Minut de silenci en senyal de dol per la mort d'un professor a mans d'un alumne a Barcelona
L'alcaldessa lamenta els fets i assegura que, malgrat la gravetat, 'és un cas aillat'
Després que aquest dilluns un alumne de 13 matés un professor a l'institut Joan Fuster Barcelona, la Generalitat ha decretat aquest dimarts una jornada de dol. A la nostra ciutat, les banderes de l'Ajuntament onegen a mig pal i s'ha fet un minut de silenci en senyal de dol per la mort del docent. Carme García, alcaldessa de la ciutat, ha lamentat el cas i, malgrat la gravetat del succés, ha assegurat que es tracta d'un fet 'aïllat'. La màxima responsable municipal ha explicat que el cas ha commocionat la comunitat educativa.
AINA MIRALLES
Comentaris

Laura
Sí supongo que lo de ayer fue un caso excepcional y el naufragio empieza a ser un reality para occidente que se ocupa bien de llevar guerras y armas y para que hacer nada si así tenemos el control de sus recursos. El mundo cada vez más podrido y nosotros en él.

Rubicat
Empiezo a creer que si que hay victimas de primera y de segunda, cuando todas, absolutamente todas, independientemente de como hayan muerto, son personas humanas. Esta muy bien que se haga un minuto de silencio (al que me sumo) por la desgracia de ayer y el profesor muerto, pero..........hace dos días han muerto en el mar casi mil personas (entre ellos niños) y no he visto a ninguna institución (no solo en Rubi, si no en general) perder ni un minuto de de su tiempo por ellos. ¿Acaso no son victimas igual? De verdad que no entiendo nada. Mi más sentido pésame a todas las victimas, seán de donde sean.