Així serà el Ple Municipal del proper mandat

El Ple comptarà amb 16 cares noves respecte l'actual mandat

Les eleccions municipals d'aquest diumenge han permès conèixer com quedarà configurat el Ple Municipal per al proper mandat. El Ple es constituïrà oficialment el proper 13 de juny, en el marc d'un ple extraordinari que es farà simultàniament a tots els municipis del país. A la nostra ciutat, els ciutadans que assumiran els càrrecs de regidors seran els següents, 8 dones i 17 homes:

 

Partit dels Socialistes de Catalunya (PSC)

Ana Maria Martínez, actual regidora.

Maria Mas, actual regidora.

Moisés Rodríguez.

Juan López

Marta Garcia

Rafa Güeto

 

Esquerra Republicana de Catalunya (ERC)

Arés Tubau, actual regidora.

Xavier Corbera.

Joan Puntí.

Martí Pujol, actual regidor.

Montse Soler.

 

Ciutadans - Partido de la Ciudadanía (C's)

José Abadías.

Francisco Javier López.

José Manuel Mateo.

María Dolores Marín

 

Alternativa d'Unitat Popular (AUP)

Jordi Muntan.

Aitor Sànchez.

Mireia Gascon.

 

Iniciativa per Catalunya (ICV)

Ramon Capolat.

Ànnia García, actual regidora.

 

Convergència i Unió (CiU)

Víctor Puig, actual regidor.

Sergi Garcia, actual regidor.

 

Partit Popular (PP)

Rafa Páez, actual regidor. Podria renunciar a l'acta després dels mals resultats del partit i que també ho hagi fet la cap de llista Mònica Querol. En aquest cas, entraria la regidora popular Noelia Borque.

Jonatan Cobo, actual regidor.

 

Veïns per Rubí (VR)

Antoni Garcia.

 

 

AINA MIRALLES

 
24 comentaris
 

Comentaris

01-06-2015
00:55
 
Carlos

Me gustaría saber cuánto cobra un regidor en el Ayuntamiento de Rubí.

 
29-05-2015
16:50
 
Para Para JTM de JTM

La verdad es que no le pediré yo a usted que me diga los números de la primitiva, porque ha acertado bien poco. En ningún momento he dicho en mi comentario que haya votado a Ciudadanos, por lo que no sé a que viene su afirmación. Le digo más, ¿qué le importa a usted a quién pueda votar? ¿Es sólo válido el voto al partido que usted haya votado (si es que ha votado), que el partido al que pueda haber votado yo? y me reafirmo, Ciutadans no es un partido anti catalán. Inténtelo de nuevo

 
27-05-2015
10:26
 
Para JTM

Y aquí tenemos un ejemplo claro de un votante de Ciudadanos totalmente desinformado. Te recuerdo al de "HABEMOS MÁS PARTIDOS" diciendo que "EL QUE QUIERA CATALÁN QUE SE LO PAGUE" ?y esto sólo son unos pequeños ejemplos, que un señor así salga como regidor es de m... y no echar gota.

 
27-05-2015
10:18
 
para Para Marta

Que un votante de Ciudadanos le diga a alguien que se informe es de traca!! Muchos de los votantes en Rubí no sabían ni quién era el candidato, jajaja. Y a Abadías , ya que se fija tanto en lo bien que está Sant Cugat, decirle que seguramente es porque partidos como el suyo apenas tienen representación. Cuánto más inculto es un pueblo más votantes de Ciudadanos y PP hay. En fin nos toca esperar 4 años y que los jóvenes que no han podido votar y se les supone más preparados puedan hacerlo y de esta manera desplazar a este tipo de partidos retrógrados.

