04-04-2018
 

El Peacock Rubí Art Festival no es farà aquest any

El certamen emergent i contemporani descansa per decisió dels organitzadors

Rubí es queda enguany sense el Peacock Rubí Art Festival, la mostra col·lectiva d'art contemporani que des de fa tres anys acollia tot tipus de disciplines artístiques, tant d'artistes locals com d'altres llocs, i pensada per a crear un diàleg entre artistes i públic. La quarta edició del festival s'hauria d'haver celebrat el pròxim mes de setembre i, com sempre, s'hauria caracteritzat per tenir un caràcter multidisciplinari, emergent, contemporani i transgressor.

Laia Oller, directora del Peacock, ha explicat a Rubitv.cat que els promotors del festival han decidit fer un descans 'per diversos motius personals' i que no es descarta que l'esdeveniment pugui tornar a organitzar-se l'any 2019. Oller diu que 'diverses coses ens han fet decidir que el millor és parar, deixar que el festival respiri i agafar forces de nou per al que vingui' i agraeix la implicació dels artistes que han participat en les tres edicions del Peacock.

D'altra banda, Laia Oller ha avançat a aquest mitjà de comunicació que sí que tenen previst repetir el Peacock Electrònic de Festa Major, una iniciativa que ja suma dues edicions d'èxit a la plaça de Salvador Allende.

RUBÉN CABÚS

 
12 comentaris
 

Comentaris

06-04-2018
18:11
 
Señorita flipando.

Hablamos mucho del presupuesto y nada de las dificultades que pone la administración pública a las entidades que gratuitamente curran durante meses para organizar sus eventos. En Rubí son especialistas en poner palos en las ruedas y en desmotivar a las entidades y si encima son jóvenes, se aprovechan de la inexperiencia de las mismas. Nadie habla que si el Peackoc lo hiciera el ayuntamiento costaría el doble. Y sin embargo ellos se cuelgan la medalla. Por mi, que se lleven el festival a otra ciudad que mime un poco, sólo un poco, a sus organizadores. Nuestro ayuntamiento no se merece este gran festival.

 
04-04-2018
23:26
 
La iniciativa era buena

Gracias a que algunas iniciativas como esta salen exitosamente adelante para todos los públicos o para un sector del público capaz de movilizarse por ver algo de su agrado nacen los grandes festivales a medio y largo plazo.
Con lo cual, desde la Administración Pública hay que darles un empuje para que tengan la oportunidad y los medios.
Pero si el crecimiento del festival no ha alcanzado el éxito esperado en vista a 3 años previsto cuando se planeó el mismo, es una opción inteligente por parte de los organizadores dejar a un lado el proyecto y continuar por sendas más ambiciosas.

 
04-04-2018
22:06
 
Voyeur cultural

A los demás, sobretodo a los economistas Cum Laude sobre impuestos y financiación, id a aprovechar la maravillosa biblioteca que tenemos en Rubí, perfectamente habilitada para todo tipo de necesidades (pertinentes a una biblioteca), que por ahí también se van vuestros euros cada més tontamente, nunca mejor dicho.

 
04-04-2018
22:01
 
Voyeur cultural

Una lástima que este año no se haga uno de los pocos eventos del pueblo y para el pueblo que acerca un fenómeno atemporal y universal como es el arte, al público, a veces bastante adocenado de Rubí. Un proyecto que no solo con sus exposiciones , proyecciones e interpretaciones artísticas, sinó también con sus charlas, trata de democratizar la reflexión hacia lo contemporáneo, insisto, hecho necesario en este município borreguil y por lo tanto dócil, aspecto muy provechoso para la política actual. Me alegra ver como los jóvenes de hoy en dia, tienen una cierta sensibilidad por la cultura, a veces dispersa y no de mi agrado, pero no todos los pájaros pian igual.
Al equipo y al público, gracias por la movilización.

 
04-04-2018
21:24
 
Clara

En lugar de gastar tanto dinero en los 40 que den un tanto a las asociaciones culturales del pueblo y aún les sobraria pasta...

 
04-04-2018
19:56
 
Que no decaigui l'ànim Peacocker

Quina putada!! Ja ho vaig veure a l'Instagram oficial.
Em fot ràbia perquè era un espai collonut on l'ambient creatiu es respirava per tots els racons del celler. Però jo em quedo amb l'orgull dels organitzadors. Tot el dia allà pendents de tot amb aquella brillantor als ulls típica d'aquelles persones que estan orgulloses de formar part d'un projecte com aquest. I ojooo, que no en conec a cap personalment, parlo des de el meu anonimat d'estalker oficial del festival (res raro ni psicòpata)
Thanks God que encara ens queda el Peacock electrònic!! Espai on no solen rondar persones de mentalitat troglodita sabedores dels costos de tot el que s'organitza a la nostra ciutat.
Que no decaigui l'ànim Peacocker i ens veiem a la FM

 
04-04-2018
18:56
 
Rubinenca

Sí, però la m3rda de música dels 40 sí que a tope, no? Com en comentaris anteriors, música masclista y d'autotune.

 
04-04-2018
18:38
 
Para público minoritario y en gral

Lo mejor es q se lo gasten en los 40 pq así toda miEspaña habla de rubicity y quieren venir a comprar souvenirs del Bodum y enviarse postales de la iglesia de Sant Pere

 
04-04-2018
17:11
 
Gràcies Peackok

Hola publico minoritario! Peackok es un colectivo d jóvenes d Rubí (sin animo d lucro) y habría q darles las gracias por traernos un poco d cultura y música a nuestra ciudad. Las entidades hacen un esfuerzo por amor al arte...

 
04-04-2018
17:07
 
Plaga mayoritaria

Una llàstima. No tanto lo del peacock, como el comentario: "Era un gasto importante en algo que tenía poco seguimiento".
Señor/a público minoritario: le invito a que escriba el gasto que ha supuesto, anualmente, el Peacock a nuestra ciudad. Entiendo que si dice "que el gasto era importante", es porque lo sabe. ¿No?
Y de paso, si puede, pues escriba también el gasto que suponen los 40, como dicen más abajo. Ojo, que no voy a entrar a cuestionar si se debe o no se debe hacer el concierto de los40....
PD:- Bueno, oye, ¿Qué más da...? ¡Sí, el concierto de los40 es toda una oda al machismo y a la mala música!

 
 
Afegir comentari
  • Nom
     
  • E-mail
     
  • Comentari
     
  •  
  •  
 

Tots els comentaris seran moderats abans de publicar-se.

Rubitv.cat no es fa responsable de l’opinió expressada pels usuaris. No es permeten comentaris ofensius, il·legals o que faltin a la dignitat de les persones. Rubitv.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri inapropiats.

Llegir avís legal

 

Notícies Relacionades

Societat

18-10-2018

 

El Festival Musawat, solidari amb l'escola Ca n'Oriol i Apdir

La professora de dansa oriental i artista, Nessa Mynatur, organitza el Festival Musawat al(…)

Cultura

06-10-2018

 

Marie Sordat inaugura la quarta edició del Festival La Nuu

La fotògrafa francesa Marie Sordat ha inaugurat la quarta edició del Festival de Fotogr(…)

Cultura

28-09-2018

 

​Cerdanyola celebra 30 anys del Festival de Blues amb 70 concerts i activitats gratuïts

Parlar de Cerdanyola del Vallès i música evoca directament al Festival Internacional de (…)

Cultura

27-09-2018

 

Diversos carrers de Rubí es converteixen en una exposició de fotografies de gran format

Aquest dissabte arrenca el 4t Festival de Fotografia La Nuu, i que s'allargarà fins al 28(…)
 
 

Subscriu-te al nostre butlletí

  • e-mail
 
 
Bars i Restaurants
Taxis i telèfons d'interès
Rep les notícies de Rubitv.cat per WhatsApp!