29-08-2016
 

Modificació del servei a la línia Barcelona-Vallès del 29 d'agost al 30 de setembre

El tren de la línia S5 torna a circular aturant-se a totes les estacions excepte en hora punta i en horari no lectiu

Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) modifica el servei de les línies del Metro del Vallès entre els dies 29 d'agost i el 30 de setembre. Així doncs, els usuaris hauran de tenir en compte que:

- Els trens de la línia L6 (Reina Elisenda) circularan entre Pl. Catalunya i Sarrià entre el 29 d'agost i el 9 de setembre només en hora punta. Fora de l'hora punta, els caps setmana i a partir del 12 de setembre el servei de la línia L6 se suprimirà.

- A la mateixa L6, se suprimirà la circulació de trens entre Sarrià i Reina Elisenda. Es recomana utilitzar les línies d'autobús de Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) números 66 i 68 i el Nitbus N7.

- Les línies S1 (Terrassa) i S2 (Sabadell) s'aturaran a totes les estacions, excepte en hora punta.

- Les línies S5 (Rubí) i S55 (Universitat Autònoma) tornaran a circular a partir del dia 1 de setembre però s'aturaran a totes les estacions excepte en hora punta.

- A les línies S1 i S2 les nits de divendres i de dissabte entre les 00.00 hores i les 02.30 hores, els trens només circularan entre les estacions de Sant Cugat i Terrassa o Sabadell. En el tram entre Pl. Catalunya i Sant Cugat, FGC oferirà servei substitutori amb autobús fins a les 02.30 hores, i es recomanaran serveis de transport alternatius.

Les afectacions a la línia Barcelona-Vallès duraran fins al 30 de setembre. Durant aquest període totes les estacions romandran obertes durant tot l'horari de servei comercial (amb servei de trens o sense) per atendre els dubtes dels viatgers, que es poden adreçar als agents d'estacions o bé utilitzar els intèrfons d'informació.  

Podeu consultar les característiques del servei del mes d'agost i del mes de setembre a www.fgc.cat, al cercador web i de l'aplicació per a mòbils d'FGC i a les vitrines informatives de les estacions, així com trucant al telèfon d'atenció al client 012.

RUBITV.CAT / Foto: treneando.com

 
1 comentaris
 

Comentaris

29-08-2016
21:10
 
Miguel

Les tendria que dar verguenza, el pésimo servicio, a éstos no les importa el público, ellos viajan en Mercedes, nadie tendria que pagar por un servicio como éste

 
 
Afegir comentari
  • Nom
     
  • E-mail
     
  • Comentari
     
  •  
  •  
 

Tots els comentaris seran moderats abans de publicar-se.

Rubitv.cat no es fa responsable de l’opinió expressada pels usuaris. No es permeten comentaris ofensius, il·legals o que faltin a la dignitat de les persones. Rubitv.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri inapropiats.

Llegir avís legal

 

Notícies Relacionades

Societat

17-09-2018

 

Rubí celebra els 100 anys de ferrocarril pensant ja en el futur: trens cada 5 minuts i una segona estació a La Llana

Rubí ha commemorat aquest diumenge a la tarda el centenari de l'arribada del tren a Rubí(…)

Cultura

14-09-2018

 

"L'Elèctric", el tren que va arribar a Rubí l'any 1918 després d'unes complexes obres per travessar Collserola

Una quarantena de persones han assistit aquest dijous al vespre a la primera conferència (…)

Cultura

13-09-2018

 

Rubí commemorarà diumenge el centenari de l'arribada del tren amb una gran festa ciutadana

Avui, 13 de setembre, fa 100 anys que el tren va arribar a Rubí. Va ser un dia èpic, his(…)

Cultura

10-09-2018

 

Aquest dijous, xerrada sobre com va construir-se la xarxa de tren fins al Vallès entre 1916 i 1922

El 13 de setembre de 1918 el tren va arribar a Rubí, una data històrica que enguany la c(…)
 
 

Subscriu-te al nostre butlletí

  • e-mail
 
 
Bars i Restaurants
Taxis i telèfons d'interès
Rep les notícies de Rubitv.cat per WhatsApp!