L'Ajuntament posa en marxa una segona edició del pla de xoc de neteja urbana
El pla, que es va iniciar fa unes setmanes, es durà a terme fins el mes de desembre
El govern municipal ha posat en marxa una segona edició del pla de xoc de neteja urbana. L'actuació, que es durà a terme tant al nucli urbà, com a les urbanitzacions i als polígons industrials, preveu fer neteges amb aigua a pressió i l'ajuda d'una escombradora.
L'alcaldessa, Ana Maria Martínez, espera que amb aquesta iniciativa es pugui posar el comptador a zero, però recorda que sense la complicitat de la ciutadania no serà possible mantenir la ciutat neta.
ANNABEL CUESTA
Comentaris
ja em perdonareu però...
...algú havia notat la PRIMERA edició? Aquesta que diu que es va iniciar fa unes setmanes?
Efectivament, alcaldessa, no hi ha neteja que valgui sense la complicitat de la ciutadania però si l'Ajuntament es preocupés de forma efectiva de fer complir les seves pròpies ordenances en matèria de tinença d'animals i neteja també ajudaria.
Alex
Ya era hora, bueno, llevaba tiempo siendo hora pero si que es cierto que la gran culpa de la suciedad de la ciudad es culpa de la gente que es guarra a mas no poder. Se han perdido muchos valores que ya no se imparten en casa. Solo hay que ver como estan las fotografias de la estación, las esquinas meadas!!!! ¿Como se puede ser tan guarro y llevar a tu perro a que mee una exposición? ¿enserio?. De igual modo el ayuntamiento en esto se ha lavado las manos y se ha quedado tan campante, si el servicio era justo a que espera ampliarlo. Hablamos de salubridad en la ciudad que Rubi NOO BRILLA hace años.