Com podem prevenir els robatoris a casa si marxem uns dies de vacances?
Els Mossos d'Esquadra ens donen una sèrie de consells per dissuadir els lladres
Les vacances són un moment ideal per l'acció dels lladres, aprofitant que molts ciutadans són fora de casa durant uns dies. Per aquest motiu, els Mossos d'Esquadra ens donen una sèrie de consells per evitar els robatoris. Són petites accions, com ara deixar roba estesa als balcons, demanar a algun amic o familiar que ens reculli la correspondència o evitar donar informació relativa a les nostres vacances a través de les xarxes socials.
La policia catalana també recomana fer servir panys de seguretat, sistemes d'alarma connectades a la policia i deixar els objectes de valor en caixes fortes, entre d'altres.
RUBÉN CABÚS
Comentaris

jose
¿como prevenir los robos? Yo os digo la mejor manera: MANO DURA, MANO DURA Y MANO DURA.
Si las leyes siguen como están...¿porqué no van a robarnos? que vergüenza de leyes, que sólo favorecen a los sinvergüenzas.

Just
Gràcies per aquests consells. Jo el que demanaria és més mà dura amb els lladres