Warning: session_start(): open(/var/www/rubitv/tmp/sess_vq5jrsr37hmanoep248697om93, O_RDWR) failed: S’ha denegat el permís (13) in /var/www/rubitv/rubitv.cat/public/inc/classes/Application.php on line 33

Warning: session_start(): Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /var/www/rubitv/rubitv.cat/public/inc/classes/Application.php:33) in /var/www/rubitv/rubitv.cat/public/inc/classes/Application.php on line 33
Com podem prevenir els robatoris a casa si marxem uns dies de vacances? - Societat - Rubí TV
 
 
31-07-2014
 

Com podem prevenir els robatoris a casa si marxem uns dies de vacances?

Els Mossos d'Esquadra ens donen una sèrie de consells per dissuadir els lladres

Les vacances són un moment ideal per l'acció dels lladres, aprofitant que molts ciutadans són fora de casa durant uns dies. Per aquest motiu, els Mossos d'Esquadra ens donen una sèrie de consells per evitar els robatoris. Són petites accions, com ara deixar roba estesa als balcons, demanar a algun amic o familiar que ens reculli la correspondència o evitar donar informació relativa a les nostres vacances a través de les xarxes socials.

La policia catalana també recomana fer servir panys de seguretat, sistemes d'alarma connectades a la policia i deixar els objectes de valor en caixes fortes, entre d'altres.

RUBÉN CABÚS

 
2 comentaris
 

Comentaris

02-08-2014
13:03
 
jose

¿como prevenir los robos? Yo os digo la mejor manera: MANO DURA, MANO DURA Y MANO DURA.
Si las leyes siguen como están...¿porqué no van a robarnos? que vergüenza de leyes, que sólo favorecen a los sinvergüenzas.

 
31-07-2014
12:53
 
Just

Gràcies per aquests consells. Jo el que demanaria és més mà dura amb els lladres

 
 
Afegir comentari
  • Nom
     
  • E-mail
     
  • Comentari
     
  •  
  •  
 

Tots els comentaris seran moderats abans de publicar-se.

Rubitv.cat no es fa responsable de l’opinió expressada pels usuaris. No es permeten comentaris ofensius, il·legals o que faltin a la dignitat de les persones. Rubitv.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri inapropiats.

Llegir avís legal

 

Notícies Relacionades

Societat

05-11-2018

 

Desarticulada una organització criminal que utilitzava una nau industrial de Rubí per emmagatzemar el material que robaven

La Guàrdia Civil va desarticular ahir una organització criminal que es dedicava a robar (…)

Societat

27-09-2018

 

Desmantellen una plantació de marihuana en una nau de Rubí valorada en uns 300.000 euros

Els Mossos d'Esquadra de Rubí van desmantelar un cultiu de 3.500 plantes de marihuana, tr(…)

Societat

21-09-2018

 

La comissaria de la Policia Nacional de Rubí tornarà a tancar per obres

La comissaria de la Policia Nacional de Rubí, ubicada al carrer Terrassa, tornarà a tanc(…)

Societat

18-09-2018

 

11 nous agents s'incorporen al cos de la Policia Local de Rubí

La Policia Local de Rubí comptarà aviat amb 11 nous agents al cos. D'aquests 11 nous po(…)
 
 

Subscriu-te al nostre butlletí

  • e-mail
 
 
Bars i Restaurants
Taxis i telèfons d'interès
Rep les notícies de Rubitv.cat per WhatsApp!