Les llistes del cens electoral pels comicis del 27-S es podran consultar a partir del 10 d'agost
Les dades es podran confirmar de manera informàtica i assistida a l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania del Centre
El president de la Generalitat de Catalunya, Artur Mas, ha signat aquest dilluns el decret de convocatòria de les properes eleccions al Parlament de Catalunya (veure noticia). A partir del proper dilluns 10 d'agost i fins el dia 17 els rubinencs podran consultar les llistes del cens electoral per comprovar la seva correcta inscripció de manera informàtica i assistida a l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania (OAC) del Centre de dilluns a divendres de 8 a 14:30h.
Els rubinencs que ho desitgin també podran comprovar si estan inscrits correctament al cens a través de l'apartat d'eleccions del web municipal i de l'aplicació Rubí Eleccions on també podran veure quin és el seu col·legi electoral.
En cas de detectar algun error a la informació de l'Oficina del Cens Electoral, caldrà fer-ne la comunicació corresponent a la mateixa OAC.
RUBITV.CAT / Foto: Lídia Larrosa