Ana Maria Martínez carrega contra Carme García: 'El PSC fins ara tenia 2 regidors i hem passat a 6'

El PSC avança que seran 'demòcrates' i que acceptaran el que diguin els rubinencs el 27-S

Ana Maria Martínez, candidata del PSC, ha comparegut aquest dimarts davant la premsa per valorar els resultats d'aquest diumenge (veure notícia). Martínez fa una valoració 'raonablament positiva' d'aquest 24-M i celebra haver guanyat a tres dels quatre districtes de Rubí (veure notícia). La candidata, però, ha carregat contra l'actual alcaldessa, Carme García, per haver-la expulsat fa uns dos anys i per no haver acompanyat el partit durant aquest temps. De fet, Martínez diu que el PSC ha passat de 2 regidors a 6.

En aquest contacte amb la premsa, la candidata socialista avança que parlaran a partir de la setmana vinent amb totes les formacions per poder establir pactes electorals, però assegura que té preferències per partits d'esquerres i que no ho farà amb C's i PP de forma estable. També confia que la resta de partits no arribin a acords per deixar-la fora de l'alcaldia: 'Seria una irresponsabilitat', afegeix Martínez.

D'altra banda, Ana Maria Martínez deixa oberta la possibilitat de reconsiderar la posició del PSC de Rubí envers el procés d'independència en funció dels resultats obtinguts a la ciutat el proper 27-S.

AINA MIRALLES

 
63 comentaris
 

Comentaris

09-06-2015
19:18
 
Antonio González

mira Javier yo también firmo con mi nombre y apellido, que te parece que tus amigos que han salido sean de sant cugat y de badalona, que te dice que de los 6 que han sacado los socialistas 4 están sin trabajo y 2 sean trabajdadores municipales, no te suena a todo por la pasta y por la silla, no te da que pensar que el 6 sea el cuñado de la ana maria, no te da verguenza que nos diga que el psc tenia dos regidoras y ahora 6 cuando ella y su amiga han votado todo lo que les ha dicho carmen?, no te parece muy fuerte que haya ofrecido puestos a los amigos? no te parece indignante que la 1 lleve 12 años y la 2 lleve 16 años de regidoras, esa es la regeneracion de tu partido? anda ya!

 
08-06-2015
17:18
 
angel

Javier Sánchez, no hace falta insultar, aqui cada uno tiene derecho a opinar, con lo cual también puedo creer que la sra. Martinez te ha ofrecido algún chollo para que la defiendas tanto. Lo siento, tu has hablado primero!!!

 
02-06-2015
15:16
 
Javier Sánchez (para Laura)

Mira laura, si tuvieses un poco de cultura, sabrías que lo que tu propones es Inconstitucional.
Dicho esto, te diré que no sois más patéticos pq no podéis.
Todos sabemos y entendemos q tenéis la necesidad diaria de hacer comentarios de este tipo fruto de vuestra incapacidad y vuestra frustración.
Por cierto, yo firmo con mi nombre y apellido para que veas que el valor no pasa por hacer comentarios tras un seudónimo cuando todos sabemos quienes sois.

 
02-06-2015
10:29
 
Uno mas

Laura, tu debes ser trabajadora del ayuntamiento o la Alcaldesa en funciones o uno de sus palmeros por tus declaraciones jajaja

 
01-06-2015
12:22
 
Laura

Enhorabuena al clan de los Martinez. Ya tenemos a MARIA MAS, UNA REGIDORA DE SANT CUGAT GOBERNANDO LA CIUDAD y a RAFAEL GÜETO, UN REGIDOR DE BADALONA DIRIGIENDO NUESTRO RUBI. Si tienen vergüenza, que no recojan el acta de regidores, por favor. Hagamos una manifestación el día de constitución del pleno contra los regidores que no son de Rubí!!!!!!

 
31-05-2015
22:45
 
Manoli

Hola yo creo que la Sra Ana Maria hace bien en decir que aceptará democraticamente lo que salga en las urnas el 27s o cuando sea y por otro lado pienso que también tiene razón en que el psc a pasado de. 2 a 6 regidores y eso les duele a muchos que como no le han apoyado en nada esperaban muchos menos yo le e dado mi voto al psc y que hable la Sra Garcia y cinco sus secuaces que llevan dos años gobernando o mejor dicho riéndose de los votos que se les dio bajo las siglas del psc no tiene vergüenza Sra Garcia ni usted ni los que la han seguido de palmeros

 
31-05-2015
20:54
 
Uno mas

Votar han votado más gente Al PSC, creo que opinar cosas raras se puede, pero vamos que hace nada que han sido las votaciones, da la sensación de que Rubí siga queriendo PSC, en fin no se hagan males mentales, Laura donde ves el mal en hacer vacaciones, eres empresaria verdad?

 
29-05-2015
18:42
 
Laura

A que no sabéis donde está actualmente la futura alcaldesa? DE VACACIONES!! ole sus huevos toreros!!!!!!

 
29-05-2015
09:19
 
Tripartit

Bueno, después de ver el vídeo y escuchar su complacencia con el independentismo y tachar a Cs de derechas, ya se le ve el plumero que lo que quiere es pactar con ERC (y posiblemente con ICV también).

 
28-05-2015
22:47
 
rubinenc indignat

Quina desgràcia de poble...Atrasats sempre amb polítiques d´esquerres...Mireu els pobles del costat...i la seva prosperitat...

 
 
Afegir comentari
  • Nom
     
  • E-mail
     
  • Comentari
     
  •  
  •  
 

Tots els comentaris seran moderats abans de publicar-se.

Rubitv.cat no es fa responsable de l’opinió expressada pels usuaris. No es permeten comentaris ofensius, il·legals o que faltin a la dignitat de les persones. Rubitv.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri inapropiats.

Llegir avís legal

 

Notícies Relacionades

Política

15-10-2018

 

El PSC convoca la ciutadania a debatre el seu programa electoral

El PSC ha organitzat per aquest dimecres, 17 d'octubre, una trobada oberta a la ciutadania(…)

Política

09-10-2018

 

Jaume Collboni: "Moltes opcions polítiques parlen de temes que no són els problemes reals de la gent"

El secretari de l'Àrea de Política Municipal socialista, Jaume Collboni, ha visitat Rub(…)

Política

28-09-2018

 

El Ple aprova diverses mocions i les justificacions de les aportacions dels grups municipals

El Ple municipal d'ahir va aprovar 6 mocions sobre diverses temàtiques. En la primera moc(…)

Política

26-09-2018

 

El PSC defensa el procés participatiu per reformar el Parc de Ca n'Oriol

El PSC surt al pas de les crítiques pel procés participatiu per abordar la reforma que v(…)
 
 

Subscriu-te al nostre butlletí

  • e-mail
 
 
Bars i Restaurants
Taxis i telèfons d'interès
Rep les notícies de Rubitv.cat per WhatsApp!