Ja és obert el període d’inscripcions per a la formació ‘Assegurances per a entitats’ de l’OASE
La proposta tindrà lloc el 29 de març, de 18 a 21h, a l’Ateneu Municipal
Ja és obert el període d'inscripcions per a la formació 'Assegurances per a entitats' de l'OASE, una proposta que tindrà lloc el 29 de març, de 18 a 21h, a l'Ateneu Municipal. La formació va dirigida a les associacions i entitats per a les quals la cobertura dels riscos, de la responsabilitat civil i dels danys ocasionats pels accidents és una qüestió fonamental.
El tipus d'assegurances aconsellables per a les entitats són diverses i varien en funció de la tipologia d'entitat, així com de les actuacions que es duen a terme. En aquest sentit, no és el mateix, per exemple, fer un correfoc, que realitzar un taller d'aprenentatge musical. Així doncs, és precís, d'una banda, ponderar els riscos i les necessitats que té una entitat respecte a la cobertura de les responsabilitats a les quals, eventualment, hauria de fer front i, de l'altra, valorar les ofertes que hi ha al mercat per escollir aquella que es consideri més adient a les seves necessitats.
Aquesta formació, que serà d'una única sessió, s'iniciarà amb una introducció per part de l'especialista en assegurances que l'impartirà que farà una aproximació inicial a la qüestió. A la segona part, s'obrirà un torn de preguntes per resoldre els dubtes i qüestions. La intenció és adaptar el màxim possible les explicacions a aquelles realitats que les entitats viuen en el seu dia a dia.
Les inscripcions per aquesta formació es poden formalitzar enviant un correu electrònic a l'adreça oase@ajrubi.cat des del 13 fins el 24 de març (ambdós inclosos).
En cas que s'exhaureixin les places, s'atorgaran dues places preferents per a cada entitat. Per obtenir més informació, cal trucar al 93 588 74 73 o bé contactar a través de l'esmentada adreça de correu electrònic.
RUBITV.CAT / Foto: Localpres