03-05-2016
 

285 multes a l'illa de vianants de Maximí Fornés durant el primer cap de setmana de sancions

Els conductors multats hauran de pagar 90 euros

Aquest cap de setmana s’han posat un total de 285 multes a aquells vehicles que han passat per l’illa de vianants del carrer Maximí Fornés sense la corresponent autorització, segons dades facilitades per l'Ajuntament a Rubitv.cat. Les sancions per no respectar aquest nou tram d'ús per a vianants són de 90 euros.

Aquest ha estat el primer cap de setmana que la Policia Local ha començat a posar multes als vehicles que no respectin la senyalització del carrer, després de diverses setmanes en què només s'ha informat als conductors de les infraccions però no s'han posat sancions. Recordem que no es pot accedir a als carrers Maximí Fornés, Pere Esmendia i Doctor Turró els dissabtes i diumenges entre les 10.30 i les 22h.

L’ampliació de l’illa de vianants ha estat impulsada per l’Ajuntament amb l'objectiu de dinamitzar aquest espai a nivell comercial, atenent a la demanda dels comerciants de la zona.

AINA MIRALLES / Foto: Localpres

 
71 comentaris
 

Comentaris

29-08-2018
15:12
 
Ramón

Hola buenas tardes, soy un chico de Rubí que vive por la zona del Mercat, y he presentado alegaciones, recibí tres sanciones en la misma calle.
Además al cambiar mi domicilio, no recibí las notificaciones en el domicilio actual, en fin mi pregunta es:
Me podéis dar el nro de contacto de la oficina que lleva las alegaciones de multas de Rubí, la calle y horario donde está la oficina ?
Lo tenía pero perdí los contactos al cambiar de teléfono.
Grácias por vuestra colaboración.

 
24-07-2018
10:22
 
lA MUY BUENA GENTE

hola, fui a llevar a mi hijo al CAP, o sorpresa me llega multa de 90€, calle Dr.Robert de Rubi, se supone hay señal de Prohibido la entrada, eso si con la camara preparada.
NO VAYAN A RUBI; POR NINGUN MOTIVO ¡¡

 
22-02-2018
13:26
 
ANTONIO

Hola,soy uno victima mas de la cazeria de estos politicos.He caido en la "TRAMPA"En principio me dicen que era solo para los fines de semana ahora es para todos los dias la prohibicion.

 
31-01-2018
00:43
 
Eva

Alguien ha recurrido? Aparte de mal señalizado (apenas se ve) la placa es muy ambigua... Da a entender que se puede pasar fuera de los horarios establecidos -_-

 
13-01-2018
14:43
 
Irene

Ayer fui a rubi a una tienda, como vivo en otra ciudad y no conozco la zona me guié con mi gps, y sorpresa cuando me di cuenta estaba metida en una calle que ponía para vehículos autorizados pero sinceramente no está nada bien indicado porque si eres de fuera y estás perdido cuando te descuidas estás en la calle y con una foto encima.
Yo me dirigía a un parking que justo esta en la calle de arriba, pero bien cuando me di cuenta giré de inmediato.
Pero bien, mi comentario es para indicar que comparto con vosotros que está mal señalizado y es totalmente recaudatorio.
Por lo que veo en breves recibiré la multa, ¿Lo habéis podrido recurrir con éxito?

 
24-11-2017
22:26
 
Art

Me ha pasado lo mismo.Esta muy mal señalizado. Al ver mi error he girado a la derecha enseguida (50 metros). No obstante multa, que vergüenza. Eso es robar! Alguien ha recurrido con éxito estas multas?

 
17-11-2017
19:38
 
Vanesa

por cierto fui multada un viernes....

 
17-11-2017
17:58
 
Vanesa

Una más multada, hacia mucho tiempo que no pasaba por el centro de Rubi, ya no vivo allí. Ese dia me perdi y reubicandome el gps me metio en todo el centro por desgracia pase por una de sus magnificas calles peatonales con vallas ( la dichosa valla estaba retirada en un lado) de quita y pon que no sabia si era por alguna fiesta que iban hacer o era algo permanente ... en fin que otra multa que se llevan al bolsillo... Cuanto dinero va recaudado?

 
21-09-2017
21:41
 
MLM

Me parece penosa la manera en que se esta aprovechando el Ayuntamiento. Me parece perfecta la decision de la ILLA DE VIANANTS y el motivo, pero creo que deberia de estar mejor señalizado, o directamente, bien señalizado, ya que la placa, que parece de broma no se ve bien, o no aclara lo suficiente la prohibición de paso. Yo era la primera vez que pasaba por alli, y pocas he ido a Rubí, pero ya no me ha hecho falta mas para que mis ganas de volver, sea para lo que sea, desaparezcan 100%. Y ya no hablo directamente del trato nefasto por parte de los agentes/ vigilantes de seguridad, que daba más pena aún. Nosotros perdemos 90 euros, pero vosotros perdeis imagen, y mucho mas.

 
09-06-2017
19:08
 
carme

Jo no vic a Rubi, fa anys, però hi vaig a vegades. He sigut multada com molts per el que veig. ES AFAN RECAUDATORI, es veu ben clar, perque la señal NO ES VEU, no està senyalitzat, no hi ha tanques, etc. Si volen que sigui illa de vianants que posin pivots automàtics. Si no ho fan es que tenim raó tots que nomes és RECAUDATORI. Estic molt enfadada. Rubi sortirá perden perque no anirem. Algú a reclamat?

 
 
Afegir comentari
  • Nom
     
  • E-mail
     
  • Comentari
     
  •  
  •  
 

Tots els comentaris seran moderats abans de publicar-se.

Rubitv.cat no es fa responsable de l’opinió expressada pels usuaris. No es permeten comentaris ofensius, il·legals o que faltin a la dignitat de les persones. Rubitv.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri inapropiats.

Llegir avís legal

 

Notícies Relacionades

Societat

06-12-2018

 

Rubí ja compta amb un Pla de Mobilitat Urbana Sostenible, elaborat per la Diputació de Barcelona

La Diputació de Barcelona ha realitzat el Pla de mobilitat urbana sostenible (PMUS) de Ru(…)

Opinió

27-09-2018

 

Com el Vallès no hi ha res?

Aquests dies, coincidint amb la setmana de la mobilitat sostenible, la Diputació de Barc(…)

Societat

24-09-2018

 

16 vehicles elèctrics viatgen de Rubí a Mataró en el marc del Ral·li d'Eficiència Energètica

El segon Ral·li d'Eficiència Energètica s'ha celebrat a Rubí en el marc de la Setmana (…)

Opinió

21-09-2018

 

Per què és important celebrar la Setmana Europea de la Mobilitat Sostenible?

En matèria de salut i benestar, sovint les reivindicacions de la ciutadania van molt més(…)
 
 

Subscriu-te al nostre butlletí

  • e-mail
 
 
Bars i Restaurants
Taxis i telèfons d'interès
Rep les notícies de Rubitv.cat per WhatsApp!