Carles Castillejo s'acomiada de la competició d'alt nivell a Rio de Janeiro
El rubinenc ha quedat 49è en els seus quarts Jocs Olímpics
El rubinenc Carles Castillejo ha participat aquest diumenge en els seus quarts Jocs Olímpics i en la qual ha estat la seva última carrera com a atleta professional. La marató que posa punt final a la seva trajectòria esportiva no ha estat tal com hagués desitjat, però Castillejo assegura que ha estat una carrera 'dura i difícil'.
El rubinenc ha creuat la meta amb una marca de 2h18:34 i ha estat el millor classificat dels dos espanyols que competien, per davant de Jesús Espanya.
Castillejo ha explicat a través de les xarxes socials que a partir del quilòmetre 15 ha patit 'inexplicablement un sot' en què no podia anar al mateix ritme i ha començat a recuperar-se només a partir del quilòmetre 28. Ha estat a partir d'aquest moment quan el maratonià ha començat un "contrarellotge" contra si mateix.
L'atleta, de 38 anys, finalment ha acabat la carrera 'satisfet'.
ANNABEL CUESTA / Foto: Carles Castillejo (Facebook)
Comentaris

la pubilleta
Totalment d'acord. Però hi ha molts altres rubinencs i rubinenques que també es mereixen reconeixements i no en tenen.

Xavi
Un orgull per aquesta ciutat tenir un atleta que hagui sortit de la cantera del atletisme rubinenc,es mereix un reconeixement a la seva extensa i exitosa carrera esportiva.Un exemple d'esforç i superació,moltes felicitats Carles.