L'Ateneu es converteix en 'El jardí del jazz' aquest mes de juliol
La banda Bopper's Night actuarà aquest divendres en el marc d'aquest cicle promogut per Jazz Rubí
L’Ateneu i l'Associació Jazz Rubí han estrenat El jardí del jazz, una nova programació de concerts en directe que, durant aquest mes de juliol, omplirà els jardins de l’equipament municipal amb aquest estil musical. El jardí del jazz arriba després de l’èxit del Cicle de Jazz que es va engegar a principis d’any i que ha portat a l’Ateneu una àmplia oferta d'actuacions musicals i jam sessions en directe durant aquest darrer semestre.
Aquest divendres, 11 de juliol, està prevista l'actuació de la banda Bopper’s Night, formada per Enrique Heredia (bateria), Àlvar Taborda (contrabaix), Pep Cassadó (guitarra) i Gaby Ardèbol (saxo).
El dissabte 19 de juliol serà el torn de la cantant rubinenca Carolina Alabau, que actuarà acompanyada de Felipe Soto (bateria), Lídia García (baix) i Marta Riba (saxo).
Blue Miles tancarà el cicle el divendres 25 de juliol. Es tracta d’una formació integrada per Àngels Vilaró (veu), Joan Fàbrega (guitarra), Joan Casamor (piano) i Ferran Marquès (baix).
Amb El jardí del jazz, els organitzadors volen oferir un seguit d'actuacions musicals de qualitat per poder gaudir de bon jazz a la fresca durant les nits d'estiu als jardins de l'Ateneu. Tots els concerts, que tenen entrada lliure, s’iniciaran a les 22h, excepte l’actuació de Carolina Alabau, que començarà a les 20h.
RUBITV.CAT / Foto: Arxiu