Warning: session_start(): open(/var/www/rubitv/tmp/sess_cv7do0lfucklarbndqfbjtp116, O_RDWR) failed: S’ha denegat el permís (13) in /var/www/rubitv/rubitv.cat/public/inc/classes/Application.php on line 33

Warning: session_start(): Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /var/www/rubitv/rubitv.cat/public/inc/classes/Application.php:33) in /var/www/rubitv/rubitv.cat/public/inc/classes/Application.php on line 33
El ple debat avui sobre les inversions a les urbanitzacions i el trànsit a l'avinguda de l'Estatut - Política - Rubí TV
 
 
27-04-2017
 

El ple debat avui sobre les inversions a les urbanitzacions i el trànsit a l'avinguda de l'Estatut

També es parlarà sobre l'oficina de renovació del DNI i la recuperació dels viatges culturals per a gent gran

El ple d'abril tindrà lloc aquest dijous a les 17h a la Sala Enric Vergés. En la part resolutiva es donarà compte al ple de l'aprovació de la liquidació de la liquidació del pressupost del 2016, de la darrera reorganització del govern municipal (veure notícia) i de les noves competències de l'alcaldia als regidors delegats. També està previst aprovar les modificacions dels estatuts del Consell de la Formació Professional de Rubí i la proposta d'acord al ple per a l'adhesió de l'Ajuntament al nou Pacte d'Alcaldes i Alcaldesses per a l'Energia i el Clima.

Un altre dels punts d'aquesta primera part resolutiva té a veureamb l'aprovació inicial d'una ordenança fiscal per als horts urbans, així com l'expedient de contractació del servei de neteja de col·legis públics i dependències municipals (veure notícia). Finalment es sotmetrà a votació la modificació del Pla Estratègic de Subvencions per al període 2016-2018, el preu públic del teatre municipal La Sala i el nomenament del regidor Sergi Garcia com a nou representant de la Corporació al ple del Consorci de Normalització Lingüística, en substitució de Marta Garcia.

Pel que fa a les mocions, se'n presenten un total de sis. En aquesta ocasió, només VR, ERC, C's i AUP presenten textos.

VR demanarà que es pacifiqui el trànsit a l'avinguda de l'Estatut amb la prohibició del pas de camions. El text també insta a la Generalitat a fer gratuït el peatge de Les Fonts (veure notícia).

C's porta a aquest ple dues mocions. A la primera, demana que s'estudiï la possibilitat de traslladar la comissaria de la Policia Nacional a un nou espai i sol·licita al Ministeri que es doti de més personal l'oficina de renovació del DNI (veure notícia). La segona proposa instal·lar símbols per facilitar la comunicació dels autistes (veure notícia).

ERC demanarà en aquest ple que es redacti un protocol de festes populars, tal com ja es fa a Sant Cugat, Terrassa o Barcelona (veure notícia). A més, el primer partit de l'oposició reclama que es recuperin els viatges culturals de la gent gran (veure notícia).

AUP vol que les urbanitzacions siguin reconegudes al Pla d'Inversions 2017-2018 i als futurs pressupostos ordinaris. De fet, Alternativa creu que caldria triplicar les inversions a les urbanitzacions (veure notícia). Una segona moció de l'AUP, presentada conjuntament amb ERC, demanen a l'Ajuntament que s'ofereixin mitjans d'atenció a les necessitats educatives específiques de l'alumnat rubinenc que presenta trastorns específics d'aprenenatge (veure notícia).

RUBÉN CABÚS

 
0 comentaris
 

Comentaris

 
Afegir comentari
  • Nom
     
  • E-mail
     
  • Comentari
     
  •  
  •  
 

Tots els comentaris seran moderats abans de publicar-se.

Rubitv.cat no es fa responsable de l’opinió expressada pels usuaris. No es permeten comentaris ofensius, il·legals o que faltin a la dignitat de les persones. Rubitv.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri inapropiats.

Llegir avís legal

 

Notícies Relacionades

Política

31-10-2018

 

L'ANC impulsarà finalment les primàries a Rubí de cara a les eleccions municipals

L'Assemblea de l'ANC de Rubí del passat dijous, 25 d'octubre, va decidir per 20 vots a fa(…)

Política

19-10-2018

 

Els partits independentistes es posicionen sobre les primàries republicanes

L'Assemblea Nacional Catalana de Rubí ha celebrat un acte informatiu i de debat sobre el (…)

Política

16-10-2018

 

Alguns grups municipals expressen dubtes sobre el procés participatiu sobre el Parc de Ca n'Oriol

Alguns grups municipals han volgut donar resposta als resultats de la consulta ciutadana p(…)

Política

15-10-2018

 

El PSC convoca la ciutadania a debatre el seu programa electoral

El PSC ha organitzat per aquest dimecres, 17 d'octubre, una trobada oberta a la ciutadania(…)
 
 

Subscriu-te al nostre butlletí

  • e-mail
 
 
Bars i Restaurants
Taxis i telèfons d'interès
Rep les notícies de Rubitv.cat per WhatsApp!