Una rubinenca declara contra els crims del Franquisme en el marc de la querella argentina
Carmen Montero ha denunciat les morts dels seus oncles durant la dictadura
Aquest dimecres ha declarat al jutjat número 7 de la nostra ciutat la rubinenca Carmen Contero López, que va denunciar a la justícia argentina els assassinats dels seus oncles per part del règim franquista a Órgiva, Granada. Contero ha declarat acompanyada de la seva advocada. També ha rebut el suport de representats d'ICV, EUiA i l'Associació per a la Recuperació de la Memòria Històrica Neus Català.
Dins de la causa 4591/10 contra els crims del franquisme també va declarar fa un any un altre rubinenc, en aquest cas Juan Martínez.
La querella argentina va ser impulsada l’any 2010 per la Xarxa Catalana-Balear de Suport a la Querella Argentina, que busca que es faci justícia amb les víctimes del Franquisme.
RUBITV.CAT / Foto: Xarxa Catalana-Balear de Suport a la Querella Argentina