Els Mossos detenen l'autor de dos robatoris amb força perpetrats en pisos de Rubí
L'arrestat ja està en llibertat després de declarar davant el jutge
Agents dels Mossos d'Esquadra de Rubí van detenir dimarts un home de 42 anys, de nacionalitat xilena i veí de Rubí, com a presumpte autor de dos delictes de robatori amb força a domicilis.
La investigació es va iniciar el passat mes de febrer quan agents d'aquesta comissaria, realitzant patrullatge preventiu per la ciutat, van identificar els dos ocupants d'un vehicle que es trobava mal estacionat. Els agents van comprovar que tots dos tenien antecedents per robatoris amb força i es va detenir un d'ells perquè tenia pendent una ordre de recerca i detenció emesa per un jutjat de Sant Feliu de Llobregat.
A més, a l'interior del vehicle van trobar un maletí amb nou colònies precintades de marques de renom i 26 rellotges usats. Davant la incongruència de les explicacions per part dels dos homes sobre la seva procedència de tot aquest material els agents van intervenir-lo preventivament per tal de fer les corresponents comprovacions.
Durant la fase d'investigació, es va localitzar dues denúncies presentades el 19 de febrer per robatoris a interior de domicilis de Rubí i van esbrinar que part del material recuperat havien estat sostret en aquest pisos.
Amb aquesta informació, el passat 10 abril, es va detenir una de les persones que es va identificar al mes de febrer, com a presumpte autor dels robatoris. Els agents van sol·licitar una entrada i registre al domicili del detingut on van intervenir objectes electrònics, com un GPS, i gran quantitat de moneda estrangera de procedència desconeguda.
Hores d'ara la investigació continua oberta per tal d'esbrinar si aquests objectes han estat sostrets en d'altres robatoris.
L'arrestat, amb diversos antecedents, va passar a disposició judicial el dijous 12 d'abril i el jutge va decretar la seva llibertat amb càrrecs.
RUBITV.CAT / Foto: Mossos d'Esquadra
Comentaris
Andy
En libertad? tendria que estar 10 años a trabajos forzados y desde luego no en cárceles/hoteles....