Warning: session_start(): open(/var/www/rubitv/tmp/sess_4uv6gtgndq5sv7i7lbjfa66gk6, O_RDWR) failed: S’ha denegat el permís (13) in /var/www/rubitv/rubitv.cat/public/inc/classes/Application.php on line 33

Warning: session_start(): Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /var/www/rubitv/rubitv.cat/public/inc/classes/Application.php:33) in /var/www/rubitv/rubitv.cat/public/inc/classes/Application.php on line 33
El Holi Festival, un mercat vintage, un Espai Jove i 'food trucks' seran les grans novetats de la Festa Major - Festa major 2016 - Rubí TV
 
 
08-06-2016
 

El Holi Festival, un mercat vintage, un Espai Jove i 'food trucks' seran les grans novetats de la Festa Major

Ana Maria Martínez: 'Estem convençuts que serà una de les millors festes majors dels darrers anys'

Ana Maria Martínez i el regidor Moisés Rodríguez han donat a conèixer aquest dimecres les novetats de la Festa Major 2016, que seran principalment l'organització d'un Holi Festival, la instal·lació d'un Espai Jove amb activitats per a aquest col·lectiu a la plaça Salvador Allende, la substució del mercat medieval per un mercat vintage a l'illa de vianants i la instal·lació de food trucks a la plaça Pearson, que es convertirà en una gran zona de restauració a l'aire lliure.

L'alcaldessa ha confirmat que els pregoners seran el cantant Antonio Orozco i la waterpolista rubinenca Bea Ortiz, tal com ha avançat Rubitv.cat (veure notícia).

Ana Maria Martínez i Moisés Rodríguez han explicat que en total hi ha previstes més de 200 activitats per a tots els públics i han recordat que un dels plats forts serà el Rubí Random Festival, que aplegarà concerts de grups com Antonio Orozco, Lax'n Busto, Duncan Dhu, Marlango, Luis Eduardo Aute i Efecte Pasillo. L'alcaldessa s'ha mostrat convençuda que aquesta 'serà una de les millors festes majors dels darrers anys'.

AINA MIRALLES

 
3 comentaris
 

Comentaris

15-06-2016
08:40
 
El noi del sucre

En la foto se han olvidado de la mujer del regidor recientemente "colocada" en el Museo. Ultima adquisición del PSC para el Museo.

 
11-06-2016
21:47
 
Acf

Jo tambe espero els dies de festa....pero per marxar lluny a descansar....que vagi be..(Son els problemes de viure al centre).

 
09-06-2016
12:39
 
Thierry

veure si es veritat, molta gent l´espera en candeletes. HE DIT

 
 
Afegir comentari
  • Nom
     
  • E-mail
     
  • Comentari
     
  •  
  •  
 

Tots els comentaris seran moderats abans de publicar-se.

Rubitv.cat no es fa responsable de l’opinió expressada pels usuaris. No es permeten comentaris ofensius, il·legals o que faltin a la dignitat de les persones. Rubitv.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri inapropiats.

Llegir avís legal

 

Notícies Relacionades

Política

26-09-2018

 

El PSC defensa el procés participatiu per reformar el Parc de Ca n'Oriol

El PSC surt al pas de les crítiques pel procés participatiu per abordar la reforma que v(…)

Societat

21-09-2018

 

La tercera Setmana de la Gent Gran comptarà amb cursos, xerrades, teatre i una paella popular

Aquest dissabte s'inicien els actes de la tercera Setmana de la Gent Gran, que s'allargara(…)

Societat

13-09-2018

 

Els guanyadors del concurs del Karaoke 'A la tele vas!' 2018 ja tenen els seus premis

Pablo Sánchez-Montañés, Carla Cànovas i Nayeli Íñiguez, guanyadors del concurs del K(…)

Societat

12-09-2018

 

"La Mordidita" es converteix en l'actuació guanyadora del Concurs del Karaoke "A la tele vas!" 2018

Després de 5 setmanes, el concurs del Karaoke A la tele vas! d'enguany ja té guanyadors.(…)
 
 

Subscriu-te al nostre butlletí

  • e-mail
 
 
Bars i Restaurants
Taxis i telèfons d'interès
Rep les notícies de Rubitv.cat per WhatsApp!