Milagros Calleja serà proposada com a nova Síndica de Greuges
Rubí no disposa d'aquesta figura des de 2014
Milagros Calleja, extreballadora de l'Ajuntament de Rubí i recentment jubilada, serà proposada pel govern municipal com a nova Síndica de Greuges de Rubí. La decisió, segons ha pogut saber Rubitv.cat, es votarà en el proper ple municipal. En els darrers dies, els partits de l'oposició han conegut la proposta. De moment, però, encara no s'han pronunciat al respecte.
Calleja compta amb una llarga trajectòria en el sector públic i ha treballat en diverses administracions, entre elles la Generalitat i l'Ajuntament de Rubí, on ha assumit càrrecs de responsabilitat en àrees com l'OAC, l'Oficina d'Atenció al Ciutadà, i l'IMCO, l'antic Insitut Municipal de Comunicació.
Si Calleja acaba sent escollida Síndica de Greuges, Rubí comptarà de nou amb aquesta figura després que Maria Palau, la darrera síndica, deixés el càrrec a l'estiu del 2014 (veure notícia).
AINA MIRALLES / Foto: lesdivines.blogspot.com
Comentaris

YA VALE MAS (todo sube)
No se si lo saben y sino yo lo comento. El Sindic de Greugues de Catalunya es el Sr. Ribo, exsecretario general de Iniciativa por Catalunya, no creo que nadie lo cuestione, dado que lleva bastante tiempo en dicho cargo.
Lo preocupante creo yo debería ser que la persona que se escogiese como defensor de los ciudadanos de Rubi, tuviese alguna vinculación con la corrupción, de eso saben bastante algunos partidos políticos con proyección nacional española y catalana.

La pubilleta
Ens queixem per tot. És una proposta, si més no, crec que és just poder donar una oportunitat a la candidata (independentment del color polític). No feia falta una figura?, no hi ha propostes?... doncs ja està, no?

Vinculada a Iniciativa per Catalunya
Aquesta dona estava vinculada a IC, no crec que sigui digna de ser la nova Sindica. A no ser que l'alcaldessa Martinez vulgui comprar els favors dels regidors de IC, Capolat (antic president comitè empresa de l'Ajuntament i alliberat, i la altre xicota que ningú sap com es diu).

Mercè
I sabrem mai per què s'ha tardat més d'un any i mig a trobar candidata?