Warning: session_start(): open(/var/www/rubitv/tmp/sess_efgagsn7e2pccqc86gpvurdve3, O_RDWR) failed: S’ha denegat el permís (13) in /var/www/rubitv/rubitv.cat/public/inc/classes/Application.php on line 33

Warning: session_start(): Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /var/www/rubitv/rubitv.cat/public/inc/classes/Application.php:33) in /var/www/rubitv/rubitv.cat/public/inc/classes/Application.php on line 33
La no entesa política a Rubí - Opinió - Rubí TV
 
 
23-06-2015
 

La no entesa política a Rubí

Òmnium Cultural

Òmnium és Llengua, Cultura, País. I com a país, ja fa temps, hem fet una aposta clara: treballar per un país nou, un nou estat d'Europa, independent.

Primer donant suport i fins i tot impulsant el Pacte pel Dret a Decidir. Després ajudant a organitzar la consulta del 9-N i duent a terme campanyes com "Ara és l'hora" per tal que els catalans tinguessin l'oportunitat de veure els avantatges d'un nou país. I, darrerament, en l'any electoral, posicionant-se, clarament, al costat dels partits sobiranistes: fent-los costat perquè, a banda del color polític, valorem la seva aposta per la independència.

N'hem dit primera volta de les plebiscitàries, d'aquest 24 de maig d'eleccions municipals. Hem donat suport a ERC, AUP i CiU i hem aplaudit el seu discurs sobiranista. A l'acte que van fer als jardins de l'Ateneu vam veure, en la seva voluntat de servir el país a través del poble, una capacitat de diàleg i una voluntat d'entesa.  Ara estem dolguts perquè tot això no s'ha materialitzat. No volem analitzar què ha passat ni responsabilitzar-ne ningú. Això no treu cap a res.

Tenim unes eleccions d'aquí a tres mesos. Unes eleccions en clau plebiscitària que ens poden fer avançar molt com a país amb el gest d'introduir el nostre vot a l'urna. L'emoció que es va viure als instituts el 9-N on les persones veien aquella consulta com un gran pas endavant, no només volem que sigui vigent, sinó que volem repetir-lo. Un gest ple de sentit i d'emoció. Un gest que ens apropa a allò que fa anys que somiem i desitgem. Els nostres grans creien que ja no ho veurien i alguns no hi van ser a temps. Però no ens podem permetre el luxe de deixar escapar aquesta oportunitat. El temps s'escola i bé saben com desanimar-nos.

El 27-S volem canviar el país. Volem un país nou. I això és possible. La independència arriba en forma de vot en una urna i és a les nostres mans d'assolir-la. Òmnium continuarà fent costat els partits que hi treballen, perquè és caminant junts que es fa més via. Creiem que els retrets i les males cares no ens ajudaran. Fem la revolta dels somriures! La il·lusió per un demà millor és la força que ens segueix movent fins a les pròximes eleccions.

Òmnium Cultural de Rubí

 
1 comentaris
 

Comentaris

23-06-2015
14:56
 
joanot

jajajaja rubi es indepentista, pregunto?
parleu com si representeu una gran majoria kosa que quan va haver el 9n
nomes van votar 30% del cens (incloent immigrants i majors de 16), i amb poca neutralitat a l'hora de recomptar vots (alguns casos de doble o triple votacio)
esteu tan segurs que rubi i catalunya es tota indepen?

 
 
Afegir comentari
  • Nom
     
  • E-mail
     
  • Comentari
     
  •  
  •  
 

Tots els comentaris seran moderats abans de publicar-se.

Rubitv.cat no es fa responsable de l’opinió expressada pels usuaris. No es permeten comentaris ofensius, il·legals o que faltin a la dignitat de les persones. Rubitv.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri inapropiats.

Llegir avís legal

 

Notícies Relacionades

Societat

31-10-2018

 

Una iniciativa vallesana crea un canal de YouTube per prevenir de les addiccions als joves

Uns dies després que el Ple municipal aprovés una moció de Ciutadans perquè l'Ajuntame(…)

Política

31-10-2018

 

L'ANC impulsarà finalment les primàries a Rubí de cara a les eleccions municipals

L'Assemblea de l'ANC de Rubí del passat dijous, 25 d'octubre, va decidir per 20 vots a fa(…)

Política

19-10-2018

 

Els partits independentistes es posicionen sobre les primàries republicanes

L'Assemblea Nacional Catalana de Rubí ha celebrat un acte informatiu i de debat sobre el (…)

Política

16-10-2018

 

Alguns grups municipals expressen dubtes sobre el procés participatiu sobre el Parc de Ca n'Oriol

Alguns grups municipals han volgut donar resposta als resultats de la consulta ciutadana p(…)
 
 

Subscriu-te al nostre butlletí

  • e-mail
 
 
Bars i Restaurants
Taxis i telèfons d'interès
Rep les notícies de Rubitv.cat per WhatsApp!