Warning: session_start(): open(/var/www/rubitv/tmp/sess_it46edp2nd7a4ccrfke463sti4, O_RDWR) failed: S’ha denegat el permís (13) in /var/www/rubitv/rubitv.cat/public/inc/classes/Application.php on line 33

Warning: session_start(): Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /var/www/rubitv/rubitv.cat/public/inc/classes/Application.php:33) in /var/www/rubitv/rubitv.cat/public/inc/classes/Application.php on line 33
Els aparadors buits de Maximí Fornés es vestiran amb els desitjos dels rubinencs - Societat - Rubí TV
 
 
09-11-2016
 

Els aparadors buits de Maximí Fornés es vestiran amb els desitjos dels rubinencs

Es tracta d'una campanya per revitalitzar la façana comercial del carrer, dinamitzar-la i fer visibles els locals buits

El Servei de Comerç de l'Ajuntament de Rubí impulsa una campanya per revitalitzar la façana comercial del carrer Maximí Fornés, dinamitzar-la i fer visibles els locals comercials disponibles. La proposta Quin és el teu somni? és una campanya a través de la qual es convida a la ciutadania a escriure els seus somnis, desitjos i il·lusions en unes butlletes que es poden trobar als comerços dels carrers Maximí Fornés, Doctor Robert, Pere Esmendia, Doctor Turró i Sant Joan. Els textos es poden dipositar a les bústies dels mateixos establiments fins al 18 de novembre.

Entre totes les butlletes recollides, s'escolliran cinc somnis o desitjos que seran interpretats de manera creativa en cinc aparadors de locals disponibles al carrer Maximí Fornés.

'Aquesta campanya ens permet seguir treballant per incorporar el carrer Maximí Fornés a l'eix de vianants, fer visibles els aparadors de locals buits i il·lusionar la ciutadania creant un vincle emocional relacionat amb el Nadal', diu el regidor de comerç, Rafael Güeto.

La interpretació dels somnis i la realització dels aparadors anirà a càrrec de l'alumnat del grau de disseny d'interiors de l'Escola d'Art i Disseny de Rubí (eDra). 'Que la interpretació dels desitjos la facin els alumnes d'una escola municipal com eDra fa que el projecte sigui rodó i reivindiqui també el talent rubinenc', conclou Güeto.
El dia 10 de desembre es farà la festa d'inauguració dels aparadors decorats, que es podran visitar durant tota la campanya de Nadal.

RUBITV.CAT / Foto: Ajuntament de Rubí

 
1 comentaris
 

Comentaris

28-11-2016
18:07
 
Somnis

EL MEU SOMNI ES QUE FOTIN FORA EL GARCIA,
AQUEST VAL ?
jajajajaj

 
 
Afegir comentari
  • Nom
     
  • E-mail
     
  • Comentari
     
  •  
  •  
 

Tots els comentaris seran moderats abans de publicar-se.

Rubitv.cat no es fa responsable de l’opinió expressada pels usuaris. No es permeten comentaris ofensius, il·legals o que faltin a la dignitat de les persones. Rubitv.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri inapropiats.

Llegir avís legal

 

Notícies Relacionades

Economia

24-09-2018

 

El segon trimestre de l'any tanca al Vallès amb un creixement moderat en l'activitat empresarial

La Cambra de Comerç, Indústria i Serveis de Terrassa fa públiques les conclusions de l(…)

Economia

21-09-2018

 

El comerç local oferirà dissabte descomptes especials en un nou "Fora Estocs"

Els comerciants del centre oferiran aquest dissabte els darrers productes de la campanya (…)

Economia

06-09-2018

 

Els comerciants de Rubí podran rebre formació gratuïta sobre comerç digital

Els comerciants locals ja es poden inscriure a La Quinzena del Comerç Digital que tindrà(…)

Economia

16-08-2018

 

Noves edicions de l''Executive Training Plató' a la Cambra de Terrassa a partir de Setembre

Els dos grups en actiu del programa Executive Training Plató de la Cambra de Comerç, In(…)
 
 

Subscriu-te al nostre butlletí

  • e-mail
 
 
Bars i Restaurants
Taxis i telèfons d'interès
Rep les notícies de Rubitv.cat per WhatsApp!