16-07-2014
 

Detingut un rubinenc responsable d’una associació cannàbica a Sant Cugat per tràfic de drogues

Als quatre arrestats pel cas se'ls imputa un delicte contra la salut pública

Agents dels Mossos d'Esquadra de la Unitat d'Investigació de la comissaria de Rubí han detingut quatre homes veïns de Rubí, Terrassa i Sabadell com a presumptes autors d'un delicte contra la salut pública.

La investigació va començar arran d'unes queixes veïnals i la Unitat d'Investigació va realitzar una entrada i registre a l'Associació Cannàbica. El local s'havia convertit en un comerç de substàncies estupefaents, on els socis en podien comprar, en podien consumir allà mateix i, fins i tot, en podien treure a l’exterior sense cap mena de control.
 
En el moment de la intervenció policial hi havia a l'interior del local una quarantena de persones. Durant el registre es van comissar grans quantitats de marihuana i haixix, entre altres substàncies.
 
AINA MIRALLES

 
5 comentaris
 

Comentaris

17-07-2014
18:09
 
Pepeluis

continuación.
Yo lo llamaría por consumo de sustancias alteradoras de la conducta socialmente bien vista.
Y para acabar; ¿cuándo vamos a dejar de ser tan hipócritas con ese tema? igual que el alcohol, tabaco que lo legalicen y así el estado incrementará la recaudación.
FIN DE LA CITA (como Rajoy)

 
17-07-2014
18:03
 
Pepeluis

Jose: la relación que encuentro es la siguiente; DELITO CONTRA LA SALUD PÚBLICA.
¿No es delito contra la saludo el fumar? ¿y las bebidas alcohólicas? ¿cuánta gente muere por culpa de esas adicciones? ¿Cuántos mueren por culpa de los accidentes de circulación? y el estado fomenta su compra.. claro, da puestos de trabajo.
Que hay gente que se aprovecha del sistema sanitario, ¡seguro! ¿y de quién es la culpa?... ya lo se; de la marca España y de tanto corrupto, y como bien dices de tanta economía sumergida entre otras cosas. Y como podríamos estar así indefinidamente lo dejo aquí. Pero insisto, el decir "CONTRA LA SULUD PÚBLICA" no lo encuentro aceptable.

 
17-07-2014
14:13
 
jose

Por cierto, mucho criticar siempre a los políticos y a la banca, es lo fácil y lo populista... pero la gran culpa de la falta de presupuestos de este país la tiene la gente, ya que mucha población trabaja en negro y no paga impuestos, eso es la gran lacra de esta sociedad.
Luego podremos criticar a los políticos porque no gestionan bien el dinero, pero si tanta gente no paga impuestos meterse con la clase política es populista y no el origen del problema.

 
17-07-2014
14:12
 
jose

Pepeluis, que tendrá que ver lo que dices con la noticia...Que veamos en Rubí a todas horas a gente fumando hierba no quiere decir que eso sea legal :) sólo que la polícia de Rubí es tolerante con que todo cristo esté fumando porros en plazas y calles.
Y respecto a lo que te quejas... muchos de los recortes que se hacen en sanidad (por cierto todavía universal, no se porque os seguis quejando tanto porque la sanidad España es una de las excepciones en el mundo) no serían necesarios si no se hiciera un ABUSO sistemático del sistema de salud, por ejemplo atendiendo a gente que no es del pais sin cobrarles nada. O por ejemplo con casos como este de la noticia, donde existe una economía sumergida que no paga impuestos

 
16-07-2014
17:55
 
Pepeluis

Los que realmente están atentando contra la salud pública son los políticos que permiten un recorte tras otro en el sistema de SALUD; esos sí son unos...(no lo digo porque si no, no ponen el comentario)

 
 
Afegir comentari
  • Nom
     
  • E-mail
     
  • Comentari
     
  •  
  •  
 

Tots els comentaris seran moderats abans de publicar-se.

Rubitv.cat no es fa responsable de l’opinió expressada pels usuaris. No es permeten comentaris ofensius, il·legals o que faltin a la dignitat de les persones. Rubitv.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri inapropiats.

Llegir avís legal

 

Notícies Relacionades

Societat

16-12-2018

 

Esportistes i artistes de renom participaran a les fotografies solidàries amb La Marató de TV3

Aquest diumenge, 16 de desembre, esportistes de renom de Rubí, així com l'actor Rubén Y(…)

Societat

15-12-2018

 

La Sindicatura avisa que un 30% dels ajuntaments no ha presentat els comptes de 2017

La Sindicatura de Comptes de Catalunya va fer públic divendres que un 30% dels ajuntament(…)

Societat

13-12-2018

 

L'exposició "Humoràlia i Drets Humans" es prorroga fins el 18 de gener

L'exposició Humoràlia i Drets Humans es podrà veure a la Biblioteca Municipal Mestre M(…)
 
 

Subscriu-te al nostre butlletí

  • e-mail
 
 
Bars i Restaurants
Taxis i telèfons d'interès
Rep les notícies de Rubitv.cat per WhatsApp!