 
27-05-2015
09:59
 
JTM

Lo que hay que leer por aquí. ¿Ciudadanos un partido anti catalán? ¿Por qué está en contra de la independencia? No sé el nivel que tienen los de ciudadanos, pero alguno que escribe por aquí muestra que tiene bien poco.
Los que de verdad tienen poco nivel son los que han estado gobernando el ayuntamiento hasta ahora, al menos desde que tengo uso de razón. Esos lo han demostrado y con creces, al menos, a los de Ciudadanos, dejemos que tengan su tiempo para demostrarlo, igual te sorprenden perrubi, jejeje

 
27-05-2015
06:02
 
perrubi

Pena de veure el nivell que tenen els de Ciutadans i que molts els hagin votat a la ciutat, només per que són anti catalans, això reflecteix el poc conèixement que tenen alguns i el poc que els importa Rubí. Pena de patir quatre anys més de govern socialista i les seves "enxufades" de per vida, amb regidors que ni tant sols resideixen aqui. En definitiva, una vegada més queda clar el que hi ha a Rubi. Només puc dir que desitjo fotre el camp d'aqui algun dia, aquesta no és la ciutat on vull veure crèixer els meus fills, cada dia ho tinc més clar.

 
26-05-2015
20:37
 
Para Marta

Que no hicieron un programa? Despues de decir eso deduzco que poco te has informado. Han echo programa electoral para estas municipales, y por cierto con muy buenas propuestas. Otra cosa, que no hicieron campaña? Llevan todo el año poniendo carpas por Rubí, y en campaña no ha sido menos. Por favor, cuando hables no lo hagas desde la ignorancia, te harias un flaco favor a ti misma. Gracias

 
26-05-2015
20:34
 
Para más de uno

Que Rubi lo lleven personas coherentes y sensatas no es lo único porque un pueblo como Rubi lo dejes en manos de gente que nunca han pisado una oficina que son camioneros o que antiguamente trabajaban en el sector metalúrico no es lo mismo que personas que se han dedicado a esto. No es lo mismo una persona con empresariales o abogado o ingeniero que un camionero no me jodas, en que concejaria pones al camionero sentido común.

 
26-05-2015
17:23
 
para Marta

Te equivocas Marta, si que tienen un programa...son anticatalanistas y, por lo que se ve, para algunos es suficiente. Me gustaría que alguien me dijera dónde está la SENSATEZ Y LA COHERENCIA en presentarse a unas elecciones en un municipio y no tener ningún conocimiento del mismo. Creo que la mayoría de los que les han votado no sabían ni quién se presentaba para alcalde en Rubí, pero, como es un partido anticatalanaista................en fin, lo que han hecho es quitarle los votos al PP que es lo mismo pero con otras siglas.

 
26-05-2015
16:01
 
la pubilleta

Totalment d'acord amb la Marta i

 
 
Afegir comentari
  • Nom
     
  • E-mail
     
  • Comentari
     
  •  
  •  
 

Tots els comentaris seran moderats abans de publicar-se.

Rubitv.cat no es fa responsable de l’opinió expressada pels usuaris. No es permeten comentaris ofensius, il·legals o que faltin a la dignitat de les persones. Rubitv.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri inapropiats.

Llegir avís legal

 

Notícies Relacionades

Política

27-09-2018

 

Les forces independentistes porten al ple el reconeixement de les persones que van fer possible l'1-O

Aquest dijous se celebra el ple municipal del mes de setembre, a quatre dies del primer an(…)

Política

20-09-2018

 

ERC guanyaria les pròximes eleccions municipals i Cs podria superar el PSC, segons una enquesta de l'Institut Opinòmetre

Esquerra Republicana de Catalunya (ERC) podria guanyar les pròximes eleccions municipals,(…)

Política

19-07-2018

 

L'AUP també descarta la candidatura unitària d'esquerres i integrarà els militants crítics d'EUiA

L'Alternativa d'Unitat Popular (AUP) es presentarà a les eleccions de 2019 amb un project(…)

Política

13-07-2018

 

Podem descarta una candidatura unitària d'esquerres i inicia les negociacions amb els Comuns

El cercle de Podem a Rubí creu que la ciutat necessita una proposta electoral municipalis(…)
 
 

Subscriu-te al nostre butlletí

  • e-mail
 
 
Bars i Restaurants
Taxis i telèfons d'interès
Rep les notícies de Rubitv.cat per WhatsApp!