Warning: session_start(): open(/var/www/rubitv/tmp/sess_26vsh4q8tdeka35rj7c7114s94, O_RDWR) failed: S’ha denegat el permís (13) in /var/www/rubitv/rubitv.cat/public/inc/classes/Application.php on line 33

Warning: session_start(): Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /var/www/rubitv/rubitv.cat/public/inc/classes/Application.php:33) in /var/www/rubitv/rubitv.cat/public/inc/classes/Application.php on line 33
Marta Ribas (CeC-Podem): 'Si continuem fent política de blocs, no ens en sortirem' - Política - Rubí TV
 
 
17-11-2017
 

Marta Ribas (CeC-Podem): 'Si continuem fent política de blocs, no ens en sortirem'

La número 4 de la llista de Catalunya en Comú considera que la proposta de la formació pot ser molt ben acollida

El passat dissabte es coneixia que la rubinenca Marta Ribas anirà com a número 4 a la llista de la formació Catalunya en Comú-Podem per al 21 de desembre i amb tota probabilitat tornarà a ser diputada al Parlament de Catalunya durant el proper mandat. Ribas ha explicat a Rubitv.cat, el projecte de la formació, les seves sensacions i com ha viscut els darrers plens al Parlament de Catalunya.

ANNABEL CUESTA

 
3 comentaris
 

Comentaris

17-01-2018
15:54
 
Josie

Erre que Erre con la Independéncia tú, que no va a ser posible! o cambiaís de actitud o volveremos con el 155 mal que nos pese, este error es una oportunidad para reflexionar, si el nuevo gobierno formado -que no vencedor de las elecciones y por lo tanto dejando de lado a la mayoria de la gente- decide ir por el mismo camino habrá más de lo mismo o peor!, no seais rucs porque mirarlo por donde se mire vamos a perder, lo màs importante es un pacto económico, el resto tonterias

 
18-11-2017
19:24
 
YA VALE MAS (todo sube)

Sr.Joaquim, ni nacionales ni nacionalistas.
Ni señeras ni rojigualdas.
Como dice la canción de Paco Ibañez, no hay mayor peligro que seguir al abanderado.
Posición dificil pero digna, es hoy la de rechazar el 155 y tambien la DUI.
Podemos según tengo entendido es la única fuerza política a nivel "Estado español" que ha defendido el Referendum pactado, pese al coste electoral que esa defensa le puede costar a nivel "de las Españas".
No quiera usted meter en su saco a quien defiende dignamente una posición clara ante el dilema catalan.
Cuidese. Salud y suerte.
No le pase a usted como al fiscal Maza, afectado por el virus catalán.

 
18-11-2017
12:42
 
Joaquim

Mentre el Pablo Iglesias us apliqui un 155 dictatorial intern a Podem Catalunya no us en surtireu.
Lleida ja ha petat, Barcelona de 30 han dimitit 10. Perquè no us independitzeu de Podemos i us presenteu com a Podem donant-los porta? No us van prometre que Podem com a territorial tindria total independencia. Perquè a Podem Catalunya no us deixen i a la resta de Mareas i Podemos si?
Si seguiu als hipòcrites nacionals acabareu insignificants, us anularàn totalment i es quedaràn les vostres victòries fent-les seves i menyspreant el vostre esforç, les medalles no se les mereix ningú més que qui fa l'esforç i obté victòria. No us deixeu robar el protegonisme de la vostra labor! No us veneu al diable i no defalliu!

 
 
Afegir comentari
  • Nom
     
  • E-mail
     
  • Comentari
     
  •  
  •  
 

Tots els comentaris seran moderats abans de publicar-se.

Rubitv.cat no es fa responsable de l’opinió expressada pels usuaris. No es permeten comentaris ofensius, il·legals o que faltin a la dignitat de les persones. Rubitv.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri inapropiats.

Llegir avís legal

 

Notícies Relacionades

Política

20-09-2018

 

ERC guanyaria les pròximes eleccions municipals i Cs podria superar el PSC, segons una enquesta de l'Institut Opinòmetre

Esquerra Republicana de Catalunya (ERC) podria guanyar les pròximes eleccions municipals,(…)

Política

18-09-2018

 

Marta Ribas es manté com a portaveu adjunta de Catalunya en Comú Podem al Parlament

La diputada i dirigent de Podem Jéssica Albiach assumeix ja oficialment el timó de la p(…)

Política

19-07-2018

 

L'AUP també descarta la candidatura unitària d'esquerres i integrarà els militants crítics d'EUiA

L'Alternativa d'Unitat Popular (AUP) es presentarà a les eleccions de 2019 amb un project(…)

Política

13-07-2018

 

Podem descarta una candidatura unitària d'esquerres i inicia les negociacions amb els Comuns

El cercle de Podem a Rubí creu que la ciutat necessita una proposta electoral municipalis(…)
 
 

Subscriu-te al nostre butlletí

  • e-mail
 
 
Bars i Restaurants
Taxis i telèfons d'interès
Rep les notícies de Rubitv.cat per WhatsApp!