Els concerts de Festa Major estrenaran format i s'inclouran dins un gran festival musical
Ana Maria Martínez i Moisés Rodríguez expliquen que les actuacions de pagament tindran preus populars
L'alcaldessa, Ana Maria Martínez, i el regidor de Cultura, Moisés Rodríguez, han avançat aquest dimarts els grups que actuaran durant la Festa Major d'enguany. La principal novetat és que els concerts es presentaran en el marc d'un gran festival de música a la ciutat que combinarà actuacions gratuïtes amb altres de pagament. Aquestes es faran a l'Escardívol, la plaça del Doctor Guardiet, l'amfiteatre del Castell i el Teatre Municipal La Sala. Tal com ha avançat Rubitv.cat, passaran per la nostra ciutat Antonio Orozco, Luis Eduardo Aute, Marlango, Duncan Dhu, Lax'n Busto, Efecto Pasillo, Derivas i Loca Histeria (veure notícia).
Ana Maria Martínez ha destacat la qualitat del cartell d'enguany i explica que un dels objectius és arribar al públic jove. De la seva banda, Moisés Rodríguez ha assenyalat que el nou format de festival arriba per quedar-se i ha avançat que els preus dels concerts seran populars.
AINA MIRALLES
Comentaris

Martina Riera
Por lo visto, a la alcaldesa y su gobierno socialista no le importa invertir en fiestas y eventos el dinero que podría ir a otras prioridades en Rubí, como son las políticas sociales. ¿No es mejor una fiesta mayor menos ostentosa y emplear el dinero que se va a derrochar en 3 o 4 días en ayudas o incluso en mejorar un poco las aceras por las que personas de movilidad reducida o cochecitos no pueden circular? En fin, sigan así sres. socialistas y, lo peor, que les sigan votando sus fieles, que al final nos vamos a ir a vivir todos a St. cugat como la sra. Mas o a Badalona como el cuñadísimo Güeto.

Albert
Me parece muy bien, no entiendo tanto negativo

MANEL CARRERA
SENSACIONAL FESTA MAJOR. LA MILLOR DELS ULTIMS 20 ANYS. ON ES PODRAN COMPRAR LES ENTREADES I A PARTIR DE QUAN?

Thierry
jo donare la meva modesta opinio. Crec que el cartell d´artites esta molt bé, a alguns els i agradara i a altres menys, pero no es podra dir que nomes porten artistes sensa nom. De totes maneres he sentit dir per el carrer que molt joves estarien encantat de rebre la festasa que fan es de la MAXIMA FM. Per el que fa de la programació de aquests dies de festa major, estic a la espera. HE DIT

Sant Pere
El mateix de cada any, pero amb diferent nom... Per mi, és més propaganda de la Ana Maria...

Visca rubi
Espero que las entradas sean caras muy caras y así evitamos la chusma!!!!

ecento
Una razón mas para desaparecer del Rubi esos días.

La cuestión es criticar
Si vienen malos grupos, vaya fiesta mayor. Si vienen buenos, fatal. Señores!, en que mundo viven?, la mayoría de los grupos que vienen este año hacen giras internacionales, son reconocidos y tenemos la oportunidad de que vengan a Rubí y nos quejamos?. La cuestión es seguir estando acomplejados, soy de Rubí, no puedo pagar por ir a algún concierto pero a Barcelona voy y pago el doble/triple. Soy de Rubí y me quejo, critico por adn. A ver a que precio ponen las entradas de los conciertos de pago, que entiendo que algunos son así porqué los artistas lo piden.
Un despropósito tanto indignado. Yo creo que la oferta es buena y para todos y al que no le guste que marche de la ciudad al apartamento de papá, tan simple como eso

Blanca
Genial!!
felicitats!

Martínez, a Rubi no ens toquis la Festa Major
Alcaldessa Martínez, t'has carregat la Festa Major!!!!!!!!
Proposo que iniciem una campanya a les xarxes amb el hastag rubitv_novullpagararubi. Aturem entre tots aquesta agressio al poble.
A mes el día dels concerts acostem-nos a la entrada i diguem "no vull pagar" i que ens deixin entrar. Tením una força, la força del poble!!!!!