Warning: session_start(): open(/var/www/rubitv/tmp/sess_hbo1sr26nhin7pij85dg9v9vf1, O_RDWR) failed: S’ha denegat el permís (13) in /var/www/rubitv/rubitv.cat/public/inc/classes/Application.php on line 33

Warning: session_start(): Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /var/www/rubitv/rubitv.cat/public/inc/classes/Application.php:33) in /var/www/rubitv/rubitv.cat/public/inc/classes/Application.php on line 33
Montse Deza publica un receptari adreçat a famílies sobre intoleràncies al gluten, l'ou i la lactosa - Cultura - Rubí TV
 
 
15-11-2017
 

Montse Deza publica un receptari adreçat a famílies sobre intoleràncies al gluten, l'ou i la lactosa

La rubinenca creu que el llibre pot ser una bona eina per tal que les famílies experimentin a la cuina

La rubinenca Montse Deza ha tret al mercat recentment Todos a la cocina: 100 recetas para intolerantes al gluten, al huevo y a la lactosa. Es tracta d'un llibre publicat per La Galera i que compta amb il·lustracions de Judit Canela.

Segons ha explicat Montse Deza a Rubitv.cat, aquest tercer llibre fa un pas més enllà respecte a els dos anteriors i és que pretén adreçar el món de la cuina per a intolerants al públic familiar de forma amena i creativa. Segons Deza, 'cuinar pot ser una activitat familiar més' i diu que el llibre incorpora il·lustracions per tal que el seu receptari pugui ser una bona eina per aconseguir-ho.

Montse Deza té tres familiars amb celiaquisme i ella mateixa pateix al·lèrgia a una vintena d'aliments diferents, motiu pel qual els seus coneixements sobre alimentació per a intolerants és molt alt. Deza assegura que en els últims anys s'ha incrementat molt la predisposició dels restaurants per oferir àpats per a intolerants però tot i això destaca que la contaminació creuada continua sent molt present a les cuines.

El llibre ofereix un centenar de receptes senzilles per a no professionals i ofereix informació sobre tres de les intoleràncies alimentàries més importants: lactosa, ou i gluten. Deza creu que el seu receptari pot ajudar a totes aquelles famílies i escoles amb nens amb intoleràncies.

RUBÉN CABÚS

 
0 comentaris
 

Comentaris

 
Afegir comentari
  • Nom
     
  • E-mail
     
  • Comentari
     
  •  
  •  
 

Tots els comentaris seran moderats abans de publicar-se.

Rubitv.cat no es fa responsable de l’opinió expressada pels usuaris. No es permeten comentaris ofensius, il·legals o que faltin a la dignitat de les persones. Rubitv.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri inapropiats.

Llegir avís legal

 

Notícies Relacionades

Cultura

09-11-2018

 

Montse Clemente i Francisco Rueda presenten 'El poder del sentir en tu día a día'

Els rubinencs Montse Clemente i Francisco Rueda van presentar a la Biblioteca Municipal el(…)

Societat

08-10-2018

 

L'11a edició de La Nocturna torna a ser un èxit de participació

Aquest dissabte s'ha celebrat la Caminada Nocturna de Rubí, una activitat que es realitza(…)

Societat

14-09-2018

 

La 11a Caminada Nocturna es farà el 6 d'octubre i recorrerà el Torrent dels Alous i Ca n'Oriol

L'onzena edició de la Caminada Nocturna es farà el 6 d'octubre a les 20.30h i admetrà 1(…)

Societat

12-09-2018

 

El curs escolar s'inicia amb l'estrena del nou edifici de l'institut Torrent dels Alous

A les 8.30h ha obert portes el nou edifici de l'institut Torrent dels Alous, un centre ubi(…)
 
 

Subscriu-te al nostre butlletí

  • e-mail
 
 
Bars i Restaurants
Taxis i telèfons d'interès
Rep les notícies de Rubitv.cat per WhatsApp!