L'Oficina de Turisme de Rubí ofereix durant l'estiu informació d'interès patrimonial
Durant el mes d'agost, el Punt d'Informació està obert de dilluns a divendres de 10 a 14h
El Punt d'Informació - Oficina de Turisme ofereix durant l'estiu informació dels diferents edificis d'interès patrimonial, com el Museu Municipal Castell, El Celler, L'Ateneu i el seu entorn, L'Escardívol, Escoles Ribas, informació d'oci (restaurants, botigues... ) o d'esdeveniments culturals estiuencs.
A banda d'oferir informació turística de la ciutat, també es faciliten dades d’altres indrets de Catalunya, especialment d’àrees més properes. S’hi poden trobar:
- Productes propis de la ciutat elaborats amb la col·laboració de professionals i artistes locals.
- Productes promocionals i informació d’entitats rubinenques.
- Publicacions relatives a la ciutat i escrites per o sobre rubinencs i rubinenques de totes les èpoques.
- Informació turística local (plànol turístic, guies d'itineraris urbans, rutes naturals, visites guiades...).
- Informació turística de tot el país.
- Venda d’entrades per a actes i espectacles de les entitats rubinenques.
- Punt de reserva per a visites concertades al Museu Etnogràfic Vallhonrat.
- Exposicions d’artistes locals o de la comarca.
A més, fins al 24 de setembre, a l'equipament es podrà visitar l'exposició Joaquín Sorolla o la poesia de la llum, a càrrec del taller d'Anna Tamayo, amb pintures inspirades en l'obra de l'artista valencià, un dels màxims exponents del postimpressionisme a Espanya.
Durant el mes d'agost, el Punt d'Informació estarà obert de dilluns a divendres de 10 a 14h.
RUBITV.CAT
Comentaris

Jordi Vilalta
Cal una política de patrimoni cultural consensuada entre Ajuntament i entitats ciutadanes, així com amb els museus de la ciutat. Potser fora bo restaurar la Taula de Patrimoni on estaven incloses totes les entitats vinculades al tema i l'Ajuntament per dscutir les estratègies a seguir. Ara per ara tothom va a la seva i ens assabantem del que fan els altres per la premsa o la tele.

Mercè
Rubitv, us suggereixo tema per un article posterior: quant costa mantenir aquesta Oficina de Turisme (pressupost anual) i quants visitants s'hi han atès (des de que es va obrir o, almenys, els darrers 12 mesos). Més concretament, seria interessant saber quantes persones de fora de Rubí hi han entrat perquè venen a visitar la ciutat com turistes.
Personalment, se m'acudeixen altres coses més importants en què invertir els diners dels nostres impostos però, ves a saber, igual ens enduem una sorpresa i l'Oficina és una gran idea. En qualsevol cas, és d'aquelles coses el perquè de les quals s'hauria d'explicar i justificar.
PD: exemple d'inversió alternativa? Mantenir la neteja dels carrers TAMBÉ a l'estiu.