09-02-2015
 

TMA interposa una querella criminal contra Carme García i Manuel Velasco per injúries i prevaricació

L'empresa demana al jutge que apliqui mesures cautelars contra l'ordre de suspensió immediata de les obres a Can Balasc

L'empresa TMA Grupo Sánchez ha interposat una querella criminal contra l'alcaldessa, Carme García, i Manuel Velasco, primer tinent d'alcalde i regidor de Planificació, Ecologia Urbana i Seguretat. Segons ha confirmat a Rubitv.cat Andreu Sánchez, gerent de l'empresa, els serveis jurídics de la companyia han interposat la querella aquest dilluns al migdia als Jutjats de Rubí després de 'diverses setmanes rebent un assetjament constant per part de l'Ajuntament' amb l'afer dels abocadors de Can Carreras i Can Balasc. 'L'actual situació és un autèntic desgavell, que sigui el jutge qui prengui decisions', diu Sánchez. La denúncia afecta també a un tècnic municipal, malgrat que des de l'empresa no se n'ha fet pública la identitat.

Andreu Sánchez explica que la querella criminal es presenta en contra de García Lores i Velasco per diverses raons, com ara prevaricació, injúries i blasfèmies, desacataments i incompliments reiterats de sentències judicials i assetjament constant contra l'empresa. Segons Sánchez, les declaracions de l'alcaldessa i el primer tinent d'alcalde als mitjans de comunicació 'han pujat de to' i posa exemples concrets, amb afirmacions com 'Serem radicals. L'abocador de Can Balasc no s'obrirà', pronunciada per Carme García a finals de gener (veure notícia); o les referències a l'article 48 de la Llei d'Urbanisme fetes per Manuel Velasco en una entrevista a Rubitv.cat (veure notícia).

Paral·lelament, l'empresa TMA també ha demanat al jutge que apliqui mesures cautelars contra l'ordre de suspensió immediata de les obres a Can Balasc interposada per l'Ajuntament el passat 22 de gener (veure notícia).

Recordem, a més, que aquest mateix dilluns l'Ajuntament ha demanat una autorització judicial per aturar les obres a Can Balasc, després que dijous l'empresa impedís l'accés de tècnics del Consistori al recinte (veure notícia).

RUBÉN CABÚS

 
36 comentaris
 

Comentaris

12-02-2015
09:17
 
Rubinense

En este apartado de comentarios se nos han colado infliltrados de TMA, no hay mas que ver los comentarios, podremos estar en contra o a favor de Carmen en el contecto político,PERO EN ESTE TEMA HAY QUE ESTAR A SU LADO PUES EN LA LUCHA DE LA SALUD DE NUESTRA CIUDAD TENEMOS QUE ESTAR JUNTOS.Fuera infliltrados.

 
11-02-2015
20:08
 
Está Lindo

Uy! Uy! Uy! Manolo, estás muy seguro de que tienen los permisos necesarios. Tanto, que nos haces dudar sobre tu interés, y más cuando dices que "hemos perdido" todas las demandas... No tendras nada que ver con ellas? estabas allí?
Si se para una obra y se tienen papeles, se hacen alegaciones, no querellas.

 
11-02-2015
13:07
 
montse

Todas las opiniones son respetables, a favor o en contra de los vertederos, porque son solo opiniones, pero cuando se basa una opinión en un dato, la información ha de ser veraz. No hemos perdido todas las demandas. Hay sentencias que obligan a tma a desmantelar la planta de hormigón, o la planta de compostaje, que prohiben circular camiones o entrar residuos no autorizados en Can Carreras. Y muchas de las sentencias favorables a tma, las dicta el juez que ha sido inhabilitado por el caso ITV, por lo que su fallo es mas que cuestionable.

 
11-02-2015
12:18
 
manolo

no soy empleado de tma, solo que desde mi humilde entender, veo que la posicion del ayuntamiento es cara a la galeria, hemos perdido todas las demandas con los sanchez, nos hemos visto obligados a acatar sentencias, nadie recuerda como carmen garcia pidio a sanchez que retirara la denuncia que tenian contra ella, nadie se acuerda que se han cometido errores inadmisibles por parte del ayuntamiento, y como consecuencia can balasch se abrira, can carreras va a seguir funcionando si o si, y no por que lo diga yo, si no por que tienen la ley y los permisos necesarios para hacerlo, nos guste o no

 
11-02-2015
12:04
 
A.Sánchez

Mi total apoyo a nuestra Alcaldesa, Sr. Manolo Velasco así coma al técnico… Es muy preocupante que empresas como esta juegue con la salud de los ciudadanos/as, solo les preocupa la rentabilidad de su negocio. También es muy preocupante la dejadez de partidos políticos como (CIU, ERC, PP, etc.) parece ser que les preocupa muy poco este tema (se hizo una reunión la semana pasada y no había ningún representante de CIU, ERC) ellos están por otras cosas. También los ciudadanos/as debemos dar respuesta, y movilizarnos no permitiendo la falta de respeto y consideración de esta empresa. “ES UN TEMA DE CIUDAD, NO AL VERTEDERO”.

 
11-02-2015
11:22
 
A.Sánchez

Estimado Manolo ¿eres empleado de TMA? Reflexiona al respecto… ¿te gustaría tener un vertedero al lado de tu casa, llevar a tus hijos a una escuela al lado de un vertedero? Piensas un poco por favor. El tema es más preocupante de lo que parece es un problema de ciudad… y todos los partidos políticos así como la ciudadanía deben dar un respuesta contundente “no a más vertederos en nuestra ciudad” Bien es verdad el dicho que dice “que los arboles no nos dejan ver el bosque”.

 
11-02-2015
08:54
 
el listo del foro

Què hay detrás de Carmen?... su guardaespaldas

 
10-02-2015
21:53
 
manolo

lo que digo es que lo mejor hubiera sido sentarse con TMA y negociar, sacar lo máximo posible para la ciudad de Rubí y llegar a un acuerdo, hoy la alcaldesa y tte. alcalde con querella criminal por prevaricación e incumplimiento de sentencia, además pedir TMA daños y pérdidas que le supondrán a los ciudadanos de Rubí un montón de millones....... no es una heroína, es una inconsciente y una irresponsable por llevarnos a la situación y al escenario que hoy tenemos

 
10-02-2015
21:19
 
Rubinense.

Carmen y Manuel somos todos los rubinenses en este litígio que se esta teniendo en Rubí.

 
10-02-2015
19:09
 
va por manolo

Tendría que haber leyes en contra de actividades que perjudican al ciudadano y al medio ambiente.....también había fabricas de amianto y mira que les paso año que trabajaban y vivían cerca....yo como vecino de Rubí no quiero que me contra zcan por ser el municipio con más vertederos deCATALUNYA....no habrá otra manera Dr deshacernos más limpiamente de nuestra MIERDA!!!

 
 
Afegir comentari
  • Nom
     
  • E-mail
     
  • Comentari
     
  •  
  •  
 

Tots els comentaris seran moderats abans de publicar-se.

Rubitv.cat no es fa responsable de l’opinió expressada pels usuaris. No es permeten comentaris ofensius, il·legals o que faltin a la dignitat de les persones. Rubitv.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri inapropiats.

Llegir avís legal

 

Notícies Relacionades

Societat

08-10-2018

 

Una paella popular clou la programació de la tercera Setmana de la Gent Gran

Aquest dissabte han conclòs els actes de la tercera edició de la Setmana de la Gent Gran(…)

Societat

21-09-2018

 

La tercera Setmana de la Gent Gran comptarà amb cursos, xerrades, teatre i una paella popular

Aquest dissabte s'inicien els actes de la tercera Setmana de la Gent Gran, que s'allargara(…)

Opinió

21-09-2018

 

Per què és important celebrar la Setmana Europea de la Mobilitat Sostenible?

En matèria de salut i benestar, sovint les reivindicacions de la ciutadania van molt més(…)

Societat

20-09-2018

 

La bicicletada del Mercat i el ral·li eficient de Som Mobilitat, plats forts de la Setmana de la Mobilitat

Del 16 al 22 de setembre se celebra la Setmana de la Mobilitat Sostenible i Seg(…)
 
 

Subscriu-te al nostre butlletí

  • e-mail
 
 
Bars i Restaurants
Taxis i telèfons d'interès
Rep les notícies de Rubitv.cat per WhatsApp!