-2018
15:28
 
Cca

Ufffff, la alcaldesa vuelve a salir a la calle!!!!. Pues que se ponga unas buenas gafas, porque Rubí da ASCO . Jardineras en el centro llevas de hierbajos, árboles sin podar, aparte de las calles que ahora arreglan, la mayoría deshechas, jardines (aparte de los de delante del ayuntamiento) quedan pena. Bueno, todo tiene un límite anamari, si no sabes, no quieres y... seria bueno para los ciudadanos que te fueras ya!!!!

 
19-04-2018
08:31
 
pablo mercader

que plantin arbres al passeig de la riera que fa llastima lestat en que esta!

 
 
Afegir comentari
  • Nom
     
  • E-mail
     
  • Comentari
     
  •  
  •  
 

Tots els comentaris seran moderats abans de publicar-se.

Rubitv.cat no es fa responsable de l’opinió expressada pels usuaris. No es permeten comentaris ofensius, il·legals o que faltin a la dignitat de les persones. Rubitv.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri inapropiats.

Llegir avís legal

 

Notícies Relacionades

Opinió

03-10-2018

 

¿Por qué 'Veïns Per Rubí'?

VR nació pocas semanas antes de las últimas elecciones municipales de 2015 con una vocac(…)

Societat

01-10-2018

 

Arrenca la fase de propostes ciutadanes per a la reforma del Parc de Ca n'Oriol

El procés participatiu que decidirà com serà el Parc de Ca n'Oriol entra en una nova fa(…)

Opinió

09-07-2018

 

Rubicity: el Plan de Inversiones y su indecente aprobación acelerada

Llevamos meses leyendo noticias al respecto del proyecto del parque de Ca n'Oriol y del pl(…)

Política

04-07-2018

 

VR vol que l'Ajuntament posi fre a l'augment de cotxes estacionats en voreres i passos de vianants

Veïns per Rubí presentarà una moció al ple de juliol per establir un protocol per comb(…)
 
 

Subscriu-te al nostre butlletí

  • e-mail
 
 
Bars i Restaurants
Taxis i telèfons d'interès
Rep les notícies de Rubitv.cat per WhatsApp!