
Silenci! L'alcaldessa ens demana respecte!
AUP
És ben sabut que l'alcaldessa de Rubí, Ana María Martínez, no facilitarà la celebració del referèndum a la nostra ciutat. Aquesta decisió li ha suposat rebre fortes crítiques, incloent els xiulets durant la lectura institucional el dia de la Diada (veure notícia). Evidentment, i com sol fer quan enlloc de rebre elogis rep crítiques, l'alcaldessa ja ha sortit fent declaracions en posat de víctima i demanant respecte (veure notícia). Nosaltres li volem recordar moments d'aquest mandat en els que ella i les seves decisions no han estat respectuoses amb la ciutadania de Rubí, i que de fet són prou motiu de pes per exigir la seva dimissió:
L'alcaldessa demana respecte, però s'oblida del dia que va decidir no respectar la voluntat popular i comprar un regidor d'un altre partit, en Sergi García, per 40.000€ a mitja jornada. Demanarà perdó Ana María Martínez i farà fora el trànsfuga de l'equip de govern?
L'alcaldessa demana respecte, però s'oblida del dia que va censurar un programa de més de 12 anys que sonava a la ràdio local, l'Oasi Jove. Demanarà perdó Ana María Martínez i recuperarà el programa?
L'alcaldessa demana respecte mentre ella llegeix el discurs institucional el dia de la Diada, però s'oblida de que el discurs no el va consensuar amb cap grup municipal, ni tant sols va informar del seu contingut.
L'alcaldessa diu que la Diada no ha estat de tots, però s'oblida que la celebració de la Constitució tampoc ho és, i bé que la celebra a canvi del suport del PP i C's, no fos cas que perdés la cadira.
L'alcaldessa demana respecte mentre ella tolera, condescendent, les reiterades faltes de respecte, desqualificacions i sortides de to de la portaveu del seu partit, la regidora Maria Mas. Persona, per cert, que el dia de la Diada es va encarar amb ciutadans amb els que fins fa ben poc havia compartit manifestacions independentistes.
L'alcaldessa demana respecte, però quan hi ha hagut manifestacions a la plaça Pere Aguilera bé que ha posat tanques i ha ordenat limitar l'accés a la sala de plens, que ja és prou petita, per evitar escoltar les protestes, però sobretot perquè aquestes no sortissin a la foto.
L'alcaldessa pot dir i fer el que vulgui, però en canvi la ciutadania no la pot criticar. Ara bé, s'oblida que el càrrec i el sou comporten aquestes coses. I s'oblida que escoltar les veus crítiques a vegades va bé per no acabar vivint en una realitat paral·lela acrítica i de color rosa.
L'alcaldessa demana respecte, però a les xarxes socials clica "m'agrada" a comentaris barroers dels seus "palmeros", com per exemple un de recent que deia "Que se vayan a Sant Cugat a votar, sobre todo por el respeto que tuvieron con @anammartinez el día 11, que es el día de todos los catalanes". És digne d'una Alcaldessa convidar als seus ciutadans i ciutadanes a anar a la ciutat veïna per poder exercir el seu dret a vot? Al nostre entendre és, com a mínim, lamentable.
Si l'alcaldessa vol respecte, primer se l'haurà de guanyar. Mentrestant, no farà callar les veus d'aquells que no estem d'acord amb la seves formes i les seves decisions. Això, senyora alcaldessa, se'n diu llibertat d'expressió.
Amb tots els respectes,
Alternativa d'Unitat Popular (AUP)
Comentaris

Ole ole
Ole ole, a mentir i insultar !!! Felicitats noiets que a cada article se us veu mes el llautó de l’odi i la rancúnia.

Francesc
La bilis que vomiteu es proporcional a la impotència que tenia perquè la cadira no es vostra.

Ana María
La Maria Mas...la seva supèrbia és indirectament proporcional a les ganes de treballar.
Rubí t'estima.

salva
Qui vulgui respecte que comenci per respectar. Molt encertat aquest article. Ara per postre ha suspès el ple de setembre i tots els actes oficials. No sap que cal estar a les verdes i a les madures, si no és capaç que dimiteixi

Arale
Totalment d'acord!!!
El respecte se l'ha de guanyar i no crec que vagi per bon camí...tal i com esc omenta en l'article

Maite
Molt bon article, felicitats.

Marc Pujol
No soc ni simpatitzant de l'AUP ni cap cosa que s'assembli però haig de reconèixer que m'agraden gairebé tots els seus articles, les seves piulades i els seus posicionaments sobre la ciutat i sobre els seus dirigents, que en el meu cas vaig votar i no tornaré a fer, diguessim que estic veient clar
Sentiment rubinenc, raonament, sentit comú, dignitat....
ole!