Warning: session_start(): open(/var/www/rubitv/tmp/sess_nk2jr438ko7ncu8emiu2iuo0m6, O_RDWR) failed: S’ha denegat el permís (13) in /var/www/rubitv/rubitv.cat/public/inc/classes/Application.php on line 33

Warning: session_start(): Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /var/www/rubitv/rubitv.cat/public/inc/classes/Application.php:33) in /var/www/rubitv/rubitv.cat/public/inc/classes/Application.php on line 33
EUiA es desmarca d'ICV i critica la subvenció d'una carpa de 19.000 euros per Sant Antoni Abat - Política - Rubí TV
 
 
23-01-2015
 

EUiA es desmarca d'ICV i critica la subvenció d'una carpa de 19.000 euros per Sant Antoni Abat

Esquerra Unida exigeix que el ball sigui gratuït si l'entitat vol col·laboració econòmica de l'Ajuntament

La festa de Sant Antoni Abat compta aquest any amb una carpa a la plaça del Doctor Guardiet per fer-hi diverses activitats, com ara el ball de nit de l'entitat. La decisió va ser acordada per tots els partits polítics, a excepció d'ACR, i comporta una despesa de 19.000 euros per a les arques municipals (veure notícia). EUiA s'ha volgut desmarcar públicament dels seus socis de coalició (ICV), després que el representant d'aquest grup municipal, Francesc Hinojosa, es mostrés favorable a aquesta subvenció en la junta de portaveus on es va prendre la decisió.

Iván Hernáez, regidor d'EUiA, ha criticat que es destinin diners públics a una 'festa privada', tenint en compte que l'accés al ball per a no socis requereix el pagament d'una entrada superior als 30 euros, 'un cost que molts rubinencs no es poden permetre'. Hernáez ha defensat la festa i el seu valor històric, però considera que si l'entitat Sant Antoni Abat vol seguir comptant amb la col·laboració econòmica de l'Ajuntament, el ball hauria de ser gratuït. El partit, a més, creu que existeixen equipaments i espais alternatius que evitarien haver de destinar 19.000 euros a aquesta carpa.

Recordem que l'any passat la instal·lació de la carpa va aixecar polèmica. Un centenar de persones es va manifestar a la plaça Pere Aguilera (veure notícia) i diversos partits polítics van expressar el seu rebuig a la iniciativa, com ara el PSC (veure notícia), ICV-EUiA (veure notícia), ACR (veure notícia) i altres col·lectius (veure notícia).

RUBÉN CABÚS

 
15 comentaris
 

Comentaris

24-01-2015
14:59
 
jo mateix

mira que bé, resulta que el PSC l'any pasat diu que no està bé que posin la carpa i aquest any, electoral per suposat, callan i els hi sembla bé... se'ls i veu el llautó als socialistes, quina colla d chupocteros

 
24-01-2015
13:48
 
desinformación

En las Juntas de Portavoces no se vota nada, si se vota que hagan pública esa acta de votaciones si es que la tienen, sinó como es el caso existe una intencionalidad no mencionada

 
24-01-2015
13:03
 
QUOD

Qui paga l'orquesta?

 
24-01-2015
11:33
 
a jaumet

Creo que Hernaez hace con su dinero lo que quiere...igual que tú. No intentes tapar con eso lo que hace el ayuntamiento con el dinero de todos!

 
24-01-2015
11:23
 
Felicito a EUiA

Grans aquests d'EUiA! Davant d'una tradició tan històrica com és el ball, es posicionen i no fan populisme.
És molt coherent el que diuen. I els d' ACR?? no votency a favor, pero no surten publicament? per que s'amaguen? he estat votant d'ACR i estic decebut. ICV, sense comentaris, els hi queden quatre dies.

 
24-01-2015
11:05
 
fart de papanates

La qüestió és acabar d'ensorrar Rubí i reventar-ho tot.
Us canvio taller propi amb cartera de clients i maquinària en perfecte estat pel vostre sou.
l.

 
24-01-2015
10:20
 
A Jaumet

Noi, quin nivell. Suposo que tothom té dret a fer amb el seu sou el que li doni la gana, no? I abans que diguis res et comento, perqué no fotis la pota, que el que percep com a regidor serveix per finançar el Crac. És que em preocupa que puguis fer més el ridícul.

 
24-01-2015
10:12
 
Rosa Maria

Totalmente de acuerdo con EUIA. Hay que ser consecuente a pesar de la coalición. Otro despropósito de ICV sumado a la elección de su candidato. Y ya van tantos...

 
24-01-2015
09:13
 
Thierry

Estic totalment d´accord amb el Sr. Hernáez, 19000 euros per pagar una entitat que fa una festa privada trobo que no te fonament, si es volen fer un ball privat que el paguin ells.
Segur que aquests 19000 Euros es podrien destinar a coses mes sensibles en el nostre poble. He Dit

 
24-01-2015
09:06
 
Macu

¿Os quejáis de 19000€ para una fiesta que saca a todo una ciudad a la calle?, de donde no hay no se saca.

 
 
Afegir comentari
  • Nom
     
  • E-mail
     
  • Comentari
     
  •  
  •  
 

Tots els comentaris seran moderats abans de publicar-se.

Rubitv.cat no es fa responsable de l’opinió expressada pels usuaris. No es permeten comentaris ofensius, il·legals o que faltin a la dignitat de les persones. Rubitv.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri inapropiats.

Llegir avís legal

 

Notícies Relacionades

Política

16-10-2018

 

Alguns grups municipals expressen dubtes sobre el procés participatiu sobre el Parc de Ca n'Oriol

Alguns grups municipals han volgut donar resposta als resultats de la consulta ciutadana p(…)

Opinió

10-10-2018

 

Neus Català, memòria històrica viva

Enmig de totes les barbàries, sempre hi ha hagut homes i dones que han resistit des de l(…)

Política

10-10-2018

 

ICV considera "poc curosa" la manera en què el Govern ha presentat les ordenances

Després que l'alcaldessa Ana María Martínez presentés les ordenances fiscals de cara (…)

Política

28-09-2018

 

El Ple aprova diverses mocions i les justificacions de les aportacions dels grups municipals

El Ple municipal d'ahir va aprovar 6 mocions sobre diverses temàtiques. En la primera moc(…)
 
 

Subscriu-te al nostre butlletí

  • e-mail
 
 
Bars i Restaurants
Taxis i telèfons d'interès
Rep les notícies de Rubitv.cat per WhatsApp!