El PSC creu que l'oposició calumnia al govern per buscar 'barroerament l'impacte medià tic'
Els socialistes creuen que Rubà 'no es mereix una oposició aixÃ'
Després que durant els darrers dies la majoria de partits de l'oposició s'hagin pronunciat sobre les presumptes negociacions entre l'alcaldessa i els regidors populars Jonatan Cobo i Noelia Borque, el PSC de Rubà ha emès un comunicat per defensar-se de les crÃtiques i carregar contra aquests partits (ERC, AUP, ICV, PDeCAT i VR).
Els socialistes rubinencs diuen que el 'govern municipal, en l'exercici de les seves funcions i tal com s'ha fet al llarg del mandat, es reunirà tantes vegades com consideri oportú i necessari amb els grups municipals del Ple o amb els partits polÃtics que ho requereixin' i lamenten que des de l'oposició això s'hagi interpretat 'amb perversió'. Per això, demanen 'responsabilitat a tots els representants polÃtics a l'hora de fer afirmacions que es podrien considerar calúmnies i/o difamacions que trenquen l'exercici de convivència polÃtica, busquen barroerament l'impacte medià tic, sense arguments i només pretenen atacar al govern municipal socialista'.
Segons el PSC, l'oposició hauria de treballar 'en accions relacionades amb la ciutat i no perdre el temps en atacs personals que res a veure tenen amb l'objectiu de millorar RubÃ' i afirmen que l'essència del seu projecte polÃtic és 'Rubà primer, Rubà després i Rubà sempre'. També asseguren que els socialistes defensen 'la transparència, com no pot ser d'una altra manera, de la gestió i representació davant la nostra ciutadania, però per sobre de tot, acompanyada del respecte i la no difamació'. 'Iniciem temps de campanya, però no tot s'hi val. Rubà no es mereix una oposició aixÃ', afegeixen.
RUBITV.CAT
Comentaris

YA VALE MAS (todo sube)
Cuando gobiernan vividores de la politica, todo es posible.
Se quejan de la oposición, si se miraran al espejo se darian cuenta de que todo es posible en Rubi.

patapam
No tenen vergonya,anar de victimes i fer-ho tant malament.No poden seguir a l alcaldia per més temps.Es demostra que són uns incompetents i no saben gestionar ni casa seva.Fora els socialistes i a plorar a casa seva!!

Joan Carles Boronat
És clar que penseu que "Rubà no es mereix una oposició aixÃ". Us heu dedicat desde el minut 0 a rebentar el que heu pogut. Però hi han companys d'altres grups que treballen dur donant el millor per la ciutat i amb principis morals i étics.

sÃ, sÃ
molt maco tot. Quan el 12-O l'ajuntament de Rubà va ser lúnic de Catalunya en celebrar la constitució ja vaig notar molt fort "que l'essència del seu projecte polÃtic és 'Rubà primer, Rubà després i Rubà sempre'. "

Pere
Quanta demagogia... ploraré aquesta nit pensant en ells