L'Ajuntament obre tres noves convocatòries de feina
El Consistori busca tècnics de Gestió Econòmica, Recursos Humans i per a Intervenció
L'Ajuntament de Rubí ha obert tres noves convocatòries de feina:
- Personal fix: Tècnic/a superior, escala administració general, subescala tècnica, grup A1, en règim de personal funcionari de carrera, adscrit a la Unitat de Secretaria Tècnica d'Intervenció.
Principals responsabilitats: dissenyar instruments, mètodes o procediments de treball propis de la intervenció municipal; impartir formació dins l'organització relacionada amb les matèries del seu àmbit deconeixement; representar i defensar els interessos de l'Ajuntament davant de les instàncies competents; elaborar i presentar estudis diversos i presentar propostes de millora; atendre consultes tècniques; assessorar i emetre informes, dictàmens i propostes en l'àmbit econòmicfinancer o pressupostari, així com informes de repercussió econòmic-financera de noves iniciatives de l'Ajuntament, per encàrrec del seu superior; etc.
El termini de presentació d'instàncies finalitza el dia 26 d'abril. Més informació sobre el procés aquí.
- Personal temporal: Borsa de treball de tècnic/a mig de Gestió Econòmica, grup A2
Principals responsabilitats: dissenyar, organitzar i implementar els programes d'actuació municipal en matèria del seu àmbit d'actuació i els diversos procediments associats; planificar, coordinar i executar les tasques tècniques i administratives corresponents per desenvolupar els programes, plans i projectes propis del seu àmbit d'actuació; elaborar documentació tècnica i administrativa, amb autonomia i d'acord amb la normativa general i especifica, així com informes i altres documents tècnics necessaris per a la gestió i el desenvolupament de les seves funcions; coordinar els recursos dels quals disposa dins de l'àmbit de treball, com també supervisar les tasques distribuïdes entre el personal que te assignat, en el cas que correspongui; assessorar i donar suport tècnic en qüestions relacionades amb el seu àmbit d'actuació; i recopilar informació actualitzada necessària per a la gestió, tant de fonts internes com externes a l'organització; etc.
El termini de presentació d'instàncies finalitza el 17 d'abril de 2018. Més informació sobre el procés aquí.
- Personal temporal : Borsa de treball de tècnic/a mig de Recursos Humans, grup A2
Principals responsabilitats: elaborar documentació tècnica i administrativa, amb autonomia i d'acord amb la normativa general i especifica, així com informes i altres documents tècnics necessaris per a la gestió i el desenvolupament de les seves funcions; coordinar els recursos dels quals disposa dins de l'àmbit de treball, com també supervisar les tasques distribuïdes entre el personal que te assignat, en el cas que correspongui; assessorar i donar suport tècnic en qüestions relacionades amb el seu àmbit d'actuació; recopilar informació actualitzada necessària per a la gestió, tant de fonts internes com externes a l'organització.
El termini de presentació d'instàncies finalitza el 17 d'abril de 2018. Més informació sobre el procés aquí.
RUBITV.CAT / Foto: Cedida