Warning: session_start(): open(/var/www/rubitv/tmp/sess_f23d3p94iahcekdr2urrmevhv3, O_RDWR) failed: S’ha denegat el permís (13) in /var/www/rubitv/rubitv.cat/public/inc/classes/Application.php on line 33

Warning: session_start(): Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /var/www/rubitv/rubitv.cat/public/inc/classes/Application.php:33) in /var/www/rubitv/rubitv.cat/public/inc/classes/Application.php on line 33
Els comerciants de Rubí, disposats a oferir un lloc de feina als usuaris d'ASAV - Economia - Rubí TV
 
 
18-05-2017
 

Els comerciants de Rubí, disposats a oferir un lloc de feina als usuaris d'ASAV

L'entitat i Comerç Rubí han signat un conveni de col·laboració per fomentar l'ocupació local

ASAV Rubí i Comerç Rubí han signat un conveni de col·laboració que té com a objectiu afavorir una major incorporació de les persones amb risc d'exclusió al món laboral, així com promoure la responsabilitat social empresarial. Ambdues parts consideren que totes les persones, degudament preparades, poden desenvolupar una tasca professional i per això han vist necessitari desenvolupar polítiques i accions conjuntes que afavoreixin una major incorporació de les persones amb risc d'exclusió al teixit comercial de la ciutat. El conveni permetrà que persones que reben el suport d'ASAV puguin accedir a una feina d'acord amb les seves aptituds i les seves motivacions als comerços de Rubí.

L'entitat d'ajuda a veïns de Rubí amb dificultats econòmiques recorda que davant de les dificultats d'inserció en el mercat laboral, amb una gran dificultat per inserir joves i aturats de llarga durada, és important que es faci un esforç per facilitar l'accés a un lloc de feina i donar noves oportunitats als col.lectius amb més dificultats. Per això, ASAV ofereix suport en la cerca activa de feina i formació mitjançant itineraris personalitzats d'intervenció, assessorament i acompanyament en el procés d'inserció.

RUBITV.CAT / Foto: Iban Coca

 
0 comentaris
 

Comentaris

 
Afegir comentari
  • Nom
     
  • E-mail
     
  • Comentari
     
  •  
  •  
 

Tots els comentaris seran moderats abans de publicar-se.

Rubitv.cat no es fa responsable de l’opinió expressada pels usuaris. No es permeten comentaris ofensius, il·legals o que faltin a la dignitat de les persones. Rubitv.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri inapropiats.

Llegir avís legal

 

Notícies Relacionades

Societat

18-10-2018

 

El Festival Musawat, solidari amb l'escola Ca n'Oriol i Apdir

La professora de dansa oriental i artista, Nessa Mynatur, organitza el Festival Musawat al(…)

Economia

03-10-2018

 

Rubí tanca el tercer trimestre amb 4.674 aturats

Rubí ha tancat l'últim el tercer trimestre de 2018 amb un total de 4.674 persones aturad(…)

Societat

28-09-2018

 

Dues noves estacions meteorològiques a Rubí

La ciutat s'ha equipat amb dues estacions meteorològiques que s'han integrat a la xarxa (…)

Economia

24-09-2018

 

El segon trimestre de l'any tanca al Vallès amb un creixement moderat en l'activitat empresarial

La Cambra de Comerç, Indústria i Serveis de Terrassa fa públiques les conclusions de l(…)
 
 

Subscriu-te al nostre butlletí

  • e-mail
 
 
Bars i Restaurants
Taxis i telèfons d'interès
Rep les notícies de Rubitv.cat per WhatsApp!