19-10-2015
 

El jove rubinenc electrocutat a l'enfilar-se en un vagó de tren evoluciona favorablement

El noi podria rebre l'alta mèdica en les properes hores

El noi de 14 anys que divendres al vespre es va electrocutar després de pujar dalt d'un vagó a l'estació de Renfe per fer-se una selfie (veure notícia) evoluciona favorablement. El jove ja ha estat traslladat a una habitació de l'Hospital de Sant Pau, on es troba ingressat, i podria rebre l'alta en les properes hores. Segons fonts hospitalàries, el rubinenc evoluciona 'molt favorablement'. Recordem que el jove, que es trobava acompanyat de dos menors més, va ser traslladat en helicòpter en estat greu.

AINA MIRALLES

 
4 comentaris
 

Comentaris

07-12-2015
23:59
 
silvis

Que facil es juzgar a los padres y al niño, conozco a esta familia para empezar el chico, no es de rubi y su padre lo tiene muy educado, mama no tieene y el chico es un buen chico que solo cometio un error como todos hemos cometido en alguna ocasión, te puedo aseugar que no estaban en casa viendo el salvame, y ya que pedies que pague daños, que tal a los dueños de los perros que se cagan y se mean en los parques¿ porq ue no pagan su desinfección y limpieza? no juzgen si saber les aseguro que son muy buena gente el chico se equiboco como lo pueden hacer nuestos hijos, nadie esta libre.

 
20-10-2015
18:41
 
YA VALE MAS (todo sube)

Jose; imprudencias cometen jovenes y adultos. Por lo tanto no culpemos a unos padres de lo que un muchacho haya podido hacer. Claro esta que si ese desgraciado accidente se produce a altas horas de la madrugada con un protagonista de 14 años, seria en verdad un problema de educación. La moda de fotografiarse haciendo burradas es un peligro.

 
20-10-2015
11:57
 
Rubinenc

Pues no puedo estar más de acuerdo con Jose. Si la gente aprendiera que los actos tienen sus debidas consecuencias, otro gallo nos cantaría. Que narices hacía un niño de 14 años en la zona de la Renfe (que no es un lugar muy centrico que se diga) subiendose en los trenes. Le deseo una recuperación al niño, pero deberíamos empezar a educar de una vez y sobretodo educar a algunos adultos que no terminan de saber del todo lo que es criar a una criatura y los envían a la calle, que allí no molestan y nos dejan ver Sálvame.

 
19-10-2015
14:16
 
jose

Yo le haría pagar a sus padres los enormes gastos ocasionados, para que decidan educar a su hijo de una vez.
Este tipo de juventud es la que tenemos en la ciudad...luego nos extraña que esté todo echo un asco y roto, si es que no hay educación hombre!

 
 
Afegir comentari
  • Nom
     
  • E-mail
     
  • Comentari
     
  •  
  •  
 

Tots els comentaris seran moderats abans de publicar-se.

Rubitv.cat no es fa responsable de l’opinió expressada pels usuaris. No es permeten comentaris ofensius, il·legals o que faltin a la dignitat de les persones. Rubitv.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri inapropiats.

Llegir avís legal

 

Notícies Relacionades

Societat

31-10-2018

 

Una iniciativa vallesana crea un canal de YouTube per prevenir de les addiccions als joves

Uns dies després que el Ple municipal aprovés una moció de Ciutadans perquè l'Ajuntame(…)

Societat

18-10-2018

 

Un rubinenc roba una furgoneta a l'Hospitalet i acaba detingut per conduir begut, drogat i en direcció contrària a la C-16

El jutjat de Berga ha decretat presó per a un conductor, de 30 anys i veí de Rubí, que (…)

Societat

06-09-2018

 

La meitat dels adolescents de tot el món són víctimes d'assetjament escolar

La meitat dels adolescents de tot el món - 150 milions de joves- són víctimes d'assetj(…)

Societat

29-08-2018

 

Unes obres al túnel de Rubí de Rodalies obligaran a interrompre la circulació de trens durant quatre mesos

Adif executarà entre el 3 de setembre i el 23 de desembre obres de millora de la infraes(…)
 
 

Subscriu-te al nostre butlletí

  • e-mail
 
 
Bars i Restaurants
Taxis i telèfons d'interès
Rep les notícies de Rubitv.cat per WhatsApp!