Un grup de malalts de Parkinson comparteix experiències per millorar la seva qualitat de vida
L'entitat Parkinson Ara ja agrupa més de 800 ciutadans de Rubí, Sant Cugat, Terrassa i Sabadell
Parkinson Ara, l'entitat vallesana que agrupa persones amb aquesta malaltia degenerativa, ha celebrat una trobada aquest dimarts al vespre a la Biblioteca. No ha estat una xerrada a l'ús, sinó una sessió per compartir experiències sobre els problemes que el Parkinson els ha ocasionat i la manera d'afrontar-los.
Diversos membres de Parkinson Ara han compartit algunes de les seves experiències i han lamentat que la seva interacció amb la ciutadania no sempre sigui fàcil. Per a l'entitat és important visualitzar el col·lectiu i els problemes amb què es troben.
Recordem que el Parkinson és una malaltia degenerativa causada per la mort de neurones de la substància negra, que produeixen dopamina, un neurotransmissor important en el circuit dels ganglis basals, la funció primordial dels quals és el correcte control dels moviments.
RUBÉN CABÚS
Comentaris
Paquita Soler
Trobada molt emotiva i que cal repetirla
Miquel Aguilar Barberá
Son persones que lluiten dia a dia amb la adversitat i ho fan amb optimisme. La trobada de Rubi ha estat un exemple. Felicitats
Pol
Felicitats per donar veu a aquesta gent