14-10-2014
 

Miquel Iceta (PSC): 'El que convé a Rubí és un govern fort, que no hagi d'estar pendent de pactar amb altres partits'

El primer secretari dels socialistes analitza a Rubitv.cat la situació del PSC de Rubí i de la ciutat

Miquel Iceta, primer secretari del PSC, ha estat un dels protagonistes de la presentació de la candidatura d'Anna Maria Martínez com a alcaldable dels socialistes a la nostra ciutat. Coincidint amb la seva visita a la nostra ciutat, Rubitv.cat ha entrevistat el líder del PSC. Iceta ha analitzat la situació del partit a la nostra ciutat i es mostra confiat que la divisió interna que ha patit el partit durant aquest mandat no passarà factura a les properes eleccions municipals 'si les coses es fan bé'. 'Hem de saber aprofitar tot allò que hem fet bé i saber projectar el que queda per fer', assegura el socialista, que creu que Anna Maria Martínez 'té moltes ganes, molt suport entre els socialistes i està aixecant moltes expectatives'.

Iceta admet que en les properes eleccions municipals es pot produir una fragmentació del vot que dificulti un acord de govern amb majoria. En aquest sentit, demana als rubinencs que vulgui un govern d'esquerres que concentrin el seu vot en el PSC. En aquest sentit, deixa clar que 'el que convé a Rubí és un govern fort, que no hagi d'estar pendent de pactar amb altres partits'.

Pel que fa a Podemos, Iceta diu no témer que aquest nou partit pugui prendre vots al PSC. Assegura que 'Podemos és una marca, no sabem qui són'. I afegeix que cal esperar per conèixer el seu projecte polític.

Finalment, el líder dels socialistes ha criticat el govern d'Artur Mas perquè considera que s'ha preocupat més de la consulta del 9-N que de resoldre els problemes dels ciutadans en un context de crisi econòmica. Pel que fa a la consulta, Iceta deixa clar que és possible fer-la de manera legal però que cal temps.

AINA MIRALLES

 
13 comentaris
 

Comentaris

16-10-2014
15:53
 
Alberto

A mi gusta lo planteado por Ana y Iceta. Los que estaban tan unidos por la consulta, como están? Quien miente más? Unos defienden banderas y otros maneras, yo me quedo con las maneras. Otros que se dediquen a seguir vendiendo humo, dividiendo o creando unos partidos salvadores. Todo es respetable

 
16-10-2014
10:43
 
Clara Santacana

Jajaja.
1º suscribo al cien por cien las palabras de "A ALopez". Debería daros vergüenza dedecaros a criticar en vez de trabajar desde otras opciones para CONVENCER a los vecinos de Rubí.
2° Titiritero, no sé si son muy importantes Peiro o el resto de tunantes, lo único que ESTÁ DEMOSTRADO és que hace pocos meses el PSC GANÓ LAS ELECCIONES EUROPEAS en Rubí!
Eso, precisamente eso, es lo que os da rabia, es lo que os come por dentro.
Sois cobardes hasta para para reconocer lo que hay..
Todos sabemos en que partido milita la cobardía.

 
16-10-2014
10:28
 
Titiritero

Pues creo que el PSC debería empezar aprendiendo a dialogar porque las próximas elecciones las puede ganar cualquiera, así que empiezen a trabajar con más gente que no sea el PP, porque parecen que están ciegos...
Un gobierno fuerte empieza por no tener a Peiró en Podemos, los catalanistas del PSC casi expulsados, la alcaldesa a su rollo y Ana Maria al otro. No me hagais reir... si estais divididos en 4 o 5 y encima os pensais que arrasareis.

 
16-10-2014
10:04
 
A A B.López

Tú no eres votante del PSC.
claro, claro...

 
16-10-2014
00:26
 
A B.lopez

Si el tiempo que dedicáis los detractores del PSC lo invirtierais en trabajar programa electoral y/o en ofrecer algo a nuestra ciudad, otro gallo cantaría..
Es vergonzoso que como espectador de esta y otras noticias dediquéis más tiempo a criticar que ha aportar.
Entiendo que es muy goloso desde el anonimato intentar hacer daño, pero todos sabemos quienes sois (y que trabajo dejáis de hacer)..
La verdad es que esto demuestra la RABIA, EL MIEDO, LA ENVIDIA que os corre por las venas..
Dais verdadera vergüenza ajena.
Yo NO soy votante del PSC pero reconozco que la elección de Ana María Martínez es acertada y respeto su trabajo, yo votaré otra opción, pero respetando el esfuerzo y el trabajo del prójimo.

 
15-10-2014
18:26
 
B.López

Es un político como la copa de un pino. Incluso al natural parece mucho más alto y delgado de lo que es. La verdad es que tanto él como la espectacular y nunca bien valorada cadidata, Ana María Martínez, estuvieron brillantes y divertidos a la par que rigurosos en los planteamientos. La gente se lo pasaba tan bien que hubo momentos de auténtico éxtasis colectivo. Lo mejor cuando de forma espontánea las más de tres mil personas que abarrotaban el recinto hicieron una simpática ola que recorrió la sala de punta a punta. Al finalizar, unas chicas de la sección femenina de los coros y danzas patrios, amenizaron el acto ante la sonrisa y compalacencia del Presidente del Partido, y de la candidata local. Mi voto ya lo tienen.

 
15-10-2014
15:34
 
Javi

Debo reconocer que me he llevado una grata sorpresa!!
Estuvo genial!!
Muy buena entrevista, y felicidades por conseguir una candidata como la Sra. Martínez.
Cuenten con mi voto!!

 
15-10-2014
09:35
 
Arale

Potser que primer endrecin a casa seva,no?
Un govern fort? Amb un partit fracturat a Rubí i a Catalunya?

 
14-10-2014
22:15
 
YA VALE MAS (todo sube)

Iceta, comenta no me preocupa PODEMOS, es una marca y no sabemos quienes son. Lo malo es que el tambien representa una marca y si sabemos quienes son. Ese es el problema que tienen. Sres del PSC, hoy ustedes en Catalunya no son ni chicha ni limona, exactamente no son.

 
14-10-2014
21:57
 
Julia

Pues lo vi en el acto y ahora en la entrevista y cada vez me gusta más este señor como político. Creo que está poniéndole el seny que necesitaba la política catalana y pienso que los socialistas ganaron con su elección. Al final más de uno y de una se darán cuenta que la única vía razonable de encajar nuevamente España y Catalunya será el Federalismo. Por otro lado veo las imágenes y estoy bien contenta de haber ido al acto. Fue ejemplar. A ver si los demás partidos pueden intentar hacer algo parecido, lo dudo.

 
 
Afegir comentari
  • Nom
     
  • E-mail
     
  • Comentari
     
  •  
  •  
 

Tots els comentaris seran moderats abans de publicar-se.

Rubitv.cat no es fa responsable de l’opinió expressada pels usuaris. No es permeten comentaris ofensius, il·legals o que faltin a la dignitat de les persones. Rubitv.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri inapropiats.

Llegir avís legal

 

Notícies Relacionades

Política

15-10-2018

 

El PSC convoca la ciutadania a debatre el seu programa electoral

El PSC ha organitzat per aquest dimecres, 17 d'octubre, una trobada oberta a la ciutadania(…)

Política

09-10-2018

 

Jaume Collboni: "Moltes opcions polítiques parlen de temes que no són els problemes reals de la gent"

El secretari de l'Àrea de Política Municipal socialista, Jaume Collboni, ha visitat Rub(…)

Política

28-09-2018

 

El Ple aprova diverses mocions i les justificacions de les aportacions dels grups municipals

El Ple municipal d'ahir va aprovar 6 mocions sobre diverses temàtiques. En la primera moc(…)

Política

26-09-2018

 

El PSC defensa el procés participatiu per reformar el Parc de Ca n'Oriol

El PSC surt al pas de les crítiques pel procés participatiu per abordar la reforma que v(…)
 
 

Subscriu-te al nostre butlletí

  • e-mail
 
 
Bars i Restaurants
Taxis i telèfons d'interès
Rep les notícies de Rubitv.cat per WhatsApp!