03-06-2015
 

A dia d'avui Veïns per Rubí té intencions de votar en blanc al ple d'investidura

El partit no donarà suport a Ana Maria Martínez i fixaria línies vermelles per donar suport a Arés Tubau, si es postula

A dia d'avui, Veïns per Rubí té la intenció de votar en blanc al ple d'investidura del proper 13 de juny. Així ho ha afirmat el regidor electe de la formació, Antoni Garcia, a Rubitv.cat. La formació d'independents, que va obtenir un regidor a les eleccions municipals, deixa clar que no donarà suport a la candidata del PSC, Ana Maria Martínez. En cas que Arés Tubau, alcaldable d'ERC, es postulés com a alcaldessa, tal com han demanat CiU (veure notícia) i l'AUP (veure notícia), Veïns per Rubí condiciona el seu suport a la republicana a les converses que mantingui amb Esquerra, on els dos partits posarien en comú els seus projectes de ciutat. Garcia ha deixat clar que el seu partit fixarà 'línies vermelles innegociables', com ara l'eliminació dels càrrecs de confiança, una figura que ERC ha defensat durant la campanya electoral.

Des de Veïns per Rubí deixen clar que el fet que el seu vot pugui ser necessari per fer un canvi polític a la ciutat, aquesta situació no els condicionarà i que votaran seguint els seus principis.

Recordem que Ana Maria Martínez seria proclamada alcaldessa amb majoria simple, ja que el PSC ha estat la força més votada. En cas que un altre candidat vulgui aspirar al càrrec necessitaria majoria absoluta. En aquest sentit, Arés Tubau, que encara no s'ha pronunciat al respecte, necessitaria 13 vots. CiU i l'AUP ja li han mostrat el seu suport, als quals s'hi haurien de sumar ICV, que tampoc s'ha pronunciat, i Veïns per Rubí, que de moment està lluny de fer-ho.

AINA MIRALLES

 
17 comentaris
 

Comentaris

08-06-2015
12:26
 
Miquel Raso

La part constituient, deposita el seu vot amb la confiança de millorar Rubi, la part constituida un cop formlitzada el dia 13 la seva condició de representant de la part constituient es reuneix amb la resta dels constituits i comença a olvidar-se dels seus compromisos. Ara mès que mai cal un Ajuntament que representi al maxim de constituients. per evitar el vaig nivell politic que tenim.

 
04-06-2015
18:54
 
Pere

Lo siento es verdad que Rubi no es mayoritariamente independentista, pero ante la nefasta gestión de muchos años el cambio es totalmente necesario, casi obligatorio cambiar por el bien de la ciudad, aunque esto suponga votar a Ares. VxR estaba de acuerdo en su campaña en la pesima gestión anterior, por lógica debería apoyar un cambio radical en la forma de gobierno municipal.

 
04-06-2015
18:51
 
Manolo Garcia

Quizás en mi anterior comentario me equivoqué al hacer alusión al suegro de Antoni García, lo hice porque no entendía su actitud. Pido disculpas si alguien se ha sentido molesto. Pero por alusiones contesto:
sólo 2 personas aquí hemos dicho públicamente que hemos votado a VR, por tanto faltarían por manifestarse 1550 (no tendríamos 4 regidores, fuera ironías).
Segundo: prefiero que me tilden de ignorante a tonto y yo leo entre líneas. A.García dice que o vota en blanco o a sí mismo, pero si ERC se postula se lo replantea, pero nunca apoyará al PSC. blanco y en botella... no queda otra.

 
04-06-2015
17:06
 
A.Sánchez

Felicidades a VxR por el éxito obtenido, espero y deseo que actúe con sensatez y trabaje en bien de Rubí y por sus [email protected] Estamos cansados de tanta tontería con los partidos independentistas, antepone el interés de su hoja de ruta al bien de la ciudadanía, ese no es el camino. Estamos hablando de gobernar la ciudad no Cataluña dejaros de vender humos, estamos cansados. A VxR le recomiendo que no entre en esa polémica estéril y no apoye a ningún partido independentista, por el bien de Rubí es preferible que gobierne el PSC o nos pasaremos cuatro años hablando de la hipotética independencia y poco de gestionar la ciudad.

 
04-06-2015
16:04
 
Carmen Perea

Que VR votase en blanco sería sinónimo de apoyar al psc? Al final cada cual enfoca la noticia según le interesa. Lo que está claro, es que si el psc acaba gobernando será porque ha sido el partido más votado por la gente en las urnas. Ningún partido que vote en blanco estaría apoyando nada, ya que los resultados son los que han decidido los votantes, no los partidos.

 
04-06-2015
15:22
 
perrubi

Está claro que un partido municipalista no son. Estoy bastante de acuerdo con el comentario de Javier, si usted vota en blanco le dará la alcaldia al PSC que en el fondo es lo que desea. Todo una estafa.

 
04-06-2015
13:03
 
Mente Fria

Para Manolo García que demuestra la ignorancia que hay en esta ciudad, enterate bien de lo que lees o escuchas antes de dar opiniones, siempre con el mismo rollo que si tiene su suegro, que si tiene un tio en América o que se comen las naranjas sin pelarlas. No tenéis bases ni fundamento para hacer un comentario coherente dirijido a VR o a cualquier otro partido.
Que conste que yo no he votado a VR pero al ver según que comentarios no puedo aguantar dar mi opinión.

 
04-06-2015
09:20
 
Hoygaaannnn

vaja...si comencem a comptar vots confessats d'aquesta notícia a VR li surten...
4 REGIDORS...!!!!!!!!!!

 
03-06-2015
23:54
 
Mar Díaz

Yo también voté a VR y creo que sólo podría sentirme decepcionada si al final de esta nueva legislatura no hiciesen la oposición que espero de ellos. El tema de la independencia (el cual no apoyo) no me preocupa. Desde el principio dijeron que son un partido municipalista y que no entrarían en temas que fueran más allá del municipio. Si votan en blanco no estarán apoyando la independencia, si no que, según lo que sumen el resto de partidos, el que al final gobernará será el más votado por la gente (sería el psc). Yo creo que lo mejor que harán es eso, voto en blanco, tal y como pone la noticia.

 
03-06-2015
23:41
 
Para Manolo García

Señor Manolo García. No se equivoque, el voto en blanco le daría la alcaldía a Ana María Martínez. Creo que en la noticia la periodista lo explica muy claramente.

 
 
Afegir comentari
  • Nom
     
  • E-mail
     
  • Comentari
     
  •  
  •  
 

Tots els comentaris seran moderats abans de publicar-se.

Rubitv.cat no es fa responsable de l’opinió expressada pels usuaris. No es permeten comentaris ofensius, il·legals o que faltin a la dignitat de les persones. Rubitv.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri inapropiats.

Llegir avís legal

 

Notícies Relacionades

Opinió

03-10-2018

 

¿Por qué 'Veïns Per Rubí'?

VR nació pocas semanas antes de las últimas elecciones municipales de 2015 con una vocac(…)

Societat

21-09-2018

 

La tercera Setmana de la Gent Gran comptarà amb cursos, xerrades, teatre i una paella popular

Aquest dissabte s'inicien els actes de la tercera Setmana de la Gent Gran, que s'allargara(…)

Política

03-09-2018

 

Moisés Rodríguez és el regidor amb més seguidors a Twitter

Moisés Rodríguez, regidor de Cultura, Comunicació, Medi Ambient i Serveis Central, és (…)

Opinió

09-07-2018

 

Rubicity: el Plan de Inversiones y su indecente aprobación acelerada

Llevamos meses leyendo noticias al respecto del proyecto del parque de Ca n'Oriol y del pl(…)
 
 

Subscriu-te al nostre butlletí

  • e-mail
 
 
Bars i Restaurants
Taxis i telèfons d'interès
Rep les notícies de Rubitv.cat per WhatsApp!