Una trentena de persones recorre l’Anella Verda proposada pel PSC

L’acte s’ha inclòs dins de les activitats programades amb motiu del Mes de la Dona

El PSC ha organitzat aquest cap de setmana la Bicicletada per la Igualtat, una activitat que perseguia un doble objectiu: posar de manifest el seu compromís amb les polítiques d'igualtat i donar a conèixer l'Anella Verda, un dels seus projectes de cara a les eleccions municipals.

Durant l'acte, que s'inclou dins de les activitats programades amb motiu del Mes de la Dona, Ana Maria Martínez ha criticat el retrocés, que segons la socialista, s'ha patit pel que fa a polítiques d'igualtat per culpa dels governs de CiU a Catalunya i del PP a Madrid.

D'altra banda,  els participants de la bicicletada han pogut conèixer de primera mà quin serà el recorregut de l'Anella Verda: 20 quilòmetres que pretenen connectar equipaments, zones verdes, centres educatius i polígons.

ANNABEL CUESTA

 
17 comentaris
 

Comentaris

22-03-2015
12:11
 
maria

aix... que de tonteria llegan a hacer ahora. mientras estaban en el poder... nah de nah así les va a ir

 
17-03-2015
10:56
 
que hable juan

que hable juan, que hable juan, que hable juan!!!!!!!!!!!!!!!!!

 
17-03-2015
08:43
 
Laura

Menos mal que la actividad era con bicicleta y no con tándem porque se hubiera tenido que anular por falta de asistentes. No veo en las imágenes a la MARIA MAS ni al RAFAEL GUETO, números 2 y 6 de la lista del PSC. Será a lo mejor porque VIVEN EN SANT CUGAT Y BADALONA respectivamente y claro, les pilla un poco lejos venir en bicicleta.

 
16-03-2015
22:35
 
Para say my name

Mirate el trazado y dime donde vas a poder ir en bici? Alrededor de Rubí y por los polígonos industriales? Y no lo puedes hacer ahora? De hecho, ese puñaillo de gente lo hizo el sábado, necesitaron disponer de 6 policias locales, sí, pero lo hicieron sin necesidad de gastarse un duro en ninguna infraestructura que luego acabe abandonada, como todas.

 
16-03-2015
21:56
 
Rubinenc

Pues yo creo que para la previsión de lluvia 100% que había y de frío mucha gente participó. Buena iniciativa. A ver cúantos partidos hacen convocatorias abiertas y deportivas. Mi voto lo teneis.

 
16-03-2015
14:48
 
RR37

Una pregunta, toda la publicidad que se ha gastado para este acontecimiento cuanto a costado? quien la ha pagado? y porque no se ha destiando a tapar todos los agujeros que hay en la calle?
Que ojo estoy de acuerdo que se haga este tipo de cosas, pero no hace falta toda la publicidad que se ha hecho, se ven más ciclistas un sabado cualquiera en la llana que en los que hubo en esa biciletada.

 
16-03-2015
12:36
 
Say my name

Tanto los aficionados al ciclismo como los que usan la bicicleta para desplazarse llevan años pidiendo carriles bici en Rubí. Si un partido político (da igual del color que sea) ofrece propuestas es normal que las apoyen. Quizás esas propuestas se han olvidado en años anteriores (como muchas otras por parte de todos los partidos, por que ninguno se salva de mentir) y por eso no nos las creemos pero hay que seguir intentándolo. La anilla verde puede ser el principio de algo que nos puede beneficiar a todos y me da igual quién lo consiga.

 
16-03-2015
12:15
 
Javier Sanchez

Pues a mi me parece muy buena iniciativa, así que ánimo Socialistas, porque "Ladran"...Luego cabalgamos..

 
16-03-2015
11:43
 
MOLT BÉ

como decir la tristeza al ver las imágenes como se destinan recursos públicos con intereses electoralistas, como puede ser que hayan 6 policías municipales para 30 personas? el coche, 3 motos y 2 policias en bicicleta para una actividad organizada por el PSC con fines electoralistas y que ha tenido una participación ínfima.
sra. Martínez debería ud. salir y pedir perdón ya que con mis impuestos ud. ha organizado una bicicleta a la que sólo ha asistido la gente del CC Rubí y los miembros del PSC, no será por el poderío en forma de folletos y anuncios que hicieron y que no ha servido para nada, mas que para hacer un poco más el ridículo el PSC al no tener el apoyo de ciudadanos ajenos a la entidad y a su partido político.

 
16-03-2015
11:29
 
El pastoret de la Segarra

El govern del PSOE va decretar una reforma laboral al any 2010 (fa quatre dies) que feia encara mes precària la feina de la dona. La ministra Chacón (de defensa) va ser qui va signar l'ascens del assetjador de la capitana Zaira, quan aquest ja estava denunciat. De les polítiques d'igualtat de la Ministra Bibiana Aído, si algú em sap donar raó, el convido a un vermut, per no dir que el Ministeri es va suprimir l'any 2010 per irrellevant. Després de 20 anys de governs socialistes des del 78, Espanya es dels paisos mes desiguals en matèria de permisos per maternitat i paternitat d' Europa, i amb un índex mes elevat de violència de gènere. Contra tot això, es cert, lluitem a pedals.

 
 
Afegir comentari
  • Nom
     
  • E-mail
     
  • Comentari
     
  •  
  •  
 

Tots els comentaris seran moderats abans de publicar-se.

Rubitv.cat no es fa responsable de l’opinió expressada pels usuaris. No es permeten comentaris ofensius, il·legals o que faltin a la dignitat de les persones. Rubitv.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri inapropiats.

Llegir avís legal

 

Notícies Relacionades

Política

15-10-2018

 

El PSC convoca la ciutadania a debatre el seu programa electoral

El PSC ha organitzat per aquest dimecres, 17 d'octubre, una trobada oberta a la ciutadania(…)

Política

09-10-2018

 

Jaume Collboni: "Moltes opcions polítiques parlen de temes que no són els problemes reals de la gent"

El secretari de l'Àrea de Política Municipal socialista, Jaume Collboni, ha visitat Rub(…)

Política

28-09-2018

 

El Ple aprova diverses mocions i les justificacions de les aportacions dels grups municipals

El Ple municipal d'ahir va aprovar 6 mocions sobre diverses temàtiques. En la primera moc(…)

Política

26-09-2018

 

El PSC defensa el procés participatiu per reformar el Parc de Ca n'Oriol

El PSC surt al pas de les crítiques pel procés participatiu per abordar la reforma que v(…)
 
 

Subscriu-te al nostre butlletí

  • e-mail
 
 
Bars i Restaurants
Taxis i telèfons d'interès
Rep les notícies de Rubitv.cat per WhatsApp!