Warning: session_start(): open(/var/www/rubitv/tmp/sess_91e48gukrdfuucqu3l4cks9ce5, O_RDWR) failed: S’ha denegat el permís (13) in /var/www/rubitv/rubitv.cat/public/inc/classes/Application.php on line 33

Warning: session_start(): Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /var/www/rubitv/rubitv.cat/public/inc/classes/Application.php:33) in /var/www/rubitv/rubitv.cat/public/inc/classes/Application.php on line 33
L'Ajuntament tanca el pipicà del Parc de la Serreta després d'escoltar les queixes dels veïns - Societat - Rubí TV
 
 
26-03-2018
 

L'Ajuntament tanca el pipicà del Parc de la Serreta després d'escoltar les queixes dels veïns

La ciutat compta amb una vintena de zones d'esbarjo per a gossos

La zona d'esbarjo per a gossos del parc de La Serreta quedarà deshabilitada a partir del proper dimarts 3 d'abril. Segons informa l'Ajuntament, les molèsties que genera l'ús d'aquesta instal·lació al veïnat proper han motivat el seu tancament.

L'espai està ubicat en un extrem del parc de La Serreta, molt a prop d'un bloc de pisos. Els veïns i veïnes es queixen del soroll que produeixen tant els lladrucs dels gossos com les converses dels usuaris de la zona d'esbarjo, ja que aquesta instal·lació no té limitació horària. També denuncien les males olors que provenen d'aquest espai, ja que alguns usuaris no recullen les deposicions dels animals, malgrat ser obligatori.

Davant les queixes del veïnat, l'Ajuntament ha decidit clausurar la instal·lació, que deixarà d'estar operativa a partir del dimarts 3 d'abril.

Els usuaris que fins ara portaven els seus gossos a aquesta zona d'esbarjo tenen a la seva disposició altres espais propers, com ara el que hi ha ubicat al carrer Lepant, a tocar de la plaça d'Andalusia, i el de la C-1413a - carretera de Terrassa, tots dos sense limitació horària. Podeu consultar les diferents zones d'esbarjo operatives en aquest enllaç.

La ciutat compta amb una vintena de zones d'esbarjo
Rubí aposta per la bona convivència entre les persones i els animals de companyia. Per aquest motiu, a part de les normes que han de complir els propietaris de gossos per exercir-ne una tinença responsable i cívica, l'Ajuntament hi contribueix amb serveis específics, com ara espais on aquestes mascotes puguin córrer i jugar. Actualment, Rubí compta amb més d'una vintena de zones d'esbarjo per a gossos. 

En aquests espais s'han de complir totes les normes de seguretat i higiene que marquen les Ordenances reguladores de la tinença d'animals de l'Ajuntament de Rubí, excepte la de dur els gossos lligats amb la corresponent cadena o corretja. Els gossos potencialment perillosos, en canvi, han de portar morrió i, en cap cas, no poden circular sense anar lligats. 

La resta de mesures de seguretat i higiene no es veuen modificades: s'han de recollir els excrements i està prohibit que els animals orinin a les façanes i al mobiliari urbà, entre d'altres.

RUBITV.CAT / Foto: Ajuntament de Rubí

 
14 comentaris
 

Comentaris

29-03-2018
10:55
 
raul

Pues lo que pasara que habra mas excrementos y pis en la calle, se podria limitar a un horario.. realmente creeis que habra gente que vaya hasta esos pipicans a las afueras a las 10 de la noche? O una chica le apetezca ir sola a esas horas sin luz ni nada.. Por no decir que este que cierran es de los pocos por no decir el unico que tiene fuente para que beban. Vamos con garrafas para que beban?

 
28-03-2018
13:50
 
Joma Teixa

Ara podran fer ús del fantàstic pipican gegant del bosc de Ca n'Oriol: la gespa de les oliveres. En dies laborables es pot veure gossos deslligats i sense morrió que campen i pixen i caguen a les oliveres. Un fàstig i una pena...

 
27-03-2018
16:10
 
Martina

És que s'ha de ser tonto, tonto, tonto....... però és com tot, fan una cosa gran foto i titular i, o be no serveix per res, o be es deixa espatllar, o.... en fi, només cal mirar el Parc de la Serreta, ben apropet del Pipican..... manteniment 0, i interès inexistent. Son molt dolents aquest que manen, la veritat......

 
27-03-2018
14:49
 
Eva

Desde mi punto de vista me parece fatal que cierren el pipican, Que pasa con el parque de Josep Tarradellas que creen que no nos molestan ha los que vivimos en esta zona, el ruido de los dueños y sus perros sueltos ladrando y no recojen los escrementos. Y luego el incivismo de la juventud bancos , papeleras rotas más vigilancia y multas.

 
27-03-2018
13:46
 
i si ens centrem?

No podem discutir cap tema d'interès comú sense haver d'entrar en picabaralles identitàries? La notícia va d'un PIPICÀ, de CIVISME i de POLÍTIQUES MUNICIPALS.

 
27-03-2018
09:40
 
para para Pere

Con tu comentario has reafirmado el mio, demuestras total ignorancia de los hechos.

 
27-03-2018
06:15
 
Duke

Ja tenim espai per un altre pàrking grauït per promoure la mobilitat sostenible a la ciutat...

 
26-03-2018
23:05
 
para Pere

Ya salió el sectario independentista, creyéndose mejor que el que no lo es. Que pena dais presumiendo de superioridad cuando no veis ni la realidad.
Te ha faltado decir que los independentistas nunca dejan cacas, ni pintan paredes, ni rompen mobiliario urbano...pero claro, sólo con ver cómo ensuciáis paredes con pintura amarilla, puentes con plásticos amarillos, etc o como quemáis y rompéis contenedores, o rompéis, cristales, comercios, etc cortáis carreteras y transportes...pues aplícate el cuento que dices de incívico =inculto

 
26-03-2018
21:12
 
Sorpresa

A algú li sorprèn, veient la ubicació del pipicà, que causés molèsties? El sorprenent hauria estat que NO les causés. Pobres veïns.

 
26-03-2018
21:08
 
Bones preguntes, Esther

Tancar aquest pipicà vol dir, en el millor dels casos, traslladar el problema als altres. O, directament, als carrers.
Aquesta solució em recorda quan l'Ajuntament va decidir enderrocar el mur exterior de la biblioteca perquè era punt de reunió d'un grup d'incívics (http://tinyurl.com/y8tmbv5d). Seguint aquesta línia de raonament, mig Rubí hauria d'estar tancat o enderrocat.

 
 
Afegir comentari
  • Nom
     
  • E-mail
     
  • Comentari
     
  •  
  •  
 

Tots els comentaris seran moderats abans de publicar-se.

Rubitv.cat no es fa responsable de l’opinió expressada pels usuaris. No es permeten comentaris ofensius, il·legals o que faltin a la dignitat de les persones. Rubitv.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri inapropiats.

Llegir avís legal

 

Notícies Relacionades

Esports

19-04-2018

 

L'antic pipicà de la Serreta es convertirà en una zona d'activitat física

El Parc de la Serreta estrenarà d'aquí a un mes i mig una zona equipada amb aparells d'a(…)

Economia

28-03-2018

 

Lady Bug, Coco i la Patrulla Canina són els personatges més demanats per la Mona

Ja s'apropa el Dilluns de Pasqua i les pastisseries de Rubí omplen els seus aparadors de (…)

Societat

27-03-2018

 

Menys d'un 15% dels gossos i gats de Rubí estan censats malgrat ser obligatori

Rubí té 3.310 animals censats: 2.818 gossos, 481 gats i 11 fures, però segons càlculs (…)

Societat

05-03-2018

 

S'inicia una campanya d'identificació i esterilització d'animals de companyia a preus especials

L'Ajuntament de Rubí s'ha sumat a la nova campanya 'Sóc responsable' que impulsa FAADA (…)
 
 

Subscriu-te al nostre butlletí

  • e-mail
 
 
Bars i Restaurants
Taxis i telèfons d'interès
Rep les notícies de Rubitv.cat per WhatsApp